- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Nájem školících prostor pro kurz ATLS 2021
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13791
Název zakázky: Nájem školících prostor pro kurz ATLS 2021
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 4. 2021
Název/obchodní firma zadavatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové
Sídlo zadavatele: Sokolská 581, Hradec Králové - Nový Hradec Králové
- Jméno: prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.
- Telefon: +420495831111
- E-mail: fnhk@fnhk.cz
IČ zadavatele: 00179906
DIČ zadavatele: CZ00179906
- Jméno: Ing. Vladimír Duchoň
- Telefon: +420495832512
- E-mail: vladimir.duchon@fnhk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Oddělení veřejných zakázek, budova č. 29, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové nebo elektronicky přes profil zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění školících prostor pro kurz „The Advanced Trauma Life Support®“ (dále jen „ATLS“), který bude probíhat v období od května 2021 do listopadu 2021 v Hradci Králové.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 173500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2021 až listopad 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Hradec Králové
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, přičemž jediným hodnotícím kritériem je nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
V nabídce musí účastník doložit prosté kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace, resp. způsobilosti.
Splnění základní způsobilosti:
Splnění základní způsobilosti prokáže účastník, který předloží čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka prokazující splnění základní způsobilosti, jehož vzor je přílohou č. 4 zadávací dokumentace.
Splnění profesní způsobilosti:
Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje a
doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeno v zadávací dokumentaci
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Celková nabídková cena musí být uvedena v Kč vč. DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky v listinné podobě je možno podávat osobně nebo doporučeně poštou na adresu Ing. Vladimír Duchoň, oddělení veřejných zakázek, budova č. 29, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, a to v pracovních dnech od 8:00 do 14:00 hodin., nejpozději však ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídky podané v elektronické podobě musí být podány prostřednictvím profilu zadavatele, dostupného z adresy https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilFNHK.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Cenová nabídka.xlsx (16. 4. 2021 11:56)
- Příloha č. 2 - Návrh nájemní smlouvy.docx (16. 4. 2021 11:56)
- Příloha č. 3 - Krycí list nabídky.doc (16. 4. 2021 11:57)
- Příloha č. 4 - Čestné prohlášení.docx (16. 4. 2021 11:57)
- Výzva_sign.pdf (16. 4. 2021 11:57)
- Zadávací dokumentace_sign.pdf (16. 4. 2021 11:57)
- 06_Rozhodnutí o výběru.pdf (13. 5. 2021 12:33)
- 07_oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (14. 5. 2021 09:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (19. 5. 2021 09:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 173495.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EuroAgentur Hotels & Travel a.s., Václavské nám. 820/41, 110 00 Praha 1, 27361861Provozovna: Hotel Teraziánský dvůr, Jana Koziny 336, Hradec Králové, PSČ 500 03
Datum podpisu smlouvy: 17. 5. 2021
Datum ukončení: 17. 5. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.