- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Mobilní aplikace Moje Olomouc - změna architektury, redesign, nové funkce
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13923
Název zakázky: Mobilní aplikace Moje Olomouc - změna architektury, redesign, nové funkce
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 2. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016777 Olomouc plánuje budoucnost 2 příjemce: Statutární město Olomouc
Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Olomouc
Sídlo zadavatele: Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc
- Jméno: Mgr. Miroslav Žbánek, MPA
- Telefon: +420585513261
- E-mail: miroslav.zbanek@olomouc.eu
IČ zadavatele: 00299308
DIČ zadavatele: CZ00299308
- Jméno: Mgr. Miroslav Pizur
- Telefon: +420588488729
- E-mail: miroslav.pizur@olomouc.eu
Lhůta pro podání nabídek: 22. 3. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: elektronicky prostřednictvím nástroje EVEZA
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem veřejné zakázky je vytvoření Mobilní aplikace pro zařízení se systémy Android a iOS. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1004182,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Etapa I - Vyhotovení cílového konceptu, grafického návrhu a poskytnutí multilicence k užití SW produktu (tj. vlastní aplikace, vč. 3 modulů) Termín: od podpisu smlouvy: do 4 týdnů od účinnosti smlouvy Platba: 20 % Etapa II - Implementace SW produktu (mobilní aplikace, mimo 3 dodatečných modulů - modul ankety, ob-jednávání na úřad a životní situace; v rámci této etapy bude provedeno zaškolení užšího týmu uživatelů (kteří budou v následující Etapě III provádět testování); Termín: do 14 týdnů od ukončení Etapy I Platba: 30 % Etapa III - Zkušební provoz SW produktu; v rámci této etapy bude provedeno zaškolení správců aplikace; Termín: do 2 týdnů od ukončení Etapy II Platba: 10 % Současně s ukončením etapy III dochází k zahájení rutinního provozu aplikace. Etapa IV - Implementace 3 modulů; tato etapa bude ukončena provedeným zaškolením užšího týmu adminis-trátorů (kteří budou v následující Etapě V provádět testování); Termín: do 14 týdnů od ukončení Etapy III Platba: 30 % Etapa V - Zkušební provoz 3 dodatečných modulů; v rámci této etapy bude provedeno zaškolení administráto-rů; Termín: do 2 týdnů od ukončení Etapy IV Název: Mobilní aplikace Moje Olomouc - změna architektury, redesign, nové funkce Evidenční číslo: 21100 2 Platba: 10 % Současně s ukončením etapy V dochází k zahájení rutinního provozu kompletního díla (tj. aplikace a 3 dodatečných modulů) – tj. počátek běhu technické a uživatelské podpory.
Místo dodání / převzetí plnění: Horní náměstí 583, 779 11 Olomouc
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritéria hodnocení
1. Cena 100 %
1.1 Cena za kompletní dodávku, tj. implementace, školení, poskytnutí multilicence, …) 75 %
1.2 Cena za 4letou uživatelskou, technickou podporu a rozvoj produktu, … 20 %
1.3 Cena za rozšířenou podporu - uváděná formou ceny za 1 hodinu programátorských prací … 5 %
Podkritérium č. 1.1 - Cena
Předmětem hodnocení podkritéria č. 1.1 je cena za kompletní realizaci služby, dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci, příloha technická specifikace.
Podkritérium č. 1.2 – Cena uživatelské/technické podpory
Předmětem hodnocení podkritéria č. 1.2 je 4letá technická podpora, dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci, dokumentu smlouva,
Cena za roční technickou podporu musí být maximálně ve výši 1/7 hodnoty uvedené v podkritériu č.1.1.
