- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka kompenzačních pomůcek pro Město Frýdlant nad Ostravicí
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13656
Název zakázky: Dodávka kompenzačních pomůcek pro Město Frýdlant nad Ostravicí
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 10. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Město Frýdlant nad Ostravicí
Sídlo zadavatele: Frýdlant nad Ostravicí, Náměstí čp. 3, PSČ 739 11
- Jméno: RNDr. Helena Pešatová, starostka
IČ zadavatele: 00296651
DIČ zadavatele: CZ00296651
- Jméno: Mgr. Ondřej Stonavský
- Telefon: +420737819013
- E-mail: ostonavsky@frydlantno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají osobně v českém jazyce prostřednictvím podatelny Městského úřadu Frýdlant nad Ostravicí (budova Městského úřadu Frýdlant nad Ostravicí č.p. 139) nebo prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu: Město Frýdlant nad Ostravicí, odbor právní a organizační, Náměstí čp. 3 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodání kompenzačních pomůcek pro zadavatele pro zapůjčení potřebným, jež je spolufinancována z prostředků poskytnutých z rozpočtu Operačního programu Zaměstnanost Ministerstva práce a sociálních věcí, který je realizován z výzvy MAS Frýdlansko - Beskydy – sociální služby – (I.), registrační číslo projektu: CZ.03.2.65/0.0/0.0/16_047/0015689.
Přesná specifikace předmětu veřejné zakázky je popsána v technické specializaci kompenzačních pomůcek, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace.
Zadavatel upozorňuje dodavatele, že veškerá vyobrazení zahrnutá v technické specializaci jsou pouze orientační a nemají vazbu na žádný konkrétní prvek určitého výrobce. Jednotlivé typy položek nemohou být dodány s odchylkou oproti rozměrům uvedeným v příloze č. 1.
Součástí předmětu veřejné zakázky je montáž a zaškolení pracovníků zadavatele (např. zaškolení o údržbě, případných revizí apod.) dle platných právních předpisů v den předání kompenzačních pomůcek na Středisku sociální péče ve Frýdlantě nad Ostravicí.
Vše na základě uzavření písemné kupní smlouvy mezi zadavatelem a jedním vybraným dodavatelem.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Dodavatel je ve své celkové nabídce povinen specifikovat části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům, dále je povinen uvést identifikační údaje každého poddodavatele.
Upozorňujeme dodavatele, že zadavatel požaduje dodržet kvalitativní zadání stanovené technickou specializací. Dodavatel může v rámci nabídky zahrnout do kalkulace obdobný výrobek, jehož parametry odpovídají vlastnostem popsaných v technické specifikaci. Změny, doplnění a doplňkové konstrukce, podmíněné oborovými technickými pravidly nebo výrobními postupy považované dodavatelem za důležité, je nutno zohlednit a písemné na ně v nabídce upozornit.
Klasifikace veřejné zakázky (CPV)
Kód předmětu veřejné zakázky dle číselníku Common Procurement Vocabulary (CPV):
CPV 33196 Zdravotnické pomůcky
CPV 33196100-1 Pomůcky pro staré lidi
CPV 33196200-2 Pomůcky pro invalidy
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: po nabytí účinnosti smlouvy, předpoklad je listopad 2020. Termín dokončení a předání dodávky: nejpozději do 3 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky: Středisko sociálních služeb města Frýdlant nad Ostravicí, Padlých hrdinů 312, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je nejnižší celková nabídková cena v Kč s DPH.
Dodavatel doplní celkovou nabídkovou cenu v požadovaném členění v návrhu kupní smlouvy, která je přílohou č. 2 zadávací dokumentace.
Celková cena bude stanovena na základě rozpočtu dodavatele.
Hodnocení nabídek bude provedeno v souladu s § 114 a násl. ZZVZ, zejména dle § 115 ZZVZ. Zadavatel seřadí nabídky podle jejich nabídkové ceny, a to od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou.
Zadavatel pak v souladu s ustanovením § 122 odst. 4 ZZVZ zjistí u vybraného dodavatele, je-li právnickou osobou, údaje o jeho skutečném majiteli podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, z evidence údajů o skutečných majitelích podle zákona upravujícího veřejné rejstříky právnických a fyzických osob. Nelze-li takto údaje o skutečném majiteli vybraného dodavatele zjistit, bude zadavatel postupovat v souladu s ustanovením § 122 odst. 5 ZZVZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
KVALIFIKACE DODAVATELE
Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci.
Kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky je dodavatel, který:
- splní základní způsobilost podle § 74 ZZVZ,
- splní profesní způsobilost podle odst. 5.4 této ZD,
- splní technické kvalifikační předpoklady podle odst. 5.5 této ZD.
