- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12573
Název zakázky: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004809 OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s. - vzdělávání zaměstnanců příjemce: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST a.s
Název/obchodní firma zadavatele: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s.
Sídlo zadavatele: Křišťanova 1789/17, 130 00 Praha 3
- Jméno: Jaroslav Kostohryz
- Telefon: +420603526265
- E-mail: kostohryz@osas.cz
IČ zadavatele: 60197340
DIČ zadavatele: CZ60197340
- Jméno: JUDr. Jaroslav Kostohryz
- Telefon: +420603526265
- E-mail: kostohryz@osas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 11. 2018 23:59
Místo pro podání nabídek: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST, a.s.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení měkkých a manažerských kompetencí zaměstnanců zadavatele na pozici obchodníků po telefonu (CZ ISCO 5).
Zadavatel požaduje, aby bylo realizováno max. 5.088 tzv. osobo-hodin (1 osobo-hodina = účast osoby z cílové skupiny projektu na 1 hodině podporovaného vzdělávání, kdy 1 hodinou se myslí 60 min. výuky bez přestávek). Počet 5.088 osobo-hodin je maximální počet, tj. po splnění tohoto limitu splnila zakázka svůj účel a je ukončena. Počet realizovaných osobo-hodin podporovaného vzdělávání bude rovněž jediným relevantním podkladem při fakturaci dodavatele za dílčí plnění.
Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 966720,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12/2018 až 2/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Brno - podrobněji viz zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Dodavatel je povinen prokázat splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické kvalifikace. Podrobněji viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 Seznam a počet kurzů_OS.xlsx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 2_Specifikace kurzů_OS.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 3 _Povinná dokumentace_OS.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 4 Čestné prohlášení.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 5 Seznam významných služeb_ZDŘ.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 6 Seznam lektorů a vzor CV_ZDŘ.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 7_Struktura nabídkové ceny_OS.xlsx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 8 - Seznam poddodavatelů-OS.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 9 Krycí list nabídky_OS.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Příloha č. 10_Smlouva o vzdělávacích službách_OS.docx (16. 11. 2018 14:49)
- Výzva k podání nabídek_OS 19.11.pdf (16. 11. 2018 14:49)
- ZZ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE_OS_OK.pdf (19. 11. 2018 11:56)
- Vysvětlení zadávacích podmínek OS II._č. 1.pdf (23. 11. 2018 21:53)
- Výsledek výběrového řízení 3_12_2018.pdf (9. 12. 2018 17:19)
- Oznámení o podpisu smlouvy_18_12_2018.pdf (18. 12. 2018 21:47)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.