Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14120

Název zakázky: Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 10. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Dobrovolný svazek obcí - Mikroregion Vysokomýtsko

Sídlo zadavatele: B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. František Jiraský
  • Telefon: +420465466124
  • E-mail: frantisek.jirasky@vysoke-myto.cz

IČ zadavatele: 70903875

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ondřej Halama
  • Telefon: +420778111597
  • E-mail: ondrej.halama@vysoke-myto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 11. 2022 17:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

V rámci zadávacího řízení chceme pořídit ,,Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýtaˮ. Konkrétní požadavky na parametry mobilního hlasovacího zařízení jsou stanoveny v příloze č. 1 – Technické požadavky. Dále pak zaškolení obsluhy (rovněž dle přílohy č. 1 – Technické požadavky). Bude probíhat školení v rozsahu min. 1 hodiny 3 osob.

 

CPV kód: 32321200-1 Audiovizuální přístroje

                32332300-2 Přístroje pro záznam zvuku

                32340000-8 Mikrofony

                32350000-1 Části zvukového a video zařízení

                51310000-8 Instalace a montáž rozhlasových,  televizních a audiovizuálních přístrojů

                72268000-1 Dodávka programového vybavení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 160000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.01.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

1. kritérium: Nabídková cena v Kč bez DPH (50%)
2. kritérium: Roční paušální cena v Kč bez DPH za systémovou podporu (50%)

Postup při hodnocení nabídek

Zadavatel stanovuje způsob hodnocení nabídek podle ekonomické výhodnosti a stanovených kritérií

takto:

Nejvhodnější nabídce je přiděleno v daném kritériu bodové hodnocení max. 100 bodů. Každé další jednotlivé nabídce je dle kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci kritéria vzhledem k nejvhodnější nabídce. Bodové hodnocení bude stanoveno pro jednotlivá kritéria takto:

kritérium: Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu v Kč bez DPH, a to podle její absolutní výše.

Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce

nejnižší cena v Kč bez DPH

x 100

hodnocená cena v Kč bez DPH

Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno vahou 1. kritéria.

kritérium: Zadavatel bude hodnotit roční paušální cenu za systémovou podporu v Kč bez DPH, a to podle její absolutní výše. Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce

nejnižší roční paušální cena v Kč bez DPH

x 100

hodnocená roční paušální cena v Kč bez DPH

Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno

vahou 2. kritéria.

Bodové hodnocení stanovené pro jednotlivá kritéria bude za všechna kritéria sečteno. Pořadí nabídek bude stanoveno podle počtu dosažených bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Základní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží Čestné prohlášení (viz příloha č. 3)

    podepsané oprávněnou osobou za dodavatele:

    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

     

    Profesní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží prostou kopii:

    aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku zapsán) ne starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Pokud uchazeč není do rejstříku zapsán, doloží ČP o tom, že není zapsán do obchodního rejstříku vč. zdůvodnění.
    dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této zakázky - tedy dokladu podle živnostenského zákona pro výkon živností

    Technickou kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží:

    seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky přede dnem podáním nabídky

    s uvedením rozsahu a doby plnění.

    Ze seznamu významných dodávek musí jednoznačně vyplývat, že uchazeč v uvedeném období poskytoval alespoň 3 zakázky obdobného charakteru, přičemž každá z této zakázky musí být v hodnotě min. 100.000 Kč bez DPH.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Dodavatelé mohou podávat nabídky v písemné listinné podobě osobním podáním či poštou na níže uvedené adrese.

Otevírání obálek s nabídkami bude neveřejné a bude probíhat pouze za účasti členů pracovní skupiny, která byla jmenována zadavatelem. Otevírání nabídek proběhne dne 03.11.2022.

Podání nabídky v písemné podobě:

Nabídku v písemné formě v jednom vyhotovení doručte v uzavřené obálce označené názvem            zakázky:

VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU

„Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta" NEOTEVÍRAT

v levém horním rohu obálky musí být uvedena adresa uchazeče

na níže uvedenou adresu:            Dobrovolný svazek obcí - Mikroregion Vysokomýtsko

B. Smetany 92

566 01 Vysoké Mýto

Nabídky lze podávat poštou, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Vysoké Mýto v pracovní dny:

pondělí               v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin

 úterý                  v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin

středa                 v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin

čtvrtek                v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin

pátek                  v době od 07:30 - 11:30 hodin

 

Nabídky budou přebírat pracovnice podatelny Městského úřadu Vysoké Mýto. Doručené nabídky zaznamenává zadavatel do seznamu nabídek podle pořadového čísla nabídky, data a hodiny doručení. Každý uchazeč, který ve stanovené lhůtě pro podání nabídek předloží nabídku osobně, obdrží potvrzení o převzetí nabídky. Potvrzení bude obsahovat údaje o zadavateli a uchazeči, pořadové číslo nabídky a údaje o datu a hodině doručení nabídky.

Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a součásti:

Krycí list nabídky
Doklady o prokázání kvalifikace
Podepsaný návrh smlouvy
Časový harmonogram realizace zakázky

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel vyloučí uchazeče ze soutěže v případě, že uchazeč uvede ve své nabídce nepravdivé údaje.

Zadavatel nehradí náklady na účast ve výběrovém řízení a nabídky nevrací.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč doloží celkovou nabídkovou cenu jako výslednou finanční hodnotu. Nabídková cena bude stanovena jako konečná a musí zahrnovat veškeré daně, cla, poplatky a ostatní další výdaje spojené s realizací veřejné zakázky malého rozsahu.

Nabídková cena a cena za systémovou podporu bude uvedena v krycím listu nabídky (viz příloha č. 2) a smlouvě v členění bez DPH, DPH a včetně DPH. V případě, že bude v nabídce rozpor mezi hodnotou nabídkové ceny zapsané v krycím listu nabídky a hodnotou nabídkové ceny zapsané  v textu smlouvy, bude pro hodnocení nabídek rozhodná nabídková cena zapsaná v textu smlouvy a tato cena bude také rozhodná pro uzavření smlouvy s vítězným uchazečem.

DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní a platební podmínky:

Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci zakázky formou textu kupní smlouvy (viz příloha č. 4).

Uchazeč je povinen smlouvu ve formátu pdf vytisknout. Do textu smlouvy uchazeč vyplní rukou údaje, které jsou určeny k vyplnění (tj. identifikační údaje, cena, místo a datum podpisu, podpis, jméno a funkce osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče). Doplněné a podepsané obchodní podmínky musí být součástí podané nabídky uchazeče.

Lhůta splatnosti faktury činí 30 kalendářních dnů. Zadavatel neposkytuje zálohy.

V případě prodlení zhotovitele s provedením díla má objednatel právo požadovat na zhotoviteli

zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH za každý i započatý den prodlení.

Požadavky na formu nabídky:

Nabídka bude podána v jednom originálním vyhotovení (označeném „ORIGINÁL“) a zadavatel dále uvítá, pokud bude nabídka rovněž předložena v 1 kopii (označené „KOPIE“). Zadavatel doporučuje, aby obě vyhotovení nabídky byla zabezpečena takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nabídky. Opatření proti vyjmutí listů uplatňuje zadavatel zejména z důvodů vyloučení možnosti neoprávněné manipulace. Zadavatel upozorňuje, že např. kroužková vazba nebo termovazba nesplňuje podmínku na zabezpečení proti vyjmutí listů, neboť je volně rozebíratelná. Pro                  zabezpečení nabídky je třeba použít např. způsobu obdobného, jaký je užíván notáři. Zadavatel dále  uvítá, pokud bude k nabídce předložena také kopie nabídky a CD (naskenovaná nabídka   v elektronické podobě.

Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly číslovány nepřetržitou číselnou řadou, a poslední strana bude obsahovat prohlášení o celkovém počtu listů nabídky.

Variantní řešení:

Zadavatel předem vylučuje variantní řešení nabídky.

Subdodavatelé:

Uchazeč ve své nabídce uvede, které části veřejné zakázky malého rozsahu má v úmyslu realizovat prostřednictvím subdodavatelů.

Zadávací lhůta:

Veřejný zadavatel stanovuje délku zadávací lhůty, a to 90 kalendářních dnů od data pro podání nabídek. Po tuto dobu jsou uchazeči vázáni svými nabídkami.

Zadavatel si vyhrazuje právo:

odmítnout předložené nabídky,
změnit podmínky zadání veřejné zakázky malého rozsahu,
zrušit veřejnou zakázku malého rozsahu bez udání důvodu,
smlouvu neuzavřít.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 158800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MINISTR SYSTEMS s.r.o., Pod Hrází 91, 530 02 Spojil, IČ: 01863045

    Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2022

Datum ukončení: 21. 11. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 10. 2022
 
Aktualizováno: 21. 11. 2022