Splnění základní způsobilosti prokáže dodavatel čestným prohlášením majícím náležitosti uvedené v § 74 ZZVZ, popř. přímo předložením dokladů dle § 75 odst. 1 ZZVZ (zadavatel však doporučuje využít přiložený vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti, který je přílohou č. 3 zadávací dokumentace). Čestné prohlášení dle tohoto bodu nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců.
Profesní způsobilost prokáže dodavatel před podpisem smlouvy v souladu s § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a) zákona předložením:
- výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán dle § 77 odst. 1 zákona. Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců;
- dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona tj. doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění, tedy živnostenský list, resp. výpis z živnostenského rejstříku, kterým dodavatel prokáže oprávnění k podnikání spadajícího do živnosti volné, tedy v oboru výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.
Dodavatel doloží doklady prokazující splnění profesní způsobilosti v rámci své nabídky prostými fotokopiemi, přičemž bere na vědomí, že zadavatel může od vybraného dodavatele před uzavřením kupní smlouvy požadovat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií těchto dokladů o kvalifikaci, pokud je dodavatel nedodá v rámci své nabídky.
Technické kvalifikační předpoklady prokáže dodavatel v nabídce doložením seznamu alespoň 2 dodávek s předmětem plnění dle článku 3.6 zadávací dokumentace, jež dodavatel řádně realizoval v posledních třech letech ode dne vypršení lhůty pro podání nabídek s uvedením jejich rozsahu, doby plnění a v minimálním finančním objemu každé jednotlivé zakázky ve výši 200.000,- Kč bez DPH s tím, že přílohou k tomuto referenčnímu seznamu musí být čestné prohlášení dodavatele o řádné realizaci s kontaktem (na kupujícího/objednatele) pro možnost ověření.
Prostřednictvím jiných osob či poddodavatele (poddodavatelů) může dodavatel prokázat kvalifikaci v souladu s ustanovením § 83 ZZVZ a v takovém případě předloží dle ustanovení § 85 ZZVZ doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 ZZVZ a profesní způsobilost podle § 77 ZZVZ jeho poddodavatelů (vyjma profesní způsobilosti dle § 77 odst. 2 ZZVZ), a to v rozsahu uvedeném výše pro dodavatele týkající se jejich základní a profesní způsobilosti, tedy dle bodu 5.3 a 5.4 této zadávací dokumentace.
V případě podání společné nabídky několika dodavateli, prokazují tito dodavatelé kvalifikaci podle ustanovení § 82 ZZVZ. V případě předložení společné nabídky budou tito dodavatelé odpovídat společně a nerozdílně jak za společnou nabídku, tak také za samotné plnění veřejné zakázky.
Dodavatel, který získal kvalifikaci v zahraničí, ji prokazuje podle ustanovení § 81 ZZVZ.
Dodavatel přednostně prokazuje kvalifikaci doklady, které splňují náležitosti podle ustanovení § 86 odst. 1 ZZVZ.
Dodavatelé mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 74 ZZVZ a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 77 ZZVZ předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 228 ZZVZ.
Dodavatelé mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů předložit certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů podle § 234 odst. 1 ZZVZ.
Má-li dodavatel sídlo v jiném členském státě, může prokázat kvalifikační předpoklady také dle § 234 odst. 3 ZZVZ.
Dodavatelé mohou doklady o kvalifikaci nahradit písemným čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky podle ustanovení § 87 ZZVZ.
Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů o kvalifikaci. Pokud jde o dodavatele, se kterým má být uzavřena smlouva, považuje se nesplnění této povinnosti za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu § 48 odst. 2 písm. a) ZZVZ.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
POKYNY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyřadí. Dodavatele, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení dodavatele včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí dodavateli.
Nabídka bude předložena:
- v jednom originále v listinné podobě, v českém jazyce,
- bude podána v řádně uzavřené neprůhledné obálce označené dle bodu 10.3 zadávací dokumentace,
- nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl,
- bude obsahovat návrh kupní smlouvy včetně příloh a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele, podle přílohy č. 2 zadávací dokumentace,
- bude obsahovat rozpočet s nabídkovou cenou,
- bude obsahovat doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace,
- bude obsahovat prohlášení dodavatele o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže, ve znění pozdějších předpisů, v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou (zadavatel doporučuje využít vzor četného prohlášení, který je přílohou č. 5 této zadávací dokumentace),
- popř. bude obsahovat seznam poddodavatelů dle bodu 3.4 zadávací dokumentace,
- popř. bude obsahovat upozornění dle bodu 3.5 zadávací dokumentace
Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby:
-své nabídky zabezpečili proti manipulaci,
-všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky,
-všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou.
Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby zpracovali nabídku v následujícím členění:
- obsah nabídky,
- doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace,
- návrh kupní smlouvy,
- oceněný rozpočet,
- ostatní doklady vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
POŽADAVKY NA JEDNOTNÝ ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY
Nabídkovou cenou se rozumí cena za plnění předmětu této veřejné zakázky. Nabídková cena musí být stanovená v návrhu kupní smlouvy, který je přílohou č. 2 zadávací dokumentace jako maximální a nepřekročitelná po celou dobu plnění předmětu smlouvy a musí obsahovat veškeré náklady k řádné realizaci předmětu plnění veřejné zakázky v místě plnění, včetně všech nákladů souvisejících. Dodavatel je povinen do nabídkové ceny zahrnout i veškeré práce, materiál a činnosti, které jsou potřebné k řádnému provedení předmětu plnění veřejné zakázky včetně nutných nákladů na mechanizaci, dopravu, výkon pracovníků a zaškolení.
Nabídková cena bude zpracována a předložena v nabídce dodavatelem na základě jím vyhotoveného položkového rozpočtu (dále jen „rozpočet“) jednotlivých kompenzačních pomůcek dle technické specializace uvedené v příloze č. 1 zadávací dokumentace a dalších s předmětem plnění souvisejících uplatňovaných položek. Všechny položky rozpočtu musí být dodavatelem řádně vyplněny a to i v případě, že bude jednotlivá položka oceněna částkou 0 Kč (opatřena číslovkou „0“). Nebude-li nabídková cena zpracována na základě rozpočtu, může být předložená nabídka vyřazena a dodavatel může být zadavatelem vyloučen ze zadávacího řízení. Bude-li nabídková cena zpracována na základě neúplného rozpočtu, může být nabídka dodavatele vyřazena a zadavatel může dodavatele ze zadávacího řízení vyloučit. Zadavatel může dodavatele též vyzvat k doplnění neúplného rozpočtu. Dodavatel je povinen do rozpočtu zahrnout k jednotlivým položkám i cenu za jejich montáž, pokud bude nutná. Dodavatel je pak povinen do rozpočtu zahrnout k jednotlivým položkám i cenu za zaškolení pracovníků zadavatele (např. zaškolení o údržbě, případných revizí apod.).Cena uvedená v rozpočtu bude tvořit celkovou nabídkovou cenu, která bude předmětem hodnocení a kterou dodavatel uvede v návrhu kupní smlouvy dle tohoto bodu této zadávací dokumentace.
Nabídková cena bude uvedena bez DPH, dále bude vyčíslená DPH a nabídková cena včetně DPH.
Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž cenové údaje budou uváděny výhradně v Kč.
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Prokáže-li se v budoucnu (např. při plnění veřejné zakázky), že rozpočet neobsahuje všechny položky, které měly být dle této zadávací dokumentace jeho obsahem, má se za to, že dodávky a služby definované těmito položkami jsou zahrnuty v ceně ostatních položek rozpočtu a nebudou budoucímu prodávajícímu zaplaceny.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být v plném rozsahu zpracována v písemné (listinné) formě a v českém jazyce. Nabídka musí být podána v neporušené, uzavřené a neprůhledné obálce označené názvem veřejné zakázky a nápisem „Neotvírat“: VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „Dodávka kompenzačních pomůcek pro Město Frýdlant nad Ostravicí“, NEOTEVÍRAT, dále obchodním jménem dodavatele a adresou, na níž je možno zaslat vyrozumění o tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dodavatele o vysvětlení zadávacích podmínek. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 13), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Technická specifikace.docx (9. 10. 2020 13:38)
- Příloha č. 2 Kupní smlouva.docx (9. 10. 2020 13:38)
- Příloha č. 3 - Čestné prohlášení - základní způsobilost.docx (9. 10. 2020 13:38)
- Příloha č. 4 - Čestné prohlášeníí dle z. o ochraně hos. soutěže.docx (9. 10. 2020 13:38)
- Výzva a zadávací dokumentace.docx (9. 10. 2020 13:38)
- Výzva a zadávací dokumentace sign..pdf (12. 10. 2020 13:57)
- VZMR+Dodávka+kom.+pomůcek+-+dotaz.docx (15. 10. 2020 13:24)
- Vysvětlení zadávací dokumentace 2.docx (26. 10. 2020 12:59)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (003).doc (1. 12. 2020 12:09)
- Oznámení o výběru dodavatele.docx-1 (2. 12. 2020 14:17)
- Oznámení o vyloučení dodavatele Medesa care.docx-1 (2. 12. 2020 15:45)
- Oznámení o vyloučení dodavatele Stamed.docx-1 (2. 12. 2020 15:45)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (9. 3. 2021 14:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 405460.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AUDY s.r.o., Brno, Živného 1a, PSČ 635 00, IČ: 005 44 426
Datum podpisu smlouvy: 26. 2. 2021
Datum ukončení: 26. 2. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.