- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Elektronické úřední desky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13265
Název zakázky: Elektronické úřední desky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Opavsko severozápad
Sídlo zadavatele: Úvalno č. 58, 793 91 Úvalno
- Jméno: Bc. Aleš Salibor
- Telefon: +420724182960
- E-mail: starosta@obechlavnice.cz
IČ zadavatele: 75077841
DIČ zadavatele: CZ75077841
- Jméno: Ing. Ivana Jurečková
- Telefon: +420774281066
- E-mail: iva.jureckova@idiz.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Obec Hlavnice, 747 52 Hlavnice 103
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem VZ je dodávka a instalace 6 ks venkovních elektronických úředních desek stojících na podstavci, vč. software, dle dále uvedené specifikace, které budou dodány a nainstalovány v šesti obcích Mikroregionu Opavsko severozápad, a to v obcích: Bratříkovice, Brumovice, Holasovice, Neplachovice, Úvalno, a Velké Heraltice. Tzn. v každé uvedené obci bude dodána a nainstalována 1 el. úřední deska – více viz místo plnění.Dále viz ZD.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 997890,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.8.2020
Místo dodání / převzetí plnění: viz ZD
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní způsobilost:
Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují. Jedná se o příslušné živnostenské oprávnění či licencipro obory činností:
Zprostředkování obchodu a služeb nebo
Velkoobchod a maloobchod
Výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí nebo
Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály nebo
Poskytování technických služeb nebo
Výroba, obchod a služby jinde nezařazenéTechnická kvalifikace
Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky.
K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení:
seznamu významných dodávek poskytnutých veřejnému zadavateli za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, a to min. pro 3 zakázky obdobného charakteru jako předmět zadávacího řízení, přičemž každá z těchto zakázek musí obsahovat dodávku a instalaci minimálně jedné elektronické úřední desky.
Za splněnou dobu se považuje dodávka uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena. Účastník zadávacího řízení může použít dodávky, které poskytl:
společně s jinými dodavateli nebo
jako poddodavatelpopisu a fotografií zboží určeného k dodání s přesným označením typu předmětu plnění nabízeného účastníkem s technickými parametry.
Účastník je povinen předložit, jako součást své nabídky i technické listy včetně označení výrobce a typového označení zboží, které zařadil do své nabídky. Toto zboží pak musí beze zbytku splňovat vymezené technické parametry.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje následující formální členění nabídky:
1: Krycí list nabídky
2: Obsah nabídky
3: Doklady o splnění způsobilosti a kvalifikace
4: Podepsaný návrh smlouvy o díloPožadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zahrnovat:
dodávku a instalaci venkovních elektronických úředních desek vč. dopravy do jednotlivých obcí
dodávku a instalaci SW vč. zprovoznění, proškolení v jednotlivých obcích, informačních letáků v tištěné a el. podobě
– vše v členění dle jednotlivých obcí a v členění cena bez DPH, DPH, cena vč. DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Podklady pro uveřejnění.zip (23. 1. 2020 10:40)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (12. 2. 2020 13:53)
- Oznámení o výsledku.pdf (20. 2. 2020 09:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (20. 4. 2020 14:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 723000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VEGLER s.r.o.Zámostní 1155/27, 710 00 OstravaIČO: 06264352
Datum podpisu smlouvy: 17. 4. 2020
Datum ukončení: 17. 4. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.