- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
JVP - technické a obecné školení 3
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12480
Název zakázky: JVP - technické a obecné školení 3
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 9. 2018
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: JVP Praha a.s.
Sídlo zadavatele: Thámova 21/34, 186 00 Praha
- Jméno: Ing. Jiří Hampl
- Telefon: +420770169954
- E-mail: hampl@jvp.cz
IČ zadavatele: 64949125
DIČ zadavatele: CZ64949125
- Jméno: Mgr. Richard Andrle, MBA
- Telefon: +420608883407
- E-mail: andrle@dotace.org
Lhůta pro podání nabídek: 20. 9. 2018 15:00
Místo pro podání nabídek: JVP Praha a.s., výrobní závod Žďárná, Žďárná 130, 679 52
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je provedení služby tj.: školení technické a odborné. V rámci názvosloví je irelevantní, zda bude školení nazýváno školením či kurzem.
Školení technické a odborné bude obsahovat:
Čtení technických výkresů
Metody měření/používání měřících prostředků
Ovládání a údržba obráběcích strojů a robotů
Počet školených lidí a hodin:
Čtení technických výkresů
9 lidí, každý po 16 hodinách (tj. celkem 144 hodin)
Metody měření/používání měřících prostředků
9 lidí, každý po 16 hodinách (tj. celkem 144 hodin)
Ovládání a údržba obráběcích strojů a robotů
8 lidí, každý po 16 hodinách (tj. celkem 128 hodin)
Celkem 416 osobohodin
Dále bude proškoleno 18 lidí v souhrnné hodnotě 2608 hodin v kombinaci na školení všech výše uvedených částí a to následovně:
Čtení technických výkresů
8 lidí, každý po 125 hodinách (tj. celkem 1000 hodin)
Metody měření/používání měřících prostředků
6 lidí, každý po 166,66 hodinách (tj. celkem 1000 hodin)
Ovládání a údržba obráběcích strojů a robotů
4 lidí, každý po 152 hodinách (tj. celkem 608 hodin)
Celkem 2608 osobohodin
Celkem součet školení v počtu min. 3024 odsobohodin
Obsah školení, úroveň školení, forma výuky: Školení budou realizována formou prezenčních skupinových tréninků. Tréninky budou vedeny interaktivní formou s co nejvyšším aktivním zapojením účastníků. V rámci probíraných témat bude kladen důraz na provázání s praxí, účastníci budou mít možnost si vše vyzkoušet při praktických modelových situacích. Školení bude obsahovat výklad, diskuze, praktické nácviky, modelové situace, případové studie, cvičení, testy, individuální práci i práci ve skupinách. Úroveň školení bude vždy přizpůsobena konkrétní cílové skupině účastníků.
Čtení technických výkresů
Technické výkresy, základní informace
Měřítko výkresu
Základní pohledy na výkresech
Typy čar na výkresech
Popisy na výkresech
Kótování
Metody měření/používání měřících prostředků
Úvod do měření
Používané jednotky
Upínání výrobku
Měřidla a měřicí přístroje
Principy měření na měřicích přístrojích
Analýza nejistot
Kalibrace měřidel
Ovládání a údržba obráběcích strojů a robotů
Bezpečnost při obsluze obráběcích strojů a robotů
Orientace v normách a v technických podkladech pro provádění obráběcích operací
Měření a kontrola
Upínání nástrojů, polotovarů a obrobků a ustavování jejich polohy
Obsluha obráběcích strojů a robotů
Seřizování, ošetřování a údržba
Obecná ustanovení školení:
Jako jednotka byla zvolena účast zaměstnance na dalším vzdělávání (vzdělávacím kurzu) v délce 60 minut (tedy osobohodina). Pro potřeby školení je hodina nastavena takto (1 hodina školení je 60 min.).
Účastník musí obdržet potvrzení o absolvování dle vzoru, který dodavatel obdrží od zadavatele.
Před započetí každého kurzu se musí účastník podepsat na docházku (výkaz školení).
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů výhradně pro skupinu či skupiny zaměstnanců zadavatele v prostorách nacházejících se v provozovně společnosti.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění zakázky, převážně odměna, cestovné, stravné a náklady na ubytování lektora, potřebné a vhodné školící pomůcky a materiály apod.
Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:
Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín konce realizace zakázky.
U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky dle jednotlivých požadavků.
Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.
Plnění zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných, specializovaných a akreditovaných osob, přičemž dodavatel je vždy povinen zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci, specializaci či akreditaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které tyto náležitosti mají. Zadavatel je oprávněn tuto skutečnost ověřovat na místě školení a dodavatel poskytne k tomuto dostatečnou součinnost.
