Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

PharmaSwiss Česká republika s.r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13574

Název zakázky: PharmaSwiss Česká republika s.r.o. - Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 8. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: PharmaSwiss Česká republika s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Martin Holub
  • Telefon: +420602560762
  • E-mail: martin.holub@bauschhealth.com

IČ zadavatele: 27448169

DIČ zadavatele: CZ27448169

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Natalie Daňková
  • Telefon: +420702208183
  • E-mail: natalie.dankova@bauschhealth.com

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Jankovcova 1569/2c, 170 00 Praha 7

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1691160,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
11/2020 – 8/2022

Místo dodání / převzetí plnění:
území ČR s výjimkou hlavního města Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Viz Výzva k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Výzva k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Zadavatel zpracuje nabídkovou cenu samostatně pro každou část veřejné zakázky (v případě, že je veřejná zakázka dělena na části).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 861040.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ChangeWay, s.r.o., se sídlem 515, Petrov 696 65, IČO 07377827

    Datum podpisu smlouvy: 19. 11. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LINGUA spol. s r.o., se sídlem nám T.G. Masaryka 2433, 760 01 Zlín

    Datum podpisu smlouvy: 3. 3. 2021

Datum ukončení: 3. 3. 2021

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 8. 2020
 
Aktualizováno: 7. 3. 2021