Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka softwaru – elektronizace veřejných zakázek, Dobříš

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12994

Název zakázky: Dodávka softwaru – elektronizace veřejných zakázek, Dobříš

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 9. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, Dobříš

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Jana Vlnasová, starostka
  • Telefon: +420318533301
  • E-mail: vlnasova@mestodobris.cz

IČ zadavatele: 00242098

DIČ zadavatele: CZ00242098

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Oplíštil
  • Telefon: +420736623386
  • E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2019 13:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele - Mírové náměstí 119, Dobříš

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je nákup služby elektronického procesního nástroje splňující požadavky zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a vyhlášky č. 260/2016 Sb. v platném znění. Nad to bude nástroj procesně řídit, vytvářet a ukládat dokumentaci i pro zakázky malého rozsahu (VZMR). Součástí je plně automatizované propojení a přenosem dat s profilem zadavatele, Věstníkem veřejných zakázek a spisovou službou zadavatele. Nejedná se o tvorbu nového individuálního programového vybavení. Dle předběžného průzkumu trhu požadujeme dodání již existujících modulů.

Detailně zejména v příloze č. 1 technický popis (dodavatel výslovně ke každému bodu jednotlivě popíše způsob, jak jej splní).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 513300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.1.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele - Mírové náměstí 119, Dobříš

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za kompletní plnění předmětu veřejné zakázky v Kč bez DPH. Hodnocení nabídek bude provedeno tak, že se sestaví pořadí dodavatelů od prvého k poslednímu dle výše nabídkové ceny. Nejvýhodnější nabídkou je ta s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH. V případě rovnosti nabídkových cen bude rozhodnuto losem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě, v českém jazyce, v jednom originále. Dále bude celá nabídka také na datovém nosiči (např. flash disk), kde bude min. návrh smlouvy v otevřeném formátu (např. word) a zbytek nabídky v jednom PDF. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Všechny listy nabídky včetně příloh budou očíslovány jednou vzestupnou číselnou řadou a nerozdělitelně spojeny. Nabídka musí obsahovat:

Název a přesnou adresu uchazeče s doložením oprávněného zástupce, včetně uvedení telefonického a e-mailového spojení. V nabídce musí být dále uvedena kontaktní osoba, e-mail a telefonní číslo. Použijte přílohu č. 2 – Krycí list
Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 2 – Krycí list) viz níže další podmínky a požadavky související se zpracováním cenové nabídky.
Podepsaný a doplněný návrh smlouvy o dílo respektující obchodní a zvláštní podmínky – viz příloha č. 3.

Návrh servisních podmínek, odpovídající zadávací dokumentaci, finanční krytí servisní smlouvy bude na dobu 5 let zahrnuto v dodání díla. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH): Veškeré obchodní podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy o dílo, která je přílohou výzvy.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Účastník předloží nabídku v písemné formě v zalepené neprůhledné obálce vč. zpětné adresy.Obálky je nutné označit heslem „Dodávka softwaru –elektronizace veřejných zakázek, Dobříš – NEOTEVÍRAT“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. •Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH): Veškeré obchodní podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy o dílo, která je přílohou výzvy.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 199450.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): QCM, s.r.o., Bellova 370/40, Brno, IČ 26262525

    Datum podpisu smlouvy: 27. 11. 2019

Datum ukončení: 27. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 9. 2019
 
Aktualizováno: 3. 12. 2019