- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Koncepce veřejného osvětlení - Chomutov
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12828
Název zakázky: Koncepce veřejného osvětlení - Chomutov
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV
Sídlo zadavatele: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov
- Jméno: Vladimír Skála
- Telefon: +420775605052
- E-mail: v.skala@chomutov-mesto.cz
IČ zadavatele: 00261891
DIČ zadavatele: CZ00261891
- Jméno: Vladimír Skála
- Telefon: +420775605052
- E-mail: v.skala@chomutov-mesto.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování základní Koncepce veřejného osvětlení.
Výstupem veřejné zakázky bude dokumentace (strategie), která musí obsahovat soubor doporučení, pravidel a postupů pro rozvoj a udržitelný provoz veřejného osvětlení statutárního města Chomutova. Strategie musí být v požadovaném formátu zpracována řádně a bez chyb a v provedení odpovídajícím provozním požadavkům dotčených orgánů vedení města pracujícím s veřejným osvětlením.
Strategie v tomto pojetí bude mít dostatečnou míru podrobnosti a vzájemně vyvážené a propojené tři části - analytickou, strategickou a implementační. Strategie bude obsahovat vymezení problému, souhrn podkladových dat a analýz, stanovení vize (tj. budoucí žádoucí stav v dané oblasti) a sady cílů, jichž má být dosaženo. Dále bude strategie obsahovat opatření, jejichž prostřednictvím budou jednotlivé cíle naplněny.
Zároveň strategie stanoví způsob implementace, včetně vymezení aktérů implementace strategie, časový a finanční rámec implementace apod.
Strategie bude obsahovat způsob vyhodnocení plnění cílů a opatření, včetně sady indikátorů a termínů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 812500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: počet týdnů v nabídce od podpisu smlouvy stanovených dodavatelem, maximálně však 6 měsíců od uzavření smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Zborovská 4602, PSČ 430 28 Chomutov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Hodnotícím kritériem, pro veřejnou zakázku, je ekonomická výhodnost nabídky, která bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Nabídka účastníka zadávacího řízení, který předloží nabídku s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH, bude vyhodnocena jako nabídka vítězná.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základní způsobilosti bude prokázáno předložením čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 3 této výzvy.
Splnění profesní způsobilosti bude prokázáno předložením:
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
b) dokladu o oprávnění k podnikání (výpis z živnostenského rejstříku). Dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci,
předmět podnikání: Výroba, obchod a služby jinde nezařazené
Splnění technické kvalifikace dodavatel prokáže předložením:
Seznamu významných služeb
Dodavatel předloží seznam významných zakázek dokončených za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení, včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Minimální úrovní pro splnění tohoto kritéria technické kvalifikace je uvedení nejméně čtyř zakázek obdobného charakteru a významu (tj. zpracování strategického dokumentu pro oblast veřejného osvětlení - generelu, koncepce či studie apod.), z nichž minimálně 2 byly zpracovány pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samostatný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 5 000 obyvatel.
Dodavatel k prokázání tohoto kritéria kvalifikace předloží seznam významných služeb ve formě čestného prohlášení.
Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že účastník zadávacího řízení splňuje dané kritérium technické kvalifikace (viz výše).
V seznamu významných služeb musí být uveden také název objednatele a kontaktní osoby objednatele pro možnost ověření reference (e-mail, telefonní číslo).
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit skutečnosti deklarované v seznamu významných služeb.
3.3.2 Seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky - Seznam techniků
Dodavatel předloží seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky a osvědčení o vzdělání a jejich odborné kvalifikaci. Minimální úroveň pro splnění těchto kritérií technické kvalifikace je stanovena níže:
Vedoucí zakázky - odborné vedení zakázky -
min 1 osoba
VŠ vzdělání v magisterském stupni technického směru; min. 5 let praxe při realizaci projektových prací v oblasti veřejného osvětlení;
osvědčení o autorizaci dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů ve znění pozdějších předpisů - autorizovaný technik/inženýr dle § 5, odst. 3 f) autorizace v oboru technika prostředí staveb, elektrotechnická zařízení nebo technologická zařízení staveb.
referenční zakázky: profesní zkušenosti z poskytování poradenských služeb při realizaci alespoň tří zakázek obdobného charakteru (tj. zpracování plánu, strategie nebo koncepce veřejného osvětlení), z nichž:
dvě byly zpracovány pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samostatný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 5 000 obyvatel,
jedna byla zpracována pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samosprávný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 5 000 a obsahovala architektonicko-urbanistickou analýzu.
