- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Implementace BIM v Autodesk REVIT – zaměření na mostní konstrukce
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13865
Název zakázky: Implementace BIM v Autodesk REVIT – zaměření na mostní konstrukce
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 8. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: MORAVIA CONSULT Olomouc a.s.
Sídlo zadavatele: Legionářská 1085/8, Olomouc
- Jméno: Ing. Václav Kratochvíl
- Telefon: +420585570444
- E-mail: kratochvil@moravia.cz
IČ zadavatele: 64610357
DIČ zadavatele: CZ64610357
- Jméno: Martina Košťálková
- Telefon: +420585570478
- E-mail: kostalkova@moravia.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 8. 2021 12:00
Místo pro podání nabídek: Legionářská 1085/8, Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Školení základních a pokročilých funkcí Autodesk REVIT se zaměřením na problematiku BIM s využitím nástrojů a aplikačních doplňků CCtools a CClibrary pro mostní konstrukce pro 6 účastníků.
Rozsah 120 hodin vč. závěrečného přezkoušení.
Obsah školení:
- Betonové a ocelové konstrukce
- vyztužování
- spolupráce BIM modelu se statickým výpočtovým SW
- koordinace ve 3D
- zdroje BIM elementů
- tvorba a parametrizace rodin
- BEP, EIR, LOD
- metody automatizace pomocí skriptování (Dynamo, Grashoper, ..)
- práce v týmu
- práce s terénem a zpracování topografických podkladů
- nastavení exportů
- závěrečné přezkoušení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 240000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 6 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Olomouc
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena celkem bez DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá na území České republiky nebo v zemi svého sídla daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídka musí obsahovat kalkulaci ceny, harmonogram školení, způsob výuky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena musí obsahovat jednotkovou cenu 1 školící hodiny bez DPH a celkovou cenu za 120 školících hodin vč. závěrečného přezkoušení. Součástí cenové nabídky musí být i veškeré další náklady spojené s výukou.
Vzhledem k tomu, že již na dřívějších školeních jsme část zaměstnanců proškolili pro používání nástrojů CCtools a CClibrary, je pro nás klíčové zahrnout tyto nástroje o do tohoto školení. Nevlastníme dostatečný počet licencí pro účely školení, proto součástí nabídkové ceny bude i pronájem těchto doplňků po dobu školení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Školení bude probíhat v prostorách naší společnosti, lektor bude přítomen osobně a harmonogram musí být nastaven tak, aby mezi jednotlivými školícími dny byl dostatečný prostor pro vstřebání učiva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Olomouc-vyzva.pdf (19. 8. 2021 10:55)
- vysledek.pdf (31. 8. 2021 16:10)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.