Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova - Podnikové vzdělávání II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13274

Název zakázky: DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova - Podnikové vzdělávání II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova a.s.

Sídlo zadavatele: Tř. Budovatelů 1395/23, 434 01 Most

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Daniel Dunovský
  • Telefon: +420476767001
  • E-mail: dunovsky@dpmost.cz

IČ zadavatele: 62242504

DIČ zadavatele: CZ62242504

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Raušerová
  • Telefon: +420476767008
  • E-mail: rauserova@dpmost.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 5. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo Zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblastech:

1. Měkké a manažerské dovednosti

2. Technické a jiné odborné vzdělávání

Realizace školení bude probíhat ve školicích prostorech zadavatele.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.

Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).

Zadavatel dále požaduje splnění těchto podmínek:

Dodavatel poskytne účastníkům školení výukové a podpůmé materiály v počtu potřebném pro kurz.
Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele.
U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
Součástí plnění je vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzů.
Výukové hodiny jsou u všech plánovaných kurzů plánovány v rozsahu 60 minut.
Maximální počet osob ve skupině u jednotlivých kurzů je 12 osob.
Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat podle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku dodavatele.
Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze jejich části.
Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, kopií závěrečného testu či dokumentace k závěrečné praktické zkoušce a osvědčení o absolvování kurzů.

Součásti plnění dodavatele budou veškeré další dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Celková doba plnění všech aktivit je předpokládaná v období 1.7.2020 až 31.12.2021. Začátek je závislý na řádně ukončeném zadávacím řízení a podpisu smlouvy s dodavatelem. Všechny kurzy budou realizovány nejpozději do 31.12.2021.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění kurzů je sídlo zadavatele a jím určené školící prostory - dodavateli je k dispozici školící místnost s dataprojektorem, plátnem a tabulí a učebna vybavená PC sestavami.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle následujícího hodnotícího kritéria:

Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

Nabídky budou hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nabídky budou seřazeny vzestupně dle nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH.

Hodnoceni nabídek v rámci daného kritéria proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

Hodnocení proběhne za celý předmět zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Základní způsobilost splňuje účastník:

který není v likvidaci;
který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek;
vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnuti o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující, nebo byla zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů;
který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele;
který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemí sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele;
který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele;

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením účastníka, ve kterém bude uvedeno, že účastník všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje.

Účastník může použít vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 2 této výzvy - Základní kvalifikační předpoklady. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem účastníka nebo osoby oprávněné jednat za účastníka.

Profesní způsobilost

Způsobilý je dodavatel, který předloží:

výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejně zakázky (doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci), zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění: Pořádání Odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti;
seznam referencí. Zadavatel požaduje jako součást nabídky uvést seznam referencí účastníka řízení. Účastník doloží seznam, který budou tvořit minimálně 3 reference k pořádání kurzů uvedených v příloze č. 1 této výzvy nebo obdobných v celkovém objemu minimálně 500 tis. Kč bez DPH za jeden kalendářní rok (mohou být i ve fázi rozpracovanosti/v realizaci). Seznam referencí bude obsahovat objednatele služeb, datum konání kurzů (měsíc/rok) a celkovou cenu bez DPH. Seznam budou tvořit zakázky realizované v posledních 3 letech od zahájení tohoto zadávacího řízení.

Je postačující, aby výše uvedené podklady byly předloženy v podobě kopií.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, s uvedením kontaktní adresy účastníka.
Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.
Účastníkem podepsaný návrh smlouvy bude přiložen zvlášť (nebude sešit s nabídkou). Dodavatel je povinen předložit vyplněný návrh smlouvy dle přílohy č. 5 Návrh smlouvy.
Návrh smlouvy musí být podepsán ze strany dodavatele statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat dodavatele; v takovém případě doloží dodavatel toto oprávněni v originálu či v úředně ověřené kopii v nabídce.
Požadované přílohy nabídky:

krycí list nabídky (příloha č. 3)
kalkulace předmětu zakázky (příloha č. 4)
podepsaný návrh smlouvy (příloha č. 5)
návrh harmonogramu pořádání jednotlivých kurzů
seznam poddodavatelů, který bude obsahovat jejich identifikační údaje (název, IČO, adresa) a jím plněné části zakázek (příloha č. 6)
doklady prokazující základní (příloha č. 2) a profesní způsobilost,
seznam referencí.

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví celkovou nabídkovou cenu za dílčí část zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek a Kalkulací předmětu zakázky, která je přílohou č. 4 zadávací dokumentace.
Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění k předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod).
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Účastník je povinen zapracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. Tato nabídková cena musí korespondovat s výslednou cenou v příloze č. 4 Kalkulace předmětu zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
•Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka.•Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.•Účastníkem podepsaný návrh smlouvy bude přiložen zvlášť (nebude sešit s nabídkou).•Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy o realizaci projektu (viz příloha Návrh smlouvy), která je pro účastníka závazná. Účastník doplní do návrhu smlouvy o realizaci projektu identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje v textu vyznačené žlutě).•Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka, musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka. Pokud bude účastník zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo v úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec plnění požadovaného ve výzvě.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V souladu s ust. čl. 20. odst. 20.10.1 písm. c) obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost, číslo vydání 12 s datem účinnosti od 1. 5. 2020, se zadavatel rozhodl zrušit výběrové řízení, neboť v průběhu výběrového řízení byly zjištěny vážné nesrovnalosti.

Datum ukončení: 19. 5. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 4. 2020
 
Aktualizováno: 20. 5. 2020