Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

NCO NZO Brno – vytvoření instruktážních filmů pro výuku v rámci specializačního vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13108

Název zakázky: NCO NZO Brno – vytvoření instruktážních filmů pro výuku v rámci specializačního vzdělávání

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, Brno 603 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PharmDr. Jan Šaloun, Ph.D.
  • Telefon: +420543559510
  • E-mail: saloun@nconzo.cz

IČ zadavatele: 00023850

DIČ zadavatele: CZ00023850

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Kratochvíl
  • Telefon: +420543559250
  • E-mail: kratochvil@nconzo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
Vinařská 965/6, Brno 603 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení a dodávka instruktážních filmů pro výuku v rámci specializačního vzdělávání.

Natočení, střih a kompletní postprodukce 8 instruktážních filmů dle přehledu scénářů (Příloha č. 1 výzvy Specifikace předmětu zakázky), zajištění režiséra, zajištění hudby a animací, zajištění herců a figurantů, včetně vypořádání všech autorských práv a práv jim podobných (ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., autorský zákon) vztahujících se k realizaci instruktážních filmů a veškerých dalších realizačních nákladů (cestovné, pronájmy prostor pro výrobu atp., záznamová technika atd.). Součástí videomateriálů a instruktážních filmů bude komentář profesionálním moderátorem. Požadujeme spolupráci s naším odborníkem na řešenou problematiku při tvorbě scénářů, výhradní právo užití k finálním produktům. Dodavatel ve spolupráci se zadavatelem vybere vhodné lokace pro natáčení v katastru Brno a Brno-venkov. Pronájem lokací včetně případného finančního plnění zajistí dodavatel. Dodavatel ve spolupráci se zadavatelem zajistí herce a figuranty pro natáčení. Smlouvy s herci a figuranty a výplatu honoráře zajistí dodavatel. Součástí dodávky bude vypořádání veškerých nároků nositelů práv autorských, interpretačních a jim podobných tak, aby zadavateli při užití a šíření realizovaných AV materiálů a fotografií, případně postoupení licence k jejich užití a šíření třetí osobě nevznikly vůči nositelům těchto práv žádné další závazky. Materiály musí být realizovány v profesionální kvalitě. Fotografie v elektronické podobě ve formátu RAW nebo JPEG.

Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 347000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: dnem nabytí účinnosti smlouvy Termín dodání předmětu veřejné zakázky: do 120 dnů od nabytí účinnosti smlouvy o dílo. Harmonogram plnění bude stanoven dohodou dodavatele se zadavatelem a to písemnou formou do 5 pracovních dnů od nabytí účinnosti smlouvy. Zadavatel požaduje průběžné plnění předmětu zakázky. Vzhledem k požadavku zadavatele na průběžné plnění předmětu zakázky a postupné předávání dokončených částí díla musí být harmonogram stanoven tak, že termíny dodání nejméně 2 finálně dokončených videí musí být stanoveny do 50 dnů od účinnosti smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání a převzetí plnění je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel vybírá z účastníků zadávacího řízení vybraného dodavatele na základě posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek. Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny bez DPH. Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše celkové nabídkové ceny od nejnižší nabídkové ceny k nejvyšší. Zadavatel rozhodne o výběru dodavatele, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy a to ve lhůtě pro podání nabídek. Veškeré podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatelem požadované čestné prohlášení a seznam referencí musí být podepsány statutárním zástupcem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou, musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci. Doklady prokazující splnění profesní způsobilost nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů.

Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči a vzorky referenčních videí v elektronické podobě. Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách, v krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění zakázky. Ceny musí být uvedeny bez DPH, částka DPH a včetně DPH.
Výpočet nabídkové ceny bude uveden v tabulce jednotkových cen (viz příloha č. 7 výzvy).
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dotazy mohou být zasílány na email: sudoma@nconzo.czVíce viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Další požadavky na zpracování nabídky:

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Kompletní dokumentace je k dispozici na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele: https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=nconzo ID zakázky: VZ0066246 Název zakázky: NCO NZO Brno – vytvoření instruktážních filmů pro výuku v rámci specializačního vzdělávání

Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, s výjimkou obecných zásad pro zadávání VZ, § 6 – transparentnost, přiměřenost, nediskriminace.Více viz Zadávací dokumentace a přílohy.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Navimedia s.r.o.Hnězdenská 767/4c, Praha 8, 181 00IČO:01863053

    Datum podpisu smlouvy: 20. 1. 2020

Datum ukončení: 20. 1. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 11. 2019
 
Aktualizováno: 24. 1. 2020