Dodavatel zajistí součinnost v rámci vyplňování požadavků plynoucí z dotace OPZ.
Součástí realizace kurzu vedle samotné realizace výuky je:
Kompletní příprava kurzu, včetně konzultací se zadavatelem k zabezpečení kvalitní přípravy a průběhu školení.
Zajištění veškerých potřebných školících materiálů individuálně připravovaných pro daný kurz/školení. Materiály musejí být zpracovány v souladu s pravidly publicity OPZ.
Zajištění odpovídající didaktické techniky a didaktických pomůcek.
Zajištění evidence realizace kurzu na základě prezenčních listin v souladu s publicitou, pravidly a vzory OPZ.
Vyhodnocení kurzu a poskytnutí zpětné vazby zadavateli.
Závěrečné ověření znalostí každého účastníka písemnou, ústní či dovední zkouškou.
Příprava a předání certifikátů o absolvování okruhů každému účastníkovi zpracované v souladu s pravidly publicity a vzory OPZ.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Realizace školení bude probíhat od data podpisu Smlouvy do data 31.01.2019 vždy v termínu PO až PÁ (v pracovních dnech) v rozmezí od 8:00 do 15:00 hod.
Místo dodání / převzetí plnění: Výrobní závod Žďárná, Žďárná 130, 679 52
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocena bude nabídková cena bez DPH v CZK. Nabídky budou seřazeny podle nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude vítězná.
V případě mimořádně nízké nabídkové ceny bude uchazeč vyzván k vysvětlení této skutečnosti.
Jestliže nabídka bude shledána jako nejasná nebo neúplná, může hodnotící komise vyzvat účastníka k jejímu doplnění nebo objasnění.
Nabídky podané v EUR budou při hodnocení přepočítány na CZK kurzem ČNB v poslední den lhůty pro podávání nabídek, v okamžik ukončení přijmu nabídek.
Zadavatel je oprávněn provést posouzení splnění podmínek výběrového řízení před hodnocením nabídek nebo až po hodnocení nabídek. U vybraného dodavatele zadavatel provede posouzení splnění podmínek výběrového řízení a hodnocení jeho nabídky vždy. V případě, že dojde po hodnocení k vyloučení vybraného účastníka, bude provedeno nové hodnocení zbývajících nabídek.
Zadavatel může vyloučit účastníka pro nezpůsobilost, pokud prokáže, že došlo k naplnění § 48 odst. 2 – 6 a 8 ZZVZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost
Účastník prokáže základní způsobilost doložením čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat za účastníka v originále či úředně ověřené kopii – viz příloha č. 1 Zadávací dokumentace.
Profesní způsobilost
Profesní způsobilost ve vztahu k České republice doloží účastník výpisem z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Dokládá se formou čestného prohlášení viz příloha č. 1 Zadávací dokumentace.
Je-li účastník zapsán v systému certifikovaných dodavatelů podle ZZVZ může prokázat splnění kvalifikace platným certifikátem – tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů. Je-li účastník zapsán v seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle ZZVZ, může prokázat splnění kvalifikace výpisem ze seznamu – výpis ze seznamu nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů.
V souladu s § 53 odst. 4 ZZVZ může dodavatel nahradit doklady prokazující splnění kvalifikace (základní i profesní způsobilost) čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky podle § 87 ZZVZ.
Technická kvalifikace
Splnění technických kvalifikačních kritérií prokáže účastník/dodavatel, který předloží seznam významných služeb realizovaných účastníkem/dodavatelem v posledních 3 letech od okamžiku zahájení zadávacího řízení.
Zadavatel k prokázání tohoto kvalifikačního kritéria stanovuje minimální úroveň alespoň 1 (jednu) zakázky na služby obdobného charakteru. Minimální hodnota každé zakázky (bez DPH) ve výši minimálně ½ hodnoty nabídkové ceny.
Seznam významných služeb (referenčních zakázek) bude podepsán statutárním zástupcem účastníka, nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče/účastníka. V případě uvedení hodnoty v jiné měně než CZK, bude pro účely posouzení cena přepočtena na CZK dle kurzu ČNB, platnému k poslednímu dni termínu pro podání nabídek.
Ostatní informace: Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů, kterými vybraný dodavatel prokazoval kvalifikaci, před uzavřením smlouvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena písemně v jednom vyhotovení – 1x originál.
