- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Optimalizace vstřikování plastů a snižování nákladů při výrobě
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13582
Název zakázky: Optimalizace vstřikování plastů a snižování nákladů při výrobě
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: MONTIX, a.s.
Sídlo zadavatele: nám. Osvobození 6/14, 783 35 Horka nad Moravou
- Jméno: ing. Oldřich Svoboda
- Telefon: +420585154510
- E-mail: info@montix.cz
IČ zadavatele: 29447020
DIČ zadavatele: CZ29447020
- Jméno: ing. Šárka Goldmannová
- Telefon: +420602754288
- E-mail: info@apcconsult.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: MONTIX, a.s. Závod Mohelnice, Družstevní 1393/30,789 85 Mohelnice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem vzdělávací aktivity je získat odborné znalosti a dovednosti v oblasti technologie vstřikování plastů, jejich optimalizace včetně snižování nákladů, které se využívají v automobilovém průmyslu.
Rozsah vzdělávací aktivity:
72 hodin, z toho 47 hodin teorie, 24 hodin praxe a 1 hodina závěrečný písemný test. Délka jedné vyučovací hodiny je 60 minut
Počet účastníků a počet skupin: 3 osoby (1 skupina).
Cílová skupina: řídící zaměstnanci, kteří se podílí na plánování výroby produktů zadavatele
Obsah vzdělávací aktivity:
základní charakteristiky vstřikovacích plastů, aditiv a kompozitů
technologičnost konstrukce výstřiků z termoplastů - smrštění, dosmrštění, deformace,
anizotropie vlastností, rozměrová a tvarová přesnost
fáze vstřikovacího procesu a jejich vliv na jakost výstřiků
seřizování vstřikovacího lisu - výroba prvních výstřiků.
optimalizace fází vstřikovacího procesu dle kvalitativních požadavků
vady výstřiků a jejich odstraňování
praktická cvičení na elektrickém vstřikolisu
snižování nákladů výroby při přípravě materiálů, plánování výroby a samotné výrobě
ověření znalostí
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 85500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: nejdříve od 5. 10. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Školicí prostory dodavatele – Olomouc a okolí v dojezdové vzdálenosti max. 50 km od Horky nad Moravou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění kvalifikace účastníka výběrového řízení.
Způsobilým pro splnění zakázky je dodavatel, který:
splní podmínky základní způsobilosti
splní profesní způsobilost a
splní kritéria technické kvalifikace
Základní způsobilost
a) účastník výběrového řízení (a v případě právnické osoby i každý člen statutárního orgánu) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený viz níže nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
Trestným činem pro účely prokázání splnění základní způsobilosti se rozumí:
- trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti
na organizované zločinecké skupině,
- trestný čin obchodování s lidmi,
- tyto trestné činy proti majetku:
1. podvod,
2. úvěrový podvod,
3. dotační podvod,
4. podílnictví,
5. podílnictví z nedbalosti,
6. legalizace výnosů z trestné činnosti,
7. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti.
- tyto trestné činy hospodářské:
1. zneužití informací a postavení v obchodním styku,
2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,
3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,
4. pletichy při veřejné dražbě,
5. poškození finančních zájmů Evropské unie.
- trestné činy obecně nebezpečné,
- trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,
- tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných:
1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,
2. trestné činy úředních osob,
3. úplatkářství,
4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci.
b) účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, a to ani ve vztahu ke spotřební dani,
c) účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) účastník výběrového řízení není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Účastník výběrového řízení prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 4.
Profesní způsobilost
a) dodavatel prokáže profesní způsobilost ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
b) dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis ze živnostenského rejstříku pro předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení včetně lektorské činnosti nebo obor činnosti Výchova a vzdělávání dospělých. V případě, že dodavatel nebude z důvodů, které mu nelze přičítat, schopen předložit zadavatelem požadovaný doklad, může předložit doklad rovnocenný, zejm. v případě, kdy oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky je možné prokázat dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění pro jinou činnost, než kterou výše stanovil zadavatel.
Technická kvalifikace
Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu lektorů, kteří se budou podílet na plnění zakázky. V tomto seznamu musí být uvedena min. 1 osoba splňující níže uvedené požadavky: min. 3 odučené kurzy ve vzdělávání v oboru dle předmětu zakázky (tj. vzdělávání týkající optimalizace vstřikování plastů). Seznam bude předložen ve formě čestného prohlášení a podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje podat nabídku v jednom písemném listinném vyhotovení a rovněž v elektronické podobě na CD-ROM (kompletní naskenovaná nabídka ve formátu pdf, soubory na datovém nosiči doporučujeme o velikosti max. 2MB, větší soubory doporučujeme rozdělit do více samostatných souborů.) Nabídky se podávají písemně v listinné podobě a v uzavřené obálce zabezpečené proti otevření (opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvu, razítkem) s uvedením výzvy „Neotevírat“. Na obálce musí být uveden název zakázky a také adresa dodavatele.
