- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14120
Název zakázky: Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 10. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016802 Přívětivý Mikroregion Vysokomýtsko příjemce: Mikroregion Vysokomýtsko
Název/obchodní firma zadavatele: Dobrovolný svazek obcí - Mikroregion Vysokomýtsko
Sídlo zadavatele: B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto
- Jméno: Ing. František Jiraský
- Telefon: +420465466124
- E-mail: frantisek.jirasky@vysoke-myto.cz
IČ zadavatele: 70903875
- Jméno: Ondřej Halama
- Telefon: +420778111597
- E-mail: ondrej.halama@vysoke-myto.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 11. 2022 17:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V rámci zadávacího řízení chceme pořídit ,,Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýtaˮ. Konkrétní požadavky na parametry mobilního hlasovacího zařízení jsou stanoveny v příloze č. 1 – Technické požadavky. Dále pak zaškolení obsluhy (rovněž dle přílohy č. 1 – Technické požadavky). Bude probíhat školení v rozsahu min. 1 hodiny 3 osob.
CPV kód: 32321200-1 Audiovizuální přístroje
32332300-2 Přístroje pro záznam zvuku
32340000-8 Mikrofony
32350000-1 Části zvukového a video zařízení
51310000-8 Instalace a montáž rozhlasových, televizních a audiovizuálních přístrojů
72268000-1 Dodávka programového vybavení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 160000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.01.2023
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
1. kritérium: Nabídková cena v Kč bez DPH (50%)
2. kritérium: Roční paušální cena v Kč bez DPH za systémovou podporu (50%)
Postup při hodnocení nabídek
Zadavatel stanovuje způsob hodnocení nabídek podle ekonomické výhodnosti a stanovených kritérií
takto:
Nejvhodnější nabídce je přiděleno v daném kritériu bodové hodnocení max. 100 bodů. Každé další jednotlivé nabídce je dle kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci kritéria vzhledem k nejvhodnější nabídce. Bodové hodnocení bude stanoveno pro jednotlivá kritéria takto:
kritérium: Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu v Kč bez DPH, a to podle její absolutní výše.
Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce
nejnižší cena v Kč bez DPH
x 100
hodnocená cena v Kč bez DPH
Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno vahou 1. kritéria.
kritérium: Zadavatel bude hodnotit roční paušální cenu za systémovou podporu v Kč bez DPH, a to podle její absolutní výše. Zadavatel použije pro hodnocení bodovací metodu a bodové hodnocení vypočte podle vzorce
nejnižší roční paušální cena v Kč bez DPH
x 100
hodnocená roční paušální cena v Kč bez DPH
Takto vypočtené hodnocení bude stanoveno v bodech na 3 desetinná místa a bude dále násobeno
vahou 2. kritéria.
Bodové hodnocení stanovené pro jednotlivá kritéria bude za všechna kritéria sečteno. Pořadí nabídek bude stanoveno podle počtu dosažených bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Základní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží Čestné prohlášení (viz příloha č. 3)
podepsané oprávněnou osobou za dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Profesní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží prostou kopii:
aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku zapsán) ne starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Pokud uchazeč není do rejstříku zapsán, doloží ČP o tom, že není zapsán do obchodního rejstříku vč. zdůvodnění.
dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této zakázky - tedy dokladu podle živnostenského zákona pro výkon živnostíTechnickou kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží:
seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky přede dnem podáním nabídky
s uvedením rozsahu a doby plnění.
Ze seznamu významných dodávek musí jednoznačně vyplývat, že uchazeč v uvedeném období poskytoval alespoň 3 zakázky obdobného charakteru, přičemž každá z této zakázky musí být v hodnotě min. 100.000 Kč bez DPH.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Dodavatelé mohou podávat nabídky v písemné listinné podobě osobním podáním či poštou na níže uvedené adrese.
Otevírání obálek s nabídkami bude neveřejné a bude probíhat pouze za účasti členů pracovní skupiny, která byla jmenována zadavatelem. Otevírání nabídek proběhne dne 03.11.2022.
Podání nabídky v písemné podobě:
Nabídku v písemné formě v jednom vyhotovení doručte v uzavřené obálce označené názvem zakázky:
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU
„Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta" NEOTEVÍRAT
v levém horním rohu obálky musí být uvedena adresa uchazeče
na níže uvedenou adresu: Dobrovolný svazek obcí - Mikroregion Vysokomýtsko
B. Smetany 92
566 01 Vysoké Mýto
Nabídky lze podávat poštou, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Vysoké Mýto v pracovní dny:
pondělí v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
úterý v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin
středa v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
čtvrtek v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin
pátek v době od 07:30 - 11:30 hodin
Nabídky budou přebírat pracovnice podatelny Městského úřadu Vysoké Mýto. Doručené nabídky zaznamenává zadavatel do seznamu nabídek podle pořadového čísla nabídky, data a hodiny doručení. Každý uchazeč, který ve stanovené lhůtě pro podání nabídek předloží nabídku osobně, obdrží potvrzení o převzetí nabídky. Potvrzení bude obsahovat údaje o zadavateli a uchazeči, pořadové číslo nabídky a údaje o datu a hodině doručení nabídky.
Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a součásti:
Krycí list nabídky
Doklady o prokázání kvalifikace
Podepsaný návrh smlouvy
Časový harmonogram realizace zakázky
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel vyloučí uchazeče ze soutěže v případě, že uchazeč uvede ve své nabídce nepravdivé údaje.
Zadavatel nehradí náklady na účast ve výběrovém řízení a nabídky nevrací.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč doloží celkovou nabídkovou cenu jako výslednou finanční hodnotu. Nabídková cena bude stanovena jako konečná a musí zahrnovat veškeré daně, cla, poplatky a ostatní další výdaje spojené s realizací veřejné zakázky malého rozsahu.
Nabídková cena a cena za systémovou podporu bude uvedena v krycím listu nabídky (viz příloha č. 2) a smlouvě v členění bez DPH, DPH a včetně DPH. V případě, že bude v nabídce rozpor mezi hodnotou nabídkové ceny zapsané v krycím listu nabídky a hodnotou nabídkové ceny zapsané v textu smlouvy, bude pro hodnocení nabídek rozhodná nabídková cena zapsaná v textu smlouvy a tato cena bude také rozhodná pro uzavření smlouvy s vítězným uchazečem.
DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní a platební podmínky:
Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci zakázky formou textu kupní smlouvy (viz příloha č. 4).
Uchazeč je povinen smlouvu ve formátu pdf vytisknout. Do textu smlouvy uchazeč vyplní rukou údaje, které jsou určeny k vyplnění (tj. identifikační údaje, cena, místo a datum podpisu, podpis, jméno a funkce osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče). Doplněné a podepsané obchodní podmínky musí být součástí podané nabídky uchazeče.
Lhůta splatnosti faktury činí 30 kalendářních dnů. Zadavatel neposkytuje zálohy.
V případě prodlení zhotovitele s provedením díla má objednatel právo požadovat na zhotoviteli
zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH za každý i započatý den prodlení.
Požadavky na formu nabídky:
Nabídka bude podána v jednom originálním vyhotovení (označeném „ORIGINÁL“) a zadavatel dále uvítá, pokud bude nabídka rovněž předložena v 1 kopii (označené „KOPIE“). Zadavatel doporučuje, aby obě vyhotovení nabídky byla zabezpečena takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nabídky. Opatření proti vyjmutí listů uplatňuje zadavatel zejména z důvodů vyloučení možnosti neoprávněné manipulace. Zadavatel upozorňuje, že např. kroužková vazba nebo termovazba nesplňuje podmínku na zabezpečení proti vyjmutí listů, neboť je volně rozebíratelná. Pro zabezpečení nabídky je třeba použít např. způsobu obdobného, jaký je užíván notáři. Zadavatel dále uvítá, pokud bude k nabídce předložena také kopie nabídky a CD (naskenovaná nabídka v elektronické podobě.
Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly číslovány nepřetržitou číselnou řadou, a poslední strana bude obsahovat prohlášení o celkovém počtu listů nabídky.
Variantní řešení:
Zadavatel předem vylučuje variantní řešení nabídky.
Subdodavatelé:
Uchazeč ve své nabídce uvede, které části veřejné zakázky malého rozsahu má v úmyslu realizovat prostřednictvím subdodavatelů.
Zadávací lhůta:
Veřejný zadavatel stanovuje délku zadávací lhůty, a to 90 kalendářních dnů od data pro podání nabídek. Po tuto dobu jsou uchazeči vázáni svými nabídkami.
Zadavatel si vyhrazuje právo:
odmítnout předložené nabídky,
změnit podmínky zadání veřejné zakázky malého rozsahu,
zrušit veřejnou zakázku malého rozsahu bez udání důvodu,
smlouvu neuzavřít.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.pdf (19. 10. 2022 08:19)
- Priloha_1_Technické požadavky - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.docx (19. 10. 2022 08:19)
- Priloha_2_kryci list nabidky - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.doc (19. 10. 2022 08:19)
- Priloha_3_kvalifikace - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.doc (19. 10. 2022 08:19)
- Priloha_4 _Návrh kupní smlouvy - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.doc (19. 10. 2022 08:19)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Mikroregion Vysokomýtsko - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.pdf-1 (14. 11. 2022 13:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - Mikroregion Vysokomýtsko - Mobilní hlasovací systém pro zastupitelstvo města Vysokého Mýta.pdf (21. 11. 2022 15:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 158800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MINISTR SYSTEMS s.r.o., Pod Hrází 91, 530 02 Spojil, IČ: 01863045
Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2022
Datum ukončení: 21. 11. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.