Nabídka bude seřazena dle následujícího popisu:
Krycí list (viz příloha č.2)
Kvalifikační předpoklady – doložení příslušných dokumentů (vzor viz příloha č.1)
Vlastní cenová nabídka
Návrh harmonogramu školení
Podepsaný návrh smlouvy případně objednávky, zohledňující platební a obchodní podmínky
Ostatní náležitosti nabídky:
Nabídka bude zpracována písemně v českém jazyce
Zadavatel nepřipouští dílčí plnění.
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v CZK nebo EUR bez DPH, samostatně vyčíslené DPH a celková cena včetně DPH.
Variantní nabídky nejsou přípustné.
Nabídkovou cenu lze překročit pouze za podmínek níže uvedených:
Výši nabídkové ceny je možno překročit za podmínky, že dojde před zahájením nebo v průběhu doby plnění ke změně předpisů upravujících sazbu DPH pro služby, které jsou předmětem této zakázky.
Překročení výše nabídkové ceny bude připuštěno pouze ve výši odpovídající nárůstu cen za dotčené části předmětu zakázky, který byl způsoben změnou sazeb na základě změny právních předpisů upravujících hladinu DPH. Uvedené překročení ceny musí být předem odsouhlasené zadavatelem.
Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají na adrese zadavatele: JVP Praha a.s. výrobní závod Žďárná, Žďárná 130, 679 52. Nabídky lze podávat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo osobně v pracovní dny od 9:00 hodin do 15:00 hodin. Rozhodující pro přijetí nabídky je datum doručení, nikoliv odeslání. Obálka s nabídkou musí být dobře uzavřena a zabezpečena proti změnám jejího obsahu a proti předčasnému seznámení se s jejím obsahem. Obálka bude viditelně označena nápisem: „VŘ školení TECHNICKÉ - NEOTVÍRAT“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Možno uvést do krycího listu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Místo plnění:
Výrobní závod Žďárná, Žďárná 130, 679 52
Termín/doba plnění:
Nejzazší termín plnění zakázky je do 31.01.2019. Výstupem projektu bude předávací protokol, jehož součást bude podepsaná prezenční listina všemi účastníky školení za celou dobu školení.
Platební podmínky
Plnění (fakturace) vždy jednou měsíčně na základě skutečně odvedené práce, tj. podle počtu odškolení osobohodin v daném měsíci.
Vyúčtovací faktura bude vystavena po ukončení celkového školení a vydání osvědčení všem účastníkům školení.
Splatnost všech faktur vč. zálohových min. 30 dní.
Fakturace je požadována v CZK nebo EUR.
Faktury budou vystaveny na adresu kupujícího/zadavatele. Na faktuře bude mimo náležitostí dané legislativou i informace o dotaci. Minimálně v rozsahu: číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005524, název projektu: Vzdělávání zaměstnanců JVP Praha a.s.- výrobní závod Žďárná a Mělčany
Ostatní:
Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Návrh smlouvy či objednávky:
Účastník předloží jako součást nabídky podepsaný vlastní návrh smlouvy či objednávky, která bude po obsahové stránce odpovídat zadávacím podmínkám. Návrh smlouvy musí být podepsán statutárním zástupcem účastníka nebo osobou pověřenou zastupováním osoby oprávněné jednat za účastníka.
V případě podpisu osobou pověřenou k zastupování osoby oprávněné jednat za účastníka musí být zmocnění této osoby přílohou návrhu smlouvy.
Pokud návrh smlouvy nebude odpovídat zadávacím podmínkám, může být tato skutečnost důvodem vyřazení nabídky a vyloučení účastníka z hodnocení.
Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem. Výběrové řízení se neřídí Zákonem 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. emailové komunikace) a to v Českém jazyce.
Zadávací lhůta činní 90 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podávání nabídek. Po skončení lhůty pro podávání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané dodavateli ve lhůtě pro podávání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení v jeho průběhu zrušit bez dalšího, či si nevybrat žádnou z obdržených nabídek.
Náklady účasti ve výběrovém řízení nese dodavatel.
Maximální cena zakázky, ani předpokládaná cena zakázky není zadána.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (verze 4) JVP tech a odborné.pdf (29. 8. 2018 12:07)
- Příloha č.3 Plná moc.PDF (29. 8. 2018 12:07)
- Příloha č.1 Čestné prohlášení.docx (29. 8. 2018 12:07)
- Příloha č. 2 Krycí list.docx (29. 8. 2018 12:07)
- 05_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (18. 10. 2018 13:33)
- Oznámení o podpisu Smlouvy.PDF (19. 11. 2018 09:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 698144.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): OTTIMA s.r.o., Thámova 21/34, Praha 8, 186 00, IČO:04279727
Datum podpisu smlouvy: 22. 10. 2018
Datum ukončení: 22. 10. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.