Podkritérium 1.3 - Cena za rozšířenou podporu
Předmětem hodnocení podkritéria 1.3 je cena za 1 hodinu programátorských prací (1 MH) a to u služeb, které jsou poskytované na vyžádání nad rámec základní podpory a to formou objednávek,
Skutečná cena za zajištění rozšířené podpory bude záviset na rozsahu skutečně požadovaných a poskytnutých služeb,
Zadavatel upozorňuje, že dodavatel, který nabídne za 1 MH vyšší cenu než 1.500,- Kč bez DPH, bude ze zadávacího řízení vyloučen. Zadavatel upozorňuje, že cena za 1 MH nižší než 400,- Kč bez DPH bude považována za mimořádně nízkou.
Odpovědnost za správnost stanovení každé sazby DPH nese účastník. DPH bude v nabídkách uvedena ve výši platné ke dni podání nabídky.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Součástí sjednané ceny jsou veškeré práce, dodávky, poplatky a náklady dodavatele nezbytné pro řádné a úplné provedení díla, není-li zadávacími podmínkami výslovně stanoveno jinak.
Metoda hodnocení
V případě podkritéria hodnocení 1, 2, 3 se jedná o nákladové kvantitativní kritérium, u něhož jsou preferovány nižší hodnoty před vyššími. Hodnocená nabídka získá v rámci každého z podkritérií bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Zaokrouhlování bude prováděno na dvě desetinná místa dle matematických pravidel platných pro zaokrouhlování.
V případě kritéria hodnocení 2 (tedy jediné uvedené podkritérium 2.1) se jedná o kvantitativní kritérium, u něhož jsou preferovány vyšší hodnoty před nižšími. Hodnocená nabídka získá v rámci podkritéria bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k nabídce nejvhodnější. Následně bude přidělená bodová hodnota v rámci podkritéria hodnocení převážena vahou kritéria hodnocení. Zaokrouhlování bude prováděno na dvě desetinná místa dle matematických pravidel platných pro zaokrouhlování.
Na základě celkového bodového ohodnocení (součet bodových hodnot získaný v rámci všech podkritérií) bude stanoveno výsledné pořadí nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podmínky kvalifikace
Základní způsobilost
Dodavatel prokáže splnění výše uvedených podmínek základní způsobilosti předložením formuláře Krycí list, jehož součástí je čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti (formulář Krycí list je součástí ZD).
Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,
Vybraný dodavatel nemusí předkládat výše uvedené doklady prokazující splnění profesní způsobilosti. Uvedené doklady si zadavatel zajistí sám z veřejně dostupných rejstříků a prověří jejich správnost.
Technická kvalifikace
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kritérií technické kvalifikace předložením seznamu významných služeb (dále jen „zakázky“) poskytnutých dodavatelem včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele; Minimální úroveň pro splnění kritérií technické kvalifikace je stanovena na:
alespoň 3 obdobné* dokončené** zakázky v hodnotě alespoň 200 000,- Kč bez DPH za každou z nich, na které navazují smluvně zajištěné soustavně vedené uživatelské, technické podpory a rozvoje produktů, které jsou stále u vykazovaných referenčních zakázek v platnosti
Pozn. každá z uváděných zakázek může být nahrazena projektem, kde nemusela být počáteční pořizovací hodnota ve výši 200.000,- Kč bez DPH, nicméně v tomto případě musí mít projekt: minimálně 3 aktivní subjekty*** využívající jeho služby, smluvně zajištěnou uživatelskou, technickou podporu a rozvoj produktu, která je stále v platnosti a to v hodnotě min. 50.000,-Kč bez DPH/rok za všechny využívající subjekty.
*pod slovem obdobné rozumí vytvoření mobilní aplikace s využitím vývojářské platformy pro hybridní (crossplatform) vývoj mobilních aplikací
**dokončené znamená předání díla, vč. převzetí objednatelem.
***pod slovem subjekt se rozumí fyzická osoba, příp. právnická osoba, zadavatel má na mysli, že projekt musí využívat 3 na sobě nezávislé subjekty, nikoli případ, kdy jeden subjekt ( příp. nějaké společné sdružení) využívá projekt u svých 3 podsložek.
Poznámky:
Požadovaný údaj o splnění výše uvedeného kritéria technické kvalifikace vybraný dodavatel prokáže uvedením seznamu významných služeb v příslušném formuláři (formulář Seznam významných služeb je součástí ZD).
