- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné školení Pneumatická schémata a prvky I.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12901
Název zakázky: Odborné školení Pneumatická schémata a prvky I.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 8. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ELTEP s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nerudova 1034,537 01 Chrudim
- Jméno: Libor Novotný - jednatel
- Telefon: +420777910563
- E-mail: info@eltep.cz
IČ zadavatele: 27507301
DIČ zadavatele: CZ27507301
- Jméno: Štěpánka Stryková
- Telefon: +420777910572
- E-mail: s.strykova@eltep.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 8. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: ELTEP s.r.o., Nerudova 1034, 537 01 Chrudim
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem zakázky je školení pro dva zaměstnance v problematice: pneumatiky
Obsahem školení bude získat základní znalosti v oblasti pneumatiky a diagnostiky, naučit se znát a pracovat s:
- vlastnostmi stlačeného vzduchu a jeho úprava,
- konstrukcemi a principy činnosti pneumatických prvků,
- pneumotory, ventily,
- pomocnými zařízeními jako jsou tlumiče, filtry, maznice,
- schématickými značkami, základními zapojeními a navrhovat jednoduchá schémata zapojení,
Dále pak to bude:
- čtení a interpretace rozsáhlých schémat zapojení,
- modulární a kompaktní řešení obvodů,
- instalace doplňkových funkcí,
- systematická analýza chyb,
- samostatné vyhledávání a odstraňování závad,
- opotřebení dílů a jejich výměna,
- preventivní údržba,
- praktická cvičení,
- případná práce s 3D modely pro možné vložení do programu Solid Edge,
- závěrečný test.
Celková plánovaná časová náročnost kurzu je 42 hodin (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut).
Vzdělávací aktivita je určena pro 2 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníka.
Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 54000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je září 2019 až leden 2020. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).
- Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)
- Ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:
- úroveň servisních služeb včetně technické pomoci
- podmínky a lhůta dokončení plnění
- technická úroveň znalostí
- uživatelská přístupnost
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (Příloha č. 2)
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů
Výše požadované doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Cenová nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:
- Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny - Krycí list nabídky viz Příloha č. 1
- Předmět plnění
- Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
- Obsah školení
- Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností)
- Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
- Místo plnění smlouvy
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
- Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
- Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.
- Celková cena bude zahrnovat školení 2 zaměstnanců v rozsahu 42 hodin á 60 min
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Není připuštěno variantní podání nabídek.
- Zadavatel nebude poskytovat zálohy za poskytnuté (nabídnuté) služby.
- Platba bude probíhat na základě daňového dokladu (faktury) se splatností min.14 dnů
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Příloha č.1_Krycí list nabídky.docx (9. 8. 2019 09:24)
- 02_příloha č.2_Čestné prohlášení.docx (9. 8. 2019 09:24)
- Výzva k podání nabídek_pneumatická schémata I.pdf-1 (12. 8. 2019 08:15)
- Oznámení o vysledku hodnocení_výběru.pdf (26. 8. 2019 11:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 54000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): FESTO s.r.o., Modřanská 543/76, 147 00 Praha 4,IČ:00564737
Datum podpisu smlouvy: 26. 8. 2019
Datum ukončení: 26. 8. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.