Nabídka musí obsahovat datum a bude podepsána oprávněnou osobou jednat za účastníka výběrového řízení (tj. statutární zástupce účastníka nebo osoba pověřená plnu mocí vystavenou statutárním orgánem).
Zadavatel doporučuje účastníkům výběrového řízení, aby všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky a aby všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou. Účastník výběrového řízení v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi účastníkem výběrového řízení a zadavatelem.
Nabídka i veškeré další doklady požadované zadávacími podmínkami musí být předloženy v českém jazyce nebo ve slovenském jazyce, pokud jsou vydány v jiném jazyce, musí být předložen jejich překlad do českého jazyka (prostý pracovní překlad).
Zadavatel doporučuje předložení nabídky v následující struktuře:
1. krycí list nabídky;
2. doklady prokazující splnění základní způsobilosti;
3. doklady prokazující splnění profesní způsobilosti;
4. doklady prokazující splnění technické kvalifikace;
5. návrh smlouvy na realizaci vzdělávacích aktivit podepsaný oprávněnou osobou (statutární orgán nebo osoba statutárním orgánem zmocněná v souladu se způsobem zastupování dodavatele) včetně předepsaných příloh;
6. doklady o poddodavatelích;
7. CD-ROM
V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný účastník povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník výběrového řízení stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou celkovou cenu za předmět zakázky v souladu s touto výzvou, a to absolutní částkou v Kč.
Nabídková cena bude uvedena v Kč v tomto členění:
celková nabídková cena bez DPH, samostatně vyčíslené DPH platné v České republice ke dni podání nabídky a celková nabídková cena včetně DPH
nabídková cena za 1 účastníka bez DPH, samostatně vyčíslené DPH platné v České republice ke dni podání nabídky a nabídková cena za 1 účastníka vč. DPH.
Není-li účastník plátce DPH, potom tuto daň nevyčíslí a informaci, že není plátcem DPH uvede v nabídce.
Součástí nabídkové ceny budou veškeré další činnosti související s realizací zakázky.
Ocenění zakázky je třeba provést pro uvedený rozsah služeb, požadované kvalitativní parametry a dobu a místo plnění.
Účastník je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci zakázky očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky.
Překročení nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební a obchodní podmínky jsou uvedeny v př. č. 2 – Smlouva na realizaci vzdělávacích aktivit.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.
Pokud dodavatel předpokládá plnit zakázku nebo její část prostřednictvím poddodavatele/-ů požaduje zadavatel, aby účastník výběrového řízení v nabídce určil části zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů, nebo předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi výběrového řízení známi a uvedl, kterou část zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Pro uvedení poddodavatelů dodavatel použije formulář uvedený v př. č. 3. V případě, že dodavatel nemá v úmyslu zadat poddodavateli žádnou část zakázky, předloží o tom ve své nabídce čestné prohlášení. Dodavatel odpovídá za činnost poddodavatele tak, jako by dílo prováděl sám. Dodavatel je povinen zabezpečit ve svých smlouvách s poddodavateli splnění všech povinností vyplývajících dodavateli z uzavřené smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity. Poddodavatelé, kteří nebyli identifikováni v předloženém seznamu poddodavatelů a kteří se následně zapojí do plnění zakázky, musí být identifikováni, a to před zahájením plnění zakázky poddodavatelem.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (19. 8. 2020 15:41)
- Př. č. 1 - Krycí list.docx (19. 8. 2020 15:41)
- Př. č. 2 - Smlouva.doc (19. 8. 2020 15:41)
- Př. č. 3 - Poddodavatelé.docx (19. 8. 2020 15:41)
- Př. č. 4 - Čestné prohlášení.docx (19. 8. 2020 15:42)
- Oznámení výsledku hodnocení.pdf (8. 9. 2020 09:57)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (1. 10. 2020 16:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 85500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MAPRO spol. s r.o., Olomouc, Bystrovany 211, 772 00, IČ : 14615100
Datum podpisu smlouvy: 29. 9. 2020
Datum ukončení: 29. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.