Způsob prokazování kvalifikace
Doklady o kvalifikaci uvedené v bodu 2. této výzvy předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích (prosté elektronické kopie – prostý scan) a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky analogicky podle § 87 ZZVZ.
Zadavatel upozorňuje, že dodavatel tedy nemusí v rámci své podané nabídky předkládat konkrétní doklady prokazující splnění kvalifikace uvedené v bodu 2. této výzvy. Kvalifikace může být prokázána dodavatelem v rámci podané nabídky pouze předložením čestného prohlášení. Pro tyto účely mohou dodavatelé využít formuláře Krycí list, jehož součástí je čestné prohlášení o tom, že dodavatel splňuje všechny podmínky kvalifikace požadované zadavatelem. Konkrétní doklady prokazující kvalifikaci bude předkládat až vybraný dodavatel před uzavřením smlouvy. Postup pro prokazování kvalifikace vybraným dodavatelem před uzavřením smlouvy je uveden v bodu 13. „Podmínky pro výběr dodavatele a uzavření smlouvy“ této výzvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo vyzvat účastníky zadávacího řízení k předložení dokladů k prokázání kvalifikace kdykoliv v průběhu zadávacího řízení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka se podává výhradně elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje EVEZA (dále jen nástroj EVEZA) na celý rozsah plnění.
V rámci zadávacího řízení s využitím elektronicky podávaných nabídek je nutné disponovat platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu osoby oprávněné jednat za dodavatele.[1] Zadavatel proto doporučuje si v první řadě vyřídit zaručený elek. podpis pro osobu oprávněnou jednat za dodavatele.[2] Pro samotné podání nabídky v nástroji EVEZA je již nutné vlastnit zaručený elek. podpis.
Dodavatelé se před podáním nabídky musí registrovat v nástroji EVEZA (není potřeba pro již registrované dodavatele, kteří mohou zažádat o rozšíření možnosti podávat elektronickou nabídku u svého stávajícího uživatelského účtu). Registraci mohou provést na adrese https://www.eveza.cz/registrace-profilu-dodavatel.
Zadavatel doporučuje dodavatelům provést registraci v nástroji EVEZA s dostatečným časovým předstihem (minimálně 3 pracovní dny), jelikož vyřízení registrace účtu s oprávněním podávat elektronické nabídky může býtčasově náročnější s ohledem na povinnost dodavatele předložit doklady v rámci registrace a jejich následnému prověření provozovatelem nástroje EVEZA. Bližší informace ohledně požadovaným dokladů popř. elektronického podpisu budou dodavatelům sděleny v rámci průběhu samotné registrace.
Zadavatel upozorňuje, že pro práci s nástrojem EVEZA není možné využívat prohlížeč Internet Explorer. Seznam podporovaných prohlížečů dodavatelé naleznou na adrese https://www.eveza.cz/o-systemu-eveza Dodavatelé mohou k testu funkčnosti svého prohlížeče využít záložku Test prohlížeče, kterou naleznou ve spodní části internetové stránky na adrese https://www.eveza.cz/o-systemu-eveza. Další podrobné informace o fungování nástroje EVEZA dodavatelé naleznou v uživatelském návodu, který je dostupný na adrese https://www.eveza.cz/o-systemu-eveza.
Zadavatel upozorňuje, že do nástroje EVEZA je možné připojit jako přílohu nabídky maximálně 5 souborů (max. velikost 1 souboru je 40 MB).
Zadavatel upozorňuje, že pokud je nabídka vložena do nástroje EVEZA, na veškeré dokumenty obsažené v nabídce je již pohlíženo jako na podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Zadavatel dále upozorňuje, že pokud ze zadávacích podmínek, popřípadě ze ZZVZ vyplývá pro dodavatele povinnost předložit dokument vyžadující podpis jiné osoby (např. plná moc aj.), než je osoba oprávněná jednat za dodavatele, je možné tento dokument nechat podepsat danou osobou a následně předložit v prosté elektronické kopii (scan dokumentu).
