- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Moderní řízení města Odry
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13852
Název zakázky: Moderní řízení města Odry
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014547 Moderní a strategické řízení města Odry příjemce: Město Odry
Název/obchodní firma zadavatele: Město Odry
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 16/25, 742 35 Odry
- Jméno: Ing. Libor Helis
- Telefon: +420556768100
- E-mail: libor.helis@odry.cz
IČ zadavatele: 00298221
DIČ zadavatele: CZ00298221
- Jméno: Mgr. Josef Alexander Matera
- Telefon: +420734872870
- E-mail: matera@ctyrioci.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky budou podány výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK dostupného na internetové adrese https://zakazky.odry.cz/profile_display_2.html
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato zakázka malého rozsahu na služby je rozdělena na 4 části analogicky k ust. § 35 a § 101 ZZVZ. Účastníci jsou oprávnění podat nabídku na každou část této zakázky zvlášť, případně na jejich libovolné kombinace, nebo na všechny části této zakázky.
Část A – Pasporty jako podkladové dokumenty pro kvalitnější strategické řízení
V rámci této části zakázky budou pořízeny:
1) Pasport dopravního značení
2) Pasport mobiliáře v Odrách
3) Pasport dětských hřišť
Část B – Komunikační strategie
Předmětem této části zakázky je vytvoření komunikační strategie Městského úřadu Odry. Tento dokument zanalyzuje výchozí stav a představí konkrétní návrhy, jak správě komunikovat agendu města s důrazem na participativní pojetí veřejné správy. Dokument bude vodítkem pro vykonávání vybraných činností cílových skupin - volení zástupci a zaměstnanci městského úřadu, což vyústí ve zlepšení výkonu činností ve veřejné správě a jejím pozitivním vnímání občany.
Část C – Objednávkový/vyvolávací systém
V rámci této části zakázky dojde k pořízení objednávkového/vyvolávacího systému. Tento nástroj bude složen z části hardwarové, kdy bude pořízen pro občany zejména viditelný kiosek pro výdej lístků a LFD obrazovka pro informování o přepážkách a vyvolaných číslech. Pracovníci městského úřadu budou pracovat s řídícím PC celého systému a přepážkovými terminály a displeji. Dále bude pořízen související software a služby jeho provozování.
Část D – Webové stránky
Předmětem této části zakázky je vytvoření nových webových stránek města (redakční systém, webová prezentace města, webová prezentace turistického informačního centra). Součástí plnění je rovněž zkušební provoz, uvedení nového webu do „ostrého“ provozu a školení administrátorů redakčního systému - je specifikováno ve smlouvě o dílo, poskytnutí hostingu a provádění správy webu.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1076897,69 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: V souladu s ust. § 107 odst. 1 ZZVZ nabídka v písemném vyhotovení bude podána výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK dostupného na internetové adrese https://zakazky.odry.cz/profile_display_2.html. Podrobnosti viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel je oprávněn podat nabídku na všechny části veřejné zakázky (tzn. na jakoukoli část). V rámci jedné části však pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Podrobně viz zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Přílohy č.1 - č.10.zip (13. 7. 2021 13:49)
- 00_výzva k podání nabídek_.pdf-1 (13. 7. 2021 15:14)
- VZD_1.pdf (22. 7. 2021 07:57)
- VZD_2.pdf (27. 7. 2021 09:20)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (13. 8. 2021 09:26)
- Oznámení_o_zrušení_část_B.pdf (13. 8. 2021 09:26)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (24. 9. 2021 12:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GeoFaN s.r.o./ Špitálka 421/23a, Brno 602 00/ IČO: 08633665
Datum podpisu smlouvy: 17. 9. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): WEBHOUSE, s.r.o./ Levského 3187/6, Modřany, 143 00 Praha 4/ IČO: 25327054
Datum podpisu smlouvy: 17. 9. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Kadlec - elektronika, s.r.o./ Hviezdoslavova 55e/ 627 00 Brno/ IČO: 25518402
Datum podpisu smlouvy: 21. 9. 2021
Zrušené části zakázky: část B
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.