Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Koncepce veřejného osvětlení - Chomutov

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12828

Název zakázky: Koncepce veřejného osvětlení - Chomutov

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV

Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Vladimír Skála
  • Telefon: +420775605052
  • E-mail: v.skala@chomutov-mesto.cz

IČ zadavatele: 00261891

DIČ zadavatele: CZ00261891

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Vladimír Skála
  • Telefon: +420775605052
  • E-mail: v.skala@chomutov-mesto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování základní Koncepce veřejného osvětlení.

 

Výstupem veřejné zakázky bude dokumentace (strategie), která musí obsahovat soubor doporučení, pravidel a postupů pro rozvoj a udržitelný provoz veřejného osvětlení statutárního města Chomutova. Strategie musí být v požadovaném formátu zpracována řádně a bez chyb a v provedení odpovídajícím provozním požadavkům dotčených orgánů vedení města pracujícím s veřejným osvětlením.

 

Strategie v tomto pojetí bude mít dostatečnou míru podrobnosti a vzájemně vyvážené a propojené tři části - analytickou, strategickou a implementační. Strategie bude obsahovat vymezení problému, souhrn podkladových dat a analýz, stanovení vize (tj. budoucí žádoucí stav v dané oblasti) a sady cílů, jichž má být dosaženo. Dále bude strategie obsahovat opatření, jejichž prostřednictvím budou jednotlivé cíle naplněny.

 

Zároveň strategie stanoví způsob implementace, včetně vymezení aktérů implementace strategie, časový a finanční rámec implementace apod.

 

Strategie bude obsahovat způsob vyhodnocení plnění cílů a opatření, včetně sady indikátorů a termínů.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 812500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
počet týdnů v nabídce od podpisu smlouvy stanovených dodavatelem, maximálně však 6 měsíců od uzavření smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnotícím kritériem, pro veřejnou zakázku, je ekonomická výhodnost nabídky, která bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Nabídka účastníka zadávacího řízení, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH, bude vyhodnocena jako nabídka vítězná.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základní způsobilosti bude prokázáno předložením čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 3 této výzvy.

 

Splnění profesní způsobilosti bude prokázáno předložením:

výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b)    dokladu o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku). Dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci,

předmět podnikání: Výroba, obchod a služby jinde nezařazené

 

Splnění technické kvalifikace dodavatel prokáže předložením:

Seznamu významných služeb

Dodavatel předloží seznam významných zakázek dokončených za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Minimální úrovní pro splnění tohoto kritéria technické kvalifikace je uvedení nejméně čtyř zakázek obdobného charakteru a významu (tj. zpracování strategického dokumentu pro oblast veřejného osvětlení - generelu, koncepce či studie apod.), z nichž minimálně 2 byly zpracovány pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samostatný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 5 000 obyvatel.

Dodavatel k prokázání tohoto kritéria kvalifikace předloží seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení.

Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že účastník zadávacího řízení splňuje dané kritérium technické kvalifikace (viz výše).

V seznamu významných služeb musí být uveden také název objednatele a kontaktní osoby objednatele pro možnost ověření reference (e-mail, telefonní číslo).

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.

3.3.2    Seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky - Seznam techniků

Dodavatel předloží seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky a osvědčení o vzdělání a jejich odborné kvalifikaci. Minimální úroveň pro splnění těchto kritérií technické kvalifikace je stanovena níže:

Vedoucí zakázky - odborné vedení zakázky -

min 1 osoba
VŠ vzdělání v magisterském stupni technického směru; min. 5 let praxe při realizaci projektových prací v oblasti veřejného osvětlení;
osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů ve znění pozdějších předpisů - autorizovaný technik/inženýr dle § 5, odst. 3 f) autorizace v oboru technika prostředí staveb, elektrotechnická zařízení nebo technologická zařízení staveb.
referenční zakázky: profesní zkušenosti z poskytování poradenských služeb při realizaci alespoň tří zakázek obdobného charakteru (tj. zpracování plánu, strategie nebo koncepce veřejného osvětlení), z nichž:
dvě byly zpracovány pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samostatný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 5 000 obyvatel,
jedna byla zpracována pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samosprávný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 5 000 a obsahovala architektonicko-urbanistickou analýzu.

 

Specialista v oblasti architektonicko-urbanistického řešení

min. 1 osoba
VŠ vzdělání v magisterském stupni technického směru;
min. 3 roky praxe při realizaci projektových prací v oblasti veřejného osvětlení;
referenční zakázky: profesní zkušenosti v oblasti poskytování odborných technických služeb při realizaci alespoň dvou zakázek obdobného charakteru (tj. např. zpracování architektonicko-urbanistické studie), z nichž každá byla zpracována pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samostatný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 2 000 obyvatel.

 

Specialista v oblasti světelné techniky

min. 1 osoba
min. SŠ vzdělání technického směru;
min. dva roky praxe při realizaci projektových prací v oblasti veřejného osvětlení;
referenční zakázky: profesní zkušenosti v oblasti poskytování odborných technických služeb při realizaci alespoň jedné zakázky obdobného charakteru a rozsahu (tj. zpracování plánu, strategie nebo koncepce veřejného osvětlení apod.):

 

K prokázání kvalifikačních předpokladů

Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 3 této Výzvy). Zadavatel si může před podpisem smlouvy vyžádat předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle bodů 3.2 a 3.3 této Výzvy, a to od dodavatele vybraného na základě hodnocení provedeného dle čl. 4 této Výzvy. Výše zmíněná výzva k předložení kopií dokladů k prokázání splnění kvalifikace, jakožto i samotné doklady zaslané dotčeným dodavatelem, budou zasílány kontaktní osobě dodavatele uvedené v návrhu smlouvy. Využije-li zadavatel práva uvedeného v čl. 3.4.1. této Výzvy, tj. vyžádá si předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle čl. 3.2 a 3.3 této Výzvy, je vybraný dodavatel povinen mu tyto doklady poskytnout.
Vybraný dodavatel je dále povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy tak, aby byla smlouva uzavřena ve lhůtě do 15 kalendářních dnů od prokazatelného obdržení výzvy k součinnosti. V případě neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy bude dodavatel vyloučen ze zadávacího řízení.
Doklady prokazující profesní způsobilost podle bodu 3.2 písm. a) této výzvy musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Doklady dle bodu 3.1 a 3.2 této Výzvy lze nahradit výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní a profesní způsobilosti.
Zadavatel má právo požadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace.
Účastník zadávacího řízení není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění kritéria profesní způsobilosti podle čl. 3.2., písm. a) této Výzvy.

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel může podat pouze 1 nabídku

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Obsahové náležitosti nabídky v pořadí:

Krycí list nabídky - viz Příloha č.6 této Výzvy;
Doklady k prokázání kvalifikace - viz Příloha č. 3 a č. 5 této Výzvy;
Seznam poddodavatelů - viz Příloha č. 4 této Výzvy;
Podepsaný návrh smlouvy - viz Příloha č. 2 této Výzvy;
Další dokumenty

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být v nabídce uvedena jako celková cena (hodnota) předmětu zakázky v Kč bez DPH, i s DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Dodavatel ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky. Nabídkovou cenu dodavatel doplní do návrhu smlouvy.
Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V závazném návrhu smlouvy o dílo bude cena stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.
V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné a včasné splnění předmětu veřejné zakázky dle požadavků zadavatele.
Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky bude předmětem posouzení z hlediska mimořádně nízké nabídkové ceny.
Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Objektivní podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkových cen: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.

 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 6. 2019
 
Aktualizováno: 18. 9. 2019