Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Obsluha a programování pro systémové integrátory

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14161

Název zakázky: Obsluha a programování pro systémové integrátory

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2023

Název/obchodní firma zadavatele: ELTEP s.r.o.

Sídlo zadavatele: Nerudova 1034, 537 01 Chrudim

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Libor Novotný
  • Telefon: +420777910563
  • E-mail: novotny@eltep.cz

IČ zadavatele: 27507301

DIČ zadavatele: CZ27507301

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Štěpánka Stryková
  • Telefon: +420777910572
  • E-mail: s.strykova@eltep.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2023 12:00

Místo pro podání nabídek:
ELTEP s.r.o., Nerudova 1034, 537 01 Chrudim

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem zakázky je školení pro 1 zaměstnance v problematice: obsluhy a programování pro systémové integrátory TP2i, CRX1 a CRX2 (základní a pokročilý kurz).

Obsah školení:

  • Bezpečnost při obsluze robotu
  • Základní části a funkce stroje
  • Spuštění stroje
  • Používání a ovládání Teachpendantu
  • Ovládání v pohybových režimech
  • Definice souřadného systému nástroje a pracovního prostoru
  • Výběr programu ajeho spuštění
  • Základy programování – pohybové instrukce
  • Základy programování – logika programu
  • Konfigurace a použití I/O rozhraní
  • Vzdálená správa pomocí UOP rozhraní (navíc jen pro TP2i)
  • Zálohování a obnova dat
  • Mástrování a kalibrace
  • Robotický systém CRX
  • Základní nastavení
  • Pohyb robota
  • Základy programování
  • Pokročilé použití silových senzorů
  • Praktická ukázka
  • Údržba
  • Závěrečná zkouška

Celková plánovaná časová náročnost kurzu je 64 hodin/osoba (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut).

Vzdělávací aktivita je určena pro 1 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníka.

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 49000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je duben až srpen 2023. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).

  • celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
  • ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:
  • úroveň servisních služeb včetně technické pomoci
  • podmínky a lhůta dokončení plnění
  • technická úroveň znalostí
  • uživatelská přístupnost

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Povinně:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz. Příloha č. 2)
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán)
  • Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů
Výše požadované doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií a budou součástí nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Cenová nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny - Krycí list nabídky (viz Příloha č. 1)
  • Předmět plnění
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
  • Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností min. 14  dní)
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
  • Místo plnění smlouvy
  • Kvalifikační požadavky (viz předchozí bod)

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele (viz Příloha č. 3).

Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých (bez DPH).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

  • Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
  • Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
  • Celková cena bude zahrnovat školení pro 1 zaměstnance v rozsahu 64 hodin/osoba á 60 min.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Není připuštěno variantní podání nabídek.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy za poskytnuté (nabídnuté) služby.
  • Platba bude probíhat na základě daňového dokladu (faktury) se splatností min.14 dnů

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 49000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): FANUC Czech s.r.o.; K Bílému Vrchu 3142/7; 193 00 Praha 9; IČ: 27181499

    Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2023

Datum ukončení: 20. 4. 2023

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 3. 2023
 
Aktualizováno: 20. 4. 2023