- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Evaluace projektu „QUALITAS PRO PRAXIS 2“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12707
Název zakázky: Evaluace projektu „QUALITAS PRO PRAXIS 2“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 3. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0005743 QUALITAS PRO PRAXIS 2 příjemce: Ústecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Ústecký kraj
Sídlo zadavatele: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
- Jméno: Oldřich Bubeníček, hejtman Ústeckého kraje
IČ zadavatele: 70892156
- Jméno: Mgr. Petra Fünfkirchlerová
- Telefon: +420475657590
- E-mail: funfkirchlerova.p@kr-ustecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 4. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je nastavení a provádění evaluace projektu QUALITAS PRO PRAXIS 2 (reg.č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0005743) (dále též „projekt“), který je financován z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu zaměstnanost, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Ústeckého kraje.
Zadavatel požaduje zajištění podpory při naplňování aktivity 04 Evaluace projektu, jejímž cílem je nastavení evaluace projektu v souladu s požadavky řídícího orgánu a realizace dílčích činností směřujících k naplnění zmíněné aktivity.
Podrobné podmínky plnění jsou uvedeny ve Specifikaci předmětu veřejné zakázky a v harmonogramu evaluace a předávání zpráv, jenž je přílohou č. 2 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 330578,51 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 04/2019 - 09/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Krajský úřad Ústeckého kraje
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
základní způsobilost
- analogicky jako podle § 74 odst. 1 až 3 zákona prokáže účastník zadávacího řízení způsobem dle § 75 zákona;
profesní způsobilost
- analogicky jako podle § 77 odst. 1 zákona prokáže účastník výběrového řízení doložením výpisu z obchodního rejstříku nebo z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
- analogicky jako podle § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže účastník výběrového řízení doložením dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují, a to živnost Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti: „Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků“
technická kvalifikace
- analogicky jako podle § 79 odst. 2 písm. b) zákona prokáže účastník výběrového řízení doložením seznamu nejméně 1 významné služby obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením
Tel.: +420 475 657 111 Url: www.kr-ustecky.cz IČ: 70892156 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. Fax: +420 475 200 245 E-mail: urad@kr-ustecky.cz DIČ: CZ70892156 č. ú. 882733379/0800 strana 4 / 10
výběrového řízení včetně uvedení ceny, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, a to v rozsahu nejméně 150 tis. Kč bez DPH za každou službu.
Významnou službou obdobného charakteru se rozumí realizace evaluace zaměřená na sběr, analýzu, interpretaci dat a definici doporučení s cílem získání „důkazů“ o fungování programů, politik či projektů a navržení vhodných opatření. Předmětem evaluace takové zakázky jsou programy, politiky či projekty v sociálně vědní či sociální oblasti;
- analogicky jako podle § 79 odst. 2 písm. c) zákona prokáže účastník výběrového řízení doložením seznamu realizačního týmu skládajícího se minimálně z 2 osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (z toho 1 vedoucí realizačního týmu a minimálně 1 odborník na sociální služby) s uvedením jejich jména a příjmení, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Tento vztah však účastník výběrového řízení v nabídce u každého člena realizačního týmu uvede s tím, že pokud půjde o jinou osobu, prostřednictvím které prokazuje kvalifikaci nebo o jeho zaměstnance, musí být v nabídce doloženy i náležitosti dle § 83 odst. 1 a 2 zákona;
(Pokud účastník předloží seznam realizačního týmu, který se bude skládat z více než 2 osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (z toho 1 vedoucí realizačního týmu a minimálně 1 odborník na sociální služby), nemusí ostatní osoby splňovat požadavek na kvalifikaci analogicky jako dle § 79 odst. 2 písm. d) zákona.).
