- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
PharmaSwiss Česká republika s.r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13574
Název zakázky: PharmaSwiss Česká republika s.r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: PharmaSwiss Česká republika s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7
- Jméno: MUDr. Martin Holub
- Telefon: +420602560762
- E-mail: martin.holub@bauschhealth.com
IČ zadavatele: 27448169
DIČ zadavatele: CZ27448169
- Jméno: Mgr. Natalie Daňková
- Telefon: +420702208183
- E-mail: natalie.dankova@bauschhealth.com
Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz Výzva k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1691160,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 11/2020 – 8/2022
Místo dodání / převzetí plnění: území ČR s výjimkou hlavního města Prahy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Viz Výzva k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Zadavatel zpracuje nabídkovou cenu samostatně pro každou část veřejné zakázky (v případě, že je veřejná zakázka dělena na části).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek.pdf (19. 8. 2020 21:26)
- Vysvětlení zadávacích podmínek c. 1.pdf (25. 8. 2020 13:51)
- Příloha č.1 Výzvy k podání nabídek_Specifikace pp_Pharma Swiss.pdf (25. 8. 2020 13:51)
- Vysvětlení zadávacích podmínek c. 2.pdf (28. 8. 2020 18:36)
- Vysvětlení zadávacích podmínek c. 3.pdf (4. 9. 2020 10:30)
- Vysvětlení zadávacích podmínek c. 4.pdf (10. 9. 2020 10:48)
- Vysvětlení zadávacích podmínek c. 5.pdf (14. 9. 2020 22:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (21. 10. 2020 12:33)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Kanu system s.r.o..pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Paul Advisory s.r.o..pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_PRO EDUCATION International LANGUAGE EDUCATION_cast 1.pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_PRO EDUCATION International LANGUAGE EDUCATION_cast 2.pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Skřivánek s.r.o..pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_TECHNOPARK CZ s.r.o..pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_agentura Motiv P s.r.o..pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_GRANT Garant s.r.o..pdf (21. 10. 2020 14:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast1.pdf (30. 11. 2020 15:25)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast2.pdf (7. 3. 2021 22:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 861040.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ChangeWay, s.r.o., se sídlem 515, Petrov 696 65, IČO 07377827
Datum podpisu smlouvy: 19. 11. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LINGUA spol. s r.o., se sídlem nám T.G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín
Datum podpisu smlouvy: 3. 3. 2021
Datum ukončení: 3. 3. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.