- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
NDT kurzy pro techniky společnosti DEKRA CZ a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14135
Název zakázky: NDT kurzy pro techniky společnosti DEKRA CZ a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 12. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: DEKRA CZ a.s.
Sídlo zadavatele: Türkova 1001/9, 149 00 Praha - Chodov
- Jméno: Mróz Zikmund, Ing., MBA, Lhoták Miroslav, Ing.
- Telefon: +420267288111
- E-mail: zikmund.mroz@dekra.com
IČ zadavatele: 49240188
DIČ zadavatele: CZ49240188
- Jméno: Mgr. Zuzana Korandová
- Telefon: +420720937260
- E-mail: zuzana.korandova@dekra.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2023 09:00
Místo pro podání nabídek: Türkova 1001/9, 149 00 Praha - Chodov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění níže uvedených vzdělávacích aktivit a to včetně závěrečného přezkoušení a vystavení kvalifikačních dokladů.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
- zkoušení kapilární (PT1+2) pro 1 osobu - 54 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- zkoušení ultrazvukové (UT1+2) pro 4 osoby - 114 hodin (1 hodina = 60 minut) pro jednu osobu, výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- zkoušení ultrazvukové (UT3) pro 1 osobu - 40,5 hodiny (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- zkoušení radiografické (RT1+2) pro 1 osobu - 120 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- BASIC pro 1 osobu - 48 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- zkoušení vizuální (VT2)pro 1 osobu - 42 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- zkoušení vířivými proudy pro 1 osobu - 84 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je akreditovaný certifikát TÜV NORD
- zkoušení ultrazvukové PHASED ARRAY pro 1 osobu - 40,5 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je neakreditovaný certifikát
- zkoušení ultrazvukové TOFD pro 1 osobu - 40,5 hodin (1 hodina = 60 minut), výstupním dokladem je neakreditovaný certifikát
Cílem školení je rozšíření kvalifikace našich zaměstnanců.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 606800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: předpokládaná doba realizace je do září 2023. Školení bude zahájeno bezprostředně po podepsání smlouvy s vybraným dodavatelem. Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo školící firmy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídka bude vyhodnocena podle její ekonomické výhodnosti, kdy kritériem hodnocení bude cena. Nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu.
Způsob hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková. Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - prostá kopie
- Doklady osvědčující odbornou způsobilost dodavatele ke splnění předmětu zakázky - prostá kopie
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávacího řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. na zrušení zakázky).
Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. přelepením volných konců a opatřen na přelepu stran razítkem. V případě podání nabídky kroužkovém pořadači, či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatnou stranu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky (uvedená cena bez DPH i s DPH).
Pokud není účastník registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není plátcem, výslovně uvede v nabídce (v části, kde je vyčíslena nabídková cena).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky "NDT kurzy pro techniky společnosti DEKRA CZ a.s." a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- výuka musí probíhat v pracovní dny
- uchazeč musí umožnit neohlášené kontroly zástupcem zadavatele v průběhu školení
- volba termínů školení dle požadavků zadavatele (leden - září 2023)
- požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
- zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 1-Výzva k podání nabídek.pdf (14. 12. 2022 10:50)
- 8-Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (21. 1. 2023 16:25)
- 10-Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf-1 (21. 1. 2023 16:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 606800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): A T G s.r.o. ( ADVANCED TECHNOLOGY GROUP, spol. s r.o.)Matějská 2416/1, 160 00 Praha 6 - DejviceIČ: 45314772
Datum podpisu smlouvy: 9. 1. 2023
Datum ukončení: 9. 1. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.