Specialista v oblasti architektonicko-urbanistického řešení
min. 1 osoba
VŠ vzdělání v magisterském stupni technického směru;
min. 3 roky praxe při realizaci projektových prací v oblasti veřejného osvětlení;
referenční zakázky: profesní zkušenosti v oblasti poskytování odborných technických služeb při realizaci alespoň dvou zakázek obdobného charakteru (tj. např. zpracování architektonicko-urbanistické studie), z nichž každá byla zpracována pro municipalitu (obec, město, vyšší územně samostatný celek, kraj) s počtem obyvatel vyšším než 2 000 obyvatel.
Specialista v oblasti světelné techniky
min. 1 osoba
min. SŠ vzdělání technického směru;
min. dva roky praxe při realizaci projektových prací v oblasti veřejného osvětlení;
referenční zakázky: profesní zkušenosti v oblasti poskytování odborných technických služeb při realizaci alespoň jedné zakázky obdobného charakteru a rozsahu (tj. zpracování plánu, strategie nebo koncepce veřejného osvětlení apod.):
K prokázání kvalifikačních předpokladů
Za účelem prokázání splnění kvalifikace předkládají dodavatelé v nabídkách ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz příloha č. 3 této Výzvy). Zadavatel si může před podpisem smlouvy vyžádat předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle bodů 3.2 a 3.3 této Výzvy, a to od dodavatele vybraného na základě hodnocení provedeného dle čl. 4 této Výzvy. Výše zmíněná výzva k předložení kopií dokladů k prokázání splnění kvalifikace, jakožto i samotné doklady zaslané dotčeným dodavatelem, budou zasílány kontaktní osobě dodavatele uvedené v návrhu smlouvy. Využije-li zadavatel práva uvedeného v čl. 3.4.1. této Výzvy, tj. vyžádá si předložení kopií dokladů o kvalifikaci dle čl. 3.2 a 3.3 této Výzvy, je vybraný dodavatel povinen mu tyto doklady poskytnout.
Vybraný dodavatel je dále povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost potřebnou k uzavření smlouvy tak, aby byla smlouva uzavřena ve lhůtě do 15 kalendářních dnů od prokazatelného obdržení výzvy k součinnosti. V případě neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy bude dodavatel vyloučen ze zadávacího řízení.
Doklady prokazující profesní způsobilost podle bodu 3.2 písm. a) této výzvy musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Doklady dle bodu 3.1 a 3.2 této Výzvy lze nahradit výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základní a profesní způsobilosti.
Zadavatel má právo požadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace.
Účastník zadávacího řízení není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění kritéria profesní způsobilosti podle čl. 3.2., písm. a) této Výzvy.
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel může podat pouze 1 nabídku
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Obsahové náležitosti nabídky v pořadí:
Krycí list nabídky - viz Příloha č.6 této Výzvy;
Doklady k prokázání kvalifikace - viz Příloha č. 3 a č. 5 této Výzvy;
Seznam poddodavatelů - viz Příloha č. 4 této Výzvy;
Podepsaný návrh smlouvy - viz Příloha č. 2 této Výzvy;
Další dokumenty
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena musí být v nabídce uvedena jako celková cena (hodnota) předmětu zakázky v Kč bez DPH, i s DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Dodavatel ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění zakázky. Nabídkovou cenu dodavatel doplní do návrhu smlouvy.
Cena uvedená v nabídce bude považována za celkovou a nepřekročitelnou. V závazném návrhu smlouvy o dílo bude cena stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.
V nabídkové ceně budou obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné a včasné splnění předmětu veřejné zakázky dle požadavků zadavatele.
Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky bude předmětem posouzení z hlediska mimořádně nízké nabídkové ceny.
Nabídková cena musí být platná po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Objektivní podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkových cen: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Koncepce VO.pdf (14. 6. 2019 14:38)
- P1_Detailní specifikace předmětu zakázky.docx (14. 6. 2019 14:38)
- P2_Smlouva o dílo_KVO LS2.doc (14. 6. 2019 14:38)
- P3_Prohlaseni o splneni základních způsobilosti.doc (14. 6. 2019 14:38)
- P4_Přehled poddodavatelů.doc (14. 6. 2019 14:38)
- P5_Prohlaseni o splneni technické kvalifikace.doc (14. 6. 2019 14:38)
- P6_Krycí list.docx (14. 6. 2019 14:38)
- Oznámení o výběru dodavatele.KVO.pdf (18. 9. 2019 10:39)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.