- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Evaluace projektu
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12532
Název zakázky: Evaluace projektu
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2018
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Olomoucký kraj
Sídlo zadavatele: Jeremenkova 40a, PSČ 779 11, Olomouc
- Jméno: Ladislav Okleštěk, hejtman Olomouckého kraje
- Telefon: +420585508847
- E-mail: hejtman@kr-olomoucky.cz
IČ zadavatele: 60609460
DIČ zadavatele: CZ60609460
- Jméno: Ing. Petr Fiala, oddělení veřejných zakázek, Krajský úřad Olomouckého kraje
- Telefon: +420585508475
- E-mail: p.fiala@kr-olomoucky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Olomouckého kraje, 77900 Olomouc - Hodolany, Jeremenkova 1191/40a
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „zakázka“) je evaluace projektu registrační číslo CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0005690 Podpora plánování sociálních služeb a sociální práce na území Olomouckého kraje v návaznosti na zvyšování jejich dostupnosti a kvality, který je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Účelem evaluace je zhodnotit, jakým způsobem byl projekt a jeho jednotlivé klíčové aktivity implementován a jak v něm byly nastaveny procesy a operace vedoucí k očekávaným dopadům. Hlavním a nejdůležitějším cílem evaluace je zhodnocení reálných dopadů projektu včetně identifikace faktorů, které ovlivnily dosažení daných dopadů, a překážek, které jejich dosažení bránily.
Cílem hodnoceného projektu je zejména zkvalitnění a upevnění procesu plánování sociálních služeb v Olomouckém kraji na obecní i krajské úrovni. Projekt řeší základní problematické oblasti v plánování a koordinaci sociálních služeb, oblasti, v nichž je potřeba nabídnout systematickou podporu, koordinaci a vzdělávání pro zvyšování efektivity a kvality poskytovaných sociálních služeb.
Na projekt bude pohlíženo z pohledu Olomouckého kraje a z pohledu účastníků, kterým projekt umožnil zúčastnit se realizace klíčových aktivit a zvýšit tak úroveň plánování sociálních služeb a sociální práce.
Evaluace má zhodnotit, zda se podařilo efektivně dosáhnout cílů jednotlivých klíčových aktivit a projektu jako celku, a jeho reálný dopad projektu včetně identifikace faktorů, které ovlivnily dosažení daných dopadů, a překážek, které jejich dosažení bránily. Aby byla evaluace projektu efektivní, je potřeba monitorovat a sledovat jednotlivé ukazatele projektu průběžně během realizace projektu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 425000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: do 10 dnů od účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo Krajského úřadu Olomouckého kraje
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a) prokázání základní způsobilosti: čestným prohlášením účastníka o splnění základních kvalifikačních předpokladů dle přílohy zadávacích podmínek – viz Příloha č. 2;
b) prokázání profesní způsobilosti:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a to ve formě prosté kopie (tzn., není nutný originál ani úředně ověřená kopie listiny),
- výpis z živnostenského rejstříku či jiný doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, a to ve formě prosté kopie (tzn., není nutný originál ani úředně ověřená kopie listiny);
c) prokázání odborné kvalifikace:
- předložením seznamu významných služeb obdobného charakteru realizovaných za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, přičemž minimální úroveň pro splnění kvalifikace jsou 2 obdobné služby jako předmět plnění, kde hodnota každé zakázky činila nejméně 150 000 Kč bez DPH.
- seznam členů evaluačního týmu
Jiné kvalifikační předpoklady zadavatel nepožaduje.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné podobě v českém jazyce.
V nabídce bude uvedena kontaktní osoba účastníka, a to včetně kontaktní adresy, e‑mailové adresy a telefonního čísla.
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za účastníka jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
Součástí nabídky musí být vyplněný návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou, koncipovaný dle vzoru, který je součástí zadávací dokumentace. Zadavatel si vyhrazuje právo o obsahu smlouvy dále jednat a upřesnit její konečné znění.
Zadavatel doporučuje účastníkovi, aby jeho nabídka byla zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy provázáním nabídky provázkem, jehož volný konec bude zapečetěn, nebo přelepen, nebo jinak ukončen tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možno žádný list volně vyjmout.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena musí být v návrhu smlouvy definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky.
Nabídková cena a ostatní cenové údaje budou uvedeny v české měně.
Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu zakázky. Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouštíPožadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají v písemné formě v neprůhledných uzavřených obálkách zabezpečených proti neoprávněné manipulaci přelepením, označených nápisem:Veřejná zakázka„Evaluace projektu“NEOTEVÍRATa opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem účastníka, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Na obálce rovněž účastník uvede svou kontaktní adresu.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Poskytovatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vzhledem ke krátkým lhůtám pro doručení žádosti bude pro poskytnutí dodatečných informací využito elektronických prostředků. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškerá autorská práva k výstupům, které vzniknou během plnění v rámci předmětné veřejné zakázky, přecházejí okamžikem předání Díla na Zadavatele, který s nimi může nakládat dle svého uvážení.
Zpracovatel se zaváže k dodržování etického kodexu evaluátora viz.: https://czecheval.cz/dokumenty/ces_eticky_kodex__.pdf
Nabídka bude vyhotovena v 1 originále a 1 kopii.
Zadavatel požaduje, aby účastník jako součást nabídky předložil CD obsahující kompletní naskenovanou nabídku účastníka ve formátu „*.pdf“.
Písemná nabídka musí být členěna do samostatných příloh v následujícím členění:
Příloha č. 1 – Základní údaje k nabídce
Tato příloha musí obsahovat:
vyplněný formulář „Krycí list nabídky“, který je součástí zadávací dokumentace (obsahující název, adresu účastníka s označením pověřeného zástupce, telefonické a e-mailové spojení, cenu jednotlivých témat a celkovou cenu části veřejné zakázky),
doklady prokazující kvalifikaci účastníka.
Příloha č. 2 – Cenová nabídka
Tato příloha musí obsahovat:
celkovou rekapitulaci ceny s uvedením ceny bez DPH, DPH a ceny celkem včetně DPH,
jiné údaje vztahující se k ceně nabídky.
Příloha č. 3 – Návrh smlouvy
Tato příloha musí obsahovat:
podepsaný a doplněný návrh smlouvy, včetně všech jejích relevantních příloh.
Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
poptávkové řízení zrušit,
odmítnout veškeré předložené nabídky,
neuzavřít smlouvu s žádným z účastníků.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Přílohy k VZ Evaluace.zip (10. 10. 2018 13:37)
- Vyzva_ evaluace_s_podpisem_uprava.pdf (10. 10. 2018 13:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (1. 11. 2018 12:32)
- e-Rozhodnuti.pdf-1 (10. 1. 2019 11:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 178000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sociotrendy, s.r.o., Roosveltova 95, 770 06 Olomouc, IČ 28630319
Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2019
Datum ukončení: 8. 1. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.