Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Implementace štíhlé výroby LEAN

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13010

Název zakázky: Implementace štíhlé výroby LEAN

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Glanzstoff - Bohemia s.r.o.

Sídlo zadavatele: Terezínská 60, 410 02 Lovosice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Grmela
  • Telefon: +420737226700
  • E-mail: milan.grmela@glanzstoff.com

IČ zadavatele: 25039253

DIČ zadavatele: CZ25039253

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karel Mayer, Ph.D., MBA
  • Telefon: +420737226745
  • E-mail: karel.mayer@glanzstoff.com

Lhůta pro podání nabídek: 11. 10. 2019 23:59

Místo pro podání nabídek:
410 02 Lovosice, Terezínská 60 - sekretariát GB

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Vzdělávací aktivita je plánovaná v celkovém rozsahu 60 hodin z toho teoretické vyučování 50 hodin, praktické vyučování 6 hodin a závěrečný pohovor 4 hodiny.  Vzdělávací aktivita se bude uskutečňovat v sídle společnosti v Lovosicích. Společnost disponuje vhodným technickým zázemím pro vzdělávání (učebny i dílny), které jsou vybaveny vhodnými didaktickými pomůckami. Celkový rozsah vdělávání je 60 hodin (50hodin teorie, 6 hodin praxe a 4 hodiny závěrečné zkoušky) uvedený časový rámec modulů je v požadovaném minimálním rozsahu

 

Obsahová náplň jednotlivých modulů:

Výrobní systém a jeho rozvoj
Identifikace plýtvání
LEAN Jump
5S prakticky
Vizualní management
Standardizace cyklických činností
Standardizace necyklických činností
Rychlé změny prakticky
Metody předcházení chybám a vadám - Poka-yoke
Principy TPM
Autonomní údržba
Koordinátor TPM
Technická diagnostika prakticky – Vibrodiagnostika
Metody podnikové logistiky - kanban, supermarket

 

Všichni navržení zaměstnanci budou absolvovat vzdělávání ve všech modulech. Výuka bude organizována skupinově. Rámcově žadatel předpokládá realizovat 5 kurzů tzn. že maximální počet školenců v jednom kurzu bude nastaveno na počet max. 7 lidí. Tento způsob výuky v menších skupinách je jediným efektivním způsobem jak docílit skutečně kvalitního vzdělávání a ověření výsledků vzdělávání.

 

Vzdělávací potřeby zaměstnanců tak budou naplněny zejména vhodnou strukturou vzdělávací aktivity i formou výuky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 650000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4.Q.2019 - 2. Q. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Glanzstoff - Bohemia s.r.o.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – přiřazení bodů v pořadí jednotlivých nabídek - 1-3 body (nabídky budou seřazeny dle ceny od nejnižší po nejvyšší; první nabídka v pořadí obdrží 3 body, druhá nabídka v pořadí obdrží 2 body, třetí nabídka v pořadí obdrží 1 bod, ostatní nabídky 0 bodů)
    Odborné zajištění (viz též požadavek na seznam lektorů v rubrice požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele) –

    publikační činnost lektorů (za každou publikaci každého lektora 1 průběžný bod pro nabídku; celkový počet bodů v rámci tohoto hodnotícího kritéria pro nabídku se rovná součinu zjištěného počtu průběžných bodů hodnocené nabídky a poměru počtu lektorů z nabídky s nejvyšším počtem průběžných bodů ku počtu lektorů hodnocené nabídky; je-li více nabídek se shodným nejvyšším počtem průběžných bodů, použije se v přepočtu ta s vyšším počtem lektorů),

    vzdělání (za každý stupeň nad magisterský u každého lektora 2 průběžné body; celkový počet bodů v rámci tohoto hodnotícího kritéria pro nabídku se rovná součinu zjištěného počtu průběžných bodů hodnocené nabídky a poměru počtu lektorů z nabídky s nejvyšším počtem průběžných bodů ku počtu lektorů hodnocené nabídky; je-li více nabídek se shodným nejvyšším počtem průběžných bodů, použije se v přepočtu ta s vyšším počtem lektorů),

    odborná praxe – (za každý rok praxe nad 20 let u každého lektora 1 průběžný bod; celkový počet bodů v rámci tohoto hodnotícího kritéria pro nabídku se rovná součinu zjištěného počtu průběžných bodů hodnocené nabídky a poměru počtu lektorů z nabídky s nejvyšším počtem průběžných bodů ku počtu lektorů hodnocené nabídky; je-li více nabídek se shodným nejvyšším počtem průběžných bodů, použije se v přepočtu ta s vyšším počtem lektorů)

    Komplexnost dodávky – v rámci programu POVEZ II poptává GBO 6 vzdělávacích kurzů (tj. vedle předmětného kurzu souběžně dalších 5); upřednostňuje se, aby dodavatel na všechny tyto kurzy byl jeden (generální); nabídky budou proto posuzovány i z tohoto pohledu následovně. Za každou podanou relevantní (řádnou) nabídku v rámci některého z dalších 5-ti kurzů získává dodavatel v hodnocení 3 body – tj. nejvýše 5 dalších relevantních nabídek = 15 bodů

     

    Výsledkem hodnocení je pořadí nabídek dle celkového počtu bodů získaných v rámci jednotlivých hodnotících kritérií; nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejvyšším celkovým počtem bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
    Předložení dokumentů opravňující společnost k odbornému vzdělávání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
    Seznam lektorů určených k plnění zakázky s uvedením stupně dosaženého vzdělání v konkrétním oboru, délky odborné praxe v oboru, délky pedagogické praxe a údajů o publikační činnosti + doklady (VŠ diplomy, Certifikáty apod.) anebo čestná prohlášení o uváděných skutečnostech (stupeň dosaženého vzdělání v konkrétním oboru, délka odborné praxe v oboru, délka pedagogické praxe a publikační činnost) – zadavatel požaduje takový počet lektorů buď s dosaženým magisterským stupněm vzdělání v oboru odpovídajícímu předmětu zakázky a 10 lety pedagogické praxe, anebo dosaženým středoškolským (příp. bakalářským) stupněm vzdělání v oboru odpovídajícímu předmětu zakázky a 20 lety pedagogické praxe, aby byl odborností uváděných lektorů pokryt v celém rozsahu předmět zakázky, tj. obsah všech modulů vzdělávací aktivity.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Pro posouzení je nezbytné uvést cenu bez DPH,. Za celý vzdělávací program v požadovaném rozsahu. Určení místa výuky jednotlivých modulů, pokud dodavatel má vlastní prostory k výuce specializovaných dovedností. Nabídka dále musí obsahovat fakturační údaje dodavatele a předpokládaný harmonogram jednotlivých modulů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována jako celková cena vzdělávacího kurzu v rozsahu 60 hodin  v minimální rozdělení uvedeném v popisu jednotlivých modulů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel si vymiňuje, že osoby (lektoři), jejichž prostřednictvím dodavatel prokazuje splnění kvalifikačních požadavků, budou osobami, jejichž prostřednictvím bude dodavatel zakázku skutečně plnit.
Zadavatel si vymiňuje právo zrušit výběrové (zadávací) řízení z jakéhokoli důvodu, i bez uvedení důvodu, a to až do okamžiku uzavření smlouvy na plnění předmětu zakázky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě/zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 6. 1. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 9. 2019
 
Aktualizováno: 6. 1. 2020