- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Obsluha a programování pro systémové integrátory
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14161
Název zakázky: Obsluha a programování pro systémové integrátory
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2023
Název/obchodní firma zadavatele: ELTEP s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nerudova 1034, 537 01 Chrudim
- Jméno: Libor Novotný
- Telefon: +420777910563
- E-mail: novotny@eltep.cz
IČ zadavatele: 27507301
DIČ zadavatele: CZ27507301
- Jméno: Štěpánka Stryková
- Telefon: +420777910572
- E-mail: s.strykova@eltep.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2023 12:00
Místo pro podání nabídek: ELTEP s.r.o., Nerudova 1034, 537 01 Chrudim
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem zakázky je školení pro 1 zaměstnance v problematice: obsluhy a programování pro systémové integrátory TP2i, CRX1 a CRX2 (základní a pokročilý kurz).
Obsah školení:
- Bezpečnost při obsluze robotu
- Základní části a funkce stroje
- Spuštění stroje
- Používání a ovládání Teachpendantu
- Ovládání v pohybových režimech
- Definice souřadného systému nástroje a pracovního prostoru
- Výběr programu ajeho spuštění
- Základy programování – pohybové instrukce
- Základy programování – logika programu
- Konfigurace a použití I/O rozhraní
- Vzdálená správa pomocí UOP rozhraní (navíc jen pro TP2i)
- Zálohování a obnova dat
- Mástrování a kalibrace
- Robotický systém CRX
- Základní nastavení
- Pohyb robota
- Základy programování
- Pokročilé použití silových senzorů
- Praktická ukázka
- Údržba
- Závěrečná zkouška
Celková plánovaná časová náročnost kurzu je 64 hodin/osoba (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut).
Vzdělávací aktivita je určena pro 1 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníka.
Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 49000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je duben až srpen 2023. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).
- celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
- ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:
- úroveň servisních služeb včetně technické pomoci
- podmínky a lhůta dokončení plnění
- technická úroveň znalostí
- uživatelská přístupnost
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Povinně:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz. Příloha č. 2)
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán)
- Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Cenová nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:
- Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny - Krycí list nabídky (viz Příloha č. 1)
- Předmět plnění
- Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
- Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností min. 14 dní)
- Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
- Místo plnění smlouvy
- Kvalifikační požadavky (viz předchozí bod)
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (viz Příloha č. 3).
Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.
Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých (bez DPH).Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
- Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
- Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
- Celková cena bude zahrnovat školení pro 1 zaměstnance v rozsahu 64 hodin/osoba á 60 min.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Není připuštěno variantní podání nabídek.
- Zadavatel nebude poskytovat zálohy za poskytnuté (nabídnuté) služby.
- Platba bude probíhat na základě daňového dokladu (faktury) se splatností min.14 dnů
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Příloha č.1_Krycí list nabídky.docx (28. 3. 2023 07:31)
- 02_Příloha č.2_Čestné prohlášení.docx (28. 3. 2023 07:31)
- 03_Příloha č.3_Návrh_Smlouva s dodavatelem.DOC (28. 3. 2023 07:31)
- Výzva k podání nabídek (verze 4).pdf (28. 3. 2023 07:38)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů.pdf (4. 4. 2023 07:49)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_14161.pdf (20. 4. 2023 13:17)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_14161.pdf (20. 4. 2023 13:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 49000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): FANUC Czech s.r.o.; K Bílému Vrchu 3142/7; 193 00 Praha 9; IČ: 27181499
Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2023
Datum ukončení: 20. 4. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.