- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Evaluace projektu Rozvoj SAS v Pardubickém kraji
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12594
Název zakázky: Evaluace projektu Rozvoj SAS v Pardubickém kraji
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 12. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_005/0007762 Rozvoj SAS v Pardubickém kraji příjemce: Pardubický kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D.
- Telefon: +420466026114
- E-mail: martin.netolicky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Mgr. Pavel Menšl
- Telefon: +420605551501
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 1. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky přes odkaz „poslat nabídku“ na kartě této veřejné zakázky (odkaz viz přiložená výzva).
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem této veřejné zakázky je nastavení a realizace procesu evaluace projektu Rozvoj SAS v Pardubickém kraji (dále jen „projekt“), který je financován prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost. Zadavatel požaduje zajištění podpory při naplňování aktivity KA 03 „Evaluace projektu“, jejímž cílem je nastavení procesu monitorování a evaluace, systému sběru dat, provádění průběžné evaluace, posouzení dopadu projektu a udržitelnosti jeho výsledků (ex-post evaluace) v souladu s požadavky řídícího orgánu a realizace dílčích činností směřujících k naplnění zmíněné aktivity.Bližší informace jsou uvedeny v přiložené výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 660000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: bezprostředně po ukončení výběrového řízení dnem podepsání smlouvy s dodavatelem (předpoklad březen 2019). Požadované ukončení plnění: do 30. 4. 2020.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání a převzetí výstupů plnění je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Zadavatel bude nabídky hodnotit dle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Bližší informace jsou uvedeny v přiložené výzvě.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají výhradně v elektronické podobě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz přiložená výzva.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf (5. 12. 2018 08:56)
- Editovatelné přílohy.zip (5. 12. 2018 08:56)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (11. 3. 2019 15:40)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (9. 5. 2019 13:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 484000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asistenční centrum, a. s. se sídlem Sportovní 3302, 434 01 Most, IČ: 631 44 883
Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2019
Datum ukončení: 30. 4. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.