- analogicky jako podle § 79 odst. 2 písm. d) zákona prokáže účastník výběrového řízení doložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci minimálně 2 osob odpovědných za poskytování příslušných služeb (z toho 1 vedoucí realizačního týmu a minimálně 1 odborník na sociální služby) uvedených v seznamu dle § 79 odst. 2 písm. c) zákona (realizační tým), a to ke každé osobě doložením:
vedoucí realizačního týmu:
- prosté kopie diplomu nebo jiného dokladu o ukončeném vysokoškolském vzdělání v magisterském studijním programu;
- strukturovaného profesního životopisu (nejlépe ve formátu „Europass“), který bude obsahovat minimálně:
- jméno a příjmení
- datum narození
- nejvyšší dosažené vzdělání
- přehled profesní praxe v rozsahu minimálně 2 let v provádění přípravy a zpracování evaluačních zpráv, auditních zpráv, procesních analýz, apod.
- zkušenost s vedením minimálně 1 evaluace nejméně v hodnotě 150 tis. Kč bez DPH
seznamu alespoň 3 realizovaných služeb na zakázkách spočívajících v provádění evaluace v sociálně vědní oblasti nebo evaluace projektů v sociální oblasti na pozici vedoucího evaluačního týmu za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení.
odborník na sociální služby:
- prosté kopie diplomu nebo jiného dokladu o ukončeném vysokoškolském vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu;
strukturovaného profesního životopisu (nejlépe ve formátu „Europass“), který bude obsahovat minimálně:
- jméno a příjmení
- datum narození
- nejvyšší dosažené vzdělání
- přehled profesní praxe v rozsahu minimálně 1 roku v provádění evaluací
- přehled minimálně 2 praktických zkušeností s procesy hodnocení efektivity sociálních služeb nebo s řízením sociálních služeb, nebo plánováním
Tel.: +420 475 657 111 Url: www.kr-ustecky.cz IČ: 70892156 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. Fax: +420 475 200 245 E-mail: urad@kr-ustecky.cz DIČ: CZ70892156 č. ú. 882733379/0800 strana 5 / 10
sociálních služeb vč. metodické a analytické činnosti v období posledních 5 let.
Účastníci výběrového řízení mohou k prokázání základní způsobilosti dle § 74 odst. 1 - 3 zákona a profesní způsobilosti dle § 77 zákona využít výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle části jedenácté, hlavy II zákona, ne staršího než 3 měsíce.
Účastníci výběrového řízení mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů dle části dvanácté zákona ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace dodavatele v rozsahu v něm uvedených údajů
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.
Při prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob nebo v případě společné účasti dodavatelů bude postupováno analogicky, jako dle § 82 a 83 zákona, přičemž základní způsobilost může být prokázána formou čestného prohlášení.
Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů se mohou předkládat v prosté kopii, v českém nebo slovenském jazyce. VŠ diplomy i v jazyce latinském.
Účastníci výběrového řízení, kteří neprokážou kvalifikaci v požadovaném rozsahu, mohou být z výběrového řízení vyloučeni. Zadavatel bude při posuzování kvalifikace postupovat analogickým postupem, jako dle zákona, včetně možnosti objasnění nebo doplnění údajů nebo dokladů dle § 46 odst. 1 zákona.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě. Elektronické podání není možné. Varianty nabídek se nepřipouští.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena účastníkem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem účastníka, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží účastník v nabídce plnou moc, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady účastník předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.
Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém nebo slovenském jazyce. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídku doporučujeme včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázat do jednoho svazku a dostatečným způsobem zajistit proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem).
Přílohou č. 1 této výzvy je závazný texty smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vybraným dodavatelem.
Zadavatel připouští pouze dále specifikované úpravy závazného textu smlouvy veřejné zakázky:
- doplnění identifikačních a kontaktních údajů vybraného dodavatele, včetně titulu, jména, příjmení a funkce osoby podepisující smlouvu za účastníka, nabídkové ceny bez DPH a včetně DPH, jména osob odpovědných za provádění příslušných služeb a ostatní žlutě podbarvené části textu bez možnosti upravovat znění jednotlivých ustanovení smlouvy.
Návrh smlouvy nemusí být součástí nabídky.
Všechny listy nabídky i příloh doporučujeme v pravém dolním rohu řádně očíslovat nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení účastníka potvrzené u fyzických osob účastníkem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem účastníka dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu účastníka, které stanoví celkový počet listů v nabídce.