Níže uvedené dokumenty budou povinně součástí elektronické nabídky vkládané do nástroje EVEZA:
Krycí list nabídky (příslušný formulář),
Vyplněný návrh smlouvy o dílo.
Jednotlivé dokumenty vkládané do nástroje EVEZA není potřeba samostatně elektronicky podepisovat nebo tisknout, fyzicky podepisovat a scanovat. Dokumenty budou ve formátu kompatibilním s MS Word, MS Excel nebo Acrobat Reader (formát.pdf).
Případné jiné než požadované údaje a doklady nejsou žádoucí, nejsou však porušením zadávacích podmínek, povinné údaje a doklady však musí být doloženy vždy. Pro přehlednost nabídky není vhodné, aby dodavatel dokládal nepožadované skutečnosti a písemnosti. Rovněž není vhodné, aby dodavatel v nabídce dokládal duplicitní doklady (např. v případě prokazování kvalifikace pomocí výpisu ze seznamu kvalifikovaných nebo certifikovaných dodavatelů dokládal živnostenské listy a ostatní listiny, jejíž obsah je již zahrnut v příslušném výpisu.).
Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně dodavatel. Výčet dokumentů obsažený v odstavci 8 tohoto bodu výzvy slouží pouze pro usnadnění orientace dodavatele při kompletaci nabídky. Pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, jehož povinnost doložení do nabídky by eventuelně vyplývala ze zadávacích podmínek nebo ze ZZVZ, nemůže se dodavatel zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.
V případě společné účasti dodavatelů zadavatel požaduje, analogicky dle § 103 odst. 1 písm. f) ZZVZ, aby nabídka obsahovala doklad o tom, jaké bude rozdělení odpovědnosti za plnění veřejné zakázky.
Náklady spojené se zpracováním nabídek zadavatel dodavateli nehradí. Veškeré náklady při zadávání veřejné zakázky, které dodavateli vzniknou, nese dodavatel.
Nabídka bude podána v českém jazyce.
[1] Získat zaručený elek. podpis je možné u akreditovaného poskytovatele Certifikační autority, např. Česká pošta, s.p., eldentity, a.s., První certifikační autorita, a.s.)
[2] Informace o zaručeném elek. podpise lze nalézt na internetových stránkách akreditovaných poskytovatelů.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována podle ZD, musí být definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k úplné a řádné realizaci předmětu zakázky (včetně všech předpokládaných rizik).
Celková nabídková cena uvedena na Krycím listu bude v souladu s návrhem smlouvy o dílo V případě rozporu mezi nabídkovými cenami bude určující cena uvedená v návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka se podává výhradně elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje EVEZA.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel na tyto dotazy odpoví písemně do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje, aby účastníci do své nabídky sdělili framework (pro psaní multiplatformního - cross-platform - kódu pro Android i iOS), který budou pro vývoj aplikace využívat. Účastníci v nabídce předloží seznam poddodavatelů (formulář je součástí ZD), pokud jsou účastníkovi známi a uvedl, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 21100_ZD.zip (24. 2. 2022 09:22)
- 21100_oznámení o změně_c1.pdf (3. 3. 2022 08:46)
- 21100_SoD_mobilní aplikace města_v3.doc (3. 3. 2022 08:46)
- 21100_vysvětlení ZD č.2.pdf (8. 3. 2022 10:39)
- 21100_vysvětlení ZD č.3.pdf (11. 3. 2022 11:16)
- 21100_vysvětlení ZD č.5.pdf (16. 3. 2022 08:02)
- 21100_vysvětlení ZD č.4.pdf (17. 3. 2022 09:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (26. 4. 2022 14:38)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (2).doc (13. 6. 2022 13:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 557444.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): inQool a.s., sídlem Svatopetrská 35/7, 617 00 Brno, IČ 29222389
Datum podpisu smlouvy: 13. 6. 2022
Datum ukončení: 13. 6. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.