Účastník podá nabídku v souladu s tímto doporučeným členěním:
a) krycí list, na kterém bude uvedena kontaktní osoba dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy (možný vzor je přílohou č. 3 této výzvy)
b) obsah nabídky
c) doklady k prokázání kvalifikace (možný vzor ČP k prokázání základní způsobilosti je přílohou č. 4 této výzvy, možný vzor k prokázání technické kvalifikace je přílohou č. 5 a 6 této výzvy, možný vzor seznamu realizovaných služeb na zakázkách spočívajících v provádění evaluace vedoucího týmu je přílohou č. 7 této výzvy)
d) vlastní nabídka účastníka
e) čestné prohlášení účastníka zadávacího řízení o neúčasti na přípravě nebo zadání předmětného zadávacího řízení (možný vzor je přílohou č. 8 této výzvy)
f) čestné prohlášení o počtu listů.
Jednotlivé části nabídky doporučujeme zřetelně označit předělovými listy, které budou též započteny v číslování listů nabídky.
Účastník výběrového řízení může podat ve výběrovém řízení jen jednu nabídku. Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadavatel vyloučí účastníka výběrového řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.
Zadavatel bude při objasnění nebo doplnění údajů, dokladů, vzorků nebo modelů postupovat analogicky jako dle § 46 zákona.
Obecná pravidla Operačního programu Zaměstnanost, 9. vydání jsou dostupná na webových stránkách ESF CR https://www.esfcr.cz.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastníci výběrového řízení mohou k prokázání základní způsobilosti dle § 74 odst. 1 - 3 zákona a profesní způsobilosti dle § 77 zákona využít výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle části jedenácté, hlavy II zákona, ne staršího než 3 měsíce.
Účastníci výběrového řízení mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů dle části dvanácté zákona ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace dodavatele v rozsahu v něm uvedených údajů
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.
Při prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob nebo v případě společné účasti dodavatelů bude postupováno analogicky, jako dle § 82 a 83 zákona, přičemž základní způsobilost může být prokázána formou čestného prohlášení.
Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů se mohou předkládat v prosté kopii, v českém nebo slovenském jazyce. VŠ diplomy i v jazyce latinském.
Účastníci výběrového řízení, kteří neprokážou kvalifikaci v požadovaném rozsahu, mohou být z výběrového řízení vyloučeni. Zadavatel bude při posuzování kvalifikace postupovat analogickým postupem, jako dle zákona, včetně možnosti objasnění nebo doplnění údajů nebo dokladů dle § 46 odst. 1 zákon
Požadavek na písemnou formu nabídky: Účastníci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu s uvedením názvu, adresy a IČO účastníka s výrazným označenímNABÍDKA ev. č. KUUK/25621/2019/INV/VZ-SV/1 „Evaluace projektu „QUALITAS PRO PRAXIS 2“ a výzvou „NEOTVÍRAT“.Doporučujeme, aby obálka, či jiný obal, byly odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky by měly být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem účastníka). Při odeslání poštou, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního předpisu, nabídku doporučujeme zaslat doporučeně.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 1 Závazný text smlouvy.doc (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 1a_specifikace díla.docx (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 1b_harmonogram.docx (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 2 Specifikace předmětu veřejné zakázky a harmonogram evaluace a předávání.docx (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 3 Vzor krycího listu nabídky.doc (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 4 Logický model projektu.xlsx (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 5 Karta projektu.xlsx (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 6 Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti.doc (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 7 Vzor seznamu k prokázání technické kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. b).doc (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 8 Vzor prokázání technické kvalifikace dle § 79 odst. 2 písm. c) zákona.doc (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 9 Vzor seznamu realizovaných služeb vedoucího týmu.doc (21. 3. 2019 13:47)
- Příloha č. 10 Vzor ČP účastníka o neúčasti na přípravě.docx (21. 3. 2019 13:47)
- Sdeleni o zruseni.doc (11. 4. 2019 07:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Sdělení o zrušení
Datum ukončení: 10. 4. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.