- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Plán rodinné politiky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13598
Název zakázky: Plán rodinné politiky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 8. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014649 Podpůrné prováděcí dokumenty k trvale udržitelnému rozvoji příjemce: Město Benešov
Název/obchodní firma zadavatele: Město Benešov
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 100, Benešov, PSČ 256 01
- Jméno: Ing. Jaroslav Hlavnička
- Telefon: +420312821140
- E-mail: hlavnicka@benesov-city.cz
IČ zadavatele: 00231401
DIČ zadavatele: CZ00231401
- Jméno: Pavlína Tůmová
- Telefon: +420312821268
- E-mail: tumova@benesov-city.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 9. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka musí být podána výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E- ZAK na adrese https://ezak.benesov-city.cz/. Listinná verze není přípustná.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování generelu plánu rodinné politiky. Pro dlouhodobý rozvoj této oblasti je třeba plánovat s ohledem na územní plánování a strategické dokumenty v rámci MěÚ i města. Z těchto důvodů bude vytvořen plán, který bude zachovávat principy udržitelného rozvoje a bude spojovat žádané oblasti. Prorodinná politika na úrovni obcí a krajů představuje souhrn aktivit a opatření za účelem podpory rodiny a obecně podporu rodin ve výkonu jejich přirozených funkcí. Základní požadovaný rozsah/obsah požadované dokumentace je uveden v příloze č. 1 této zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 775206,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12 měsíců ode dne nabytí účinnosti smlouvy o dílo
Místo dodání / převzetí plnění: Město Benešov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH (8.1. písm. a) této zadávací dokumentace a zkušeností osob zapojených do realizace projektu (8.1. písm. b) této zadávací dokumentace.
Dílčí kritérium:
Výše nabídkové ceny finálního zpracování plánu rodinné politiky v Kč bez DPH - váha 70 %
Hodnocení zkušeností osob zapojených do realizace projektu - váha 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady - čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče o splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle přílohy č. 4 zadávací dokumentace.
Profesní kvalifikační předpoklady - výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence - doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky
Technické kvalifikační předpoklady - seznam významných dodávek poskytnutých dodavatelem za posledních 3 roky před zahájením zadávacího řízení - zkušenosti realizačního týmu
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce v jednom vyhotovení. K cizojazyčným dokumentům je uchazeč povinen přiložit alespoň prostý překlad do českého jazyka, a to s výjimkou technických specifikací, kdy se jedná o standardně používanou terminologii k určitým hodnotám, výpočtům či funkcím.
Obsah nabídky - součástí nabídky musí být:
- krycí list nabídky obsahující identifikační údaje dodavatele (tj. u právnické osoby obchodní firma nebo název, sídlo, právní forma, identifikační číslo, bylo-li přiděleno, a u fyzické osoby obchodní firma nebo jméno a příjmení, místo podnikání, identifikační číslo, bylo-li přiděleno), kontaktní osobu zadavatele - vzor krycího listu je přílohou č. 2 zadávací dokumentace
- prohlášení o splnění základní a profesní způsobilosti účastníka výběrového řízení dle čl. 8 této ZD
- návrh smlouvy zpracovaný v souladu s přílohou č. 3 této zadávací dokumentace,Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena v souladu se zadávacími podmínkami. Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za celý předmět veřejné zakázky.
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a bude stanovena v české měně. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nezbytné pro řádnou a včasnou realizaci předmětu veřejné zakázky včetně nákladů souvisejících (např. poplatky, vedlejší náklady, předpokládaná rizika spojená s realizací předmětu plnění veřejné zakázky, doprava na adresu sídla zadavatele apod.).
Nabídková celková cena bude uvedena na krycím listu nabídky, který je přílohou č. 2 zadávací dokumentace. Za správnost určení sazby a výše DPH v souladu s platnými právními předpisy odpovídá účastník zadávacího řízení. Tato celková cena bude předmětem hodnocení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E- ZAK na adrese https://ezak.benesov-city.cz/. Listinná verze není přípustná.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce na krycím listu uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn písemně požádat zadavatele o vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel upozorňuje, že písemná komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem musí dle § 211 odst. 3 zákona probíhat elektronicky a žádosti o písemné vysvětlení zadávací dokumentace musí být po-dány elektronicky. Žádosti o písemné vysvětlení zadávací dokumentace zasílejte na kontaktní osobu zadavatele, email: tumova@benesov-city.cz, datovou schránkou nebo prostřednictvím profilu zadavatele - elektronického nástroje E- ZAK na adrese https://ezak.benesov-city.cz/.Zadavatel uveřejní vysvětlení zadávacích podmínek na profilu zadavatele v sekci „Ostatní zprávy k zakázce“ a dále na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obsah nabídky - součástí nabídky musí být:
a) krycí list nabídky obsahující identifikační údaje dodavatele (tj. u právnické osoby obchodní firma nebo název, sídlo, právní forma, identifikační číslo, bylo-li přiděleno, a u fyzické osoby obchodní firma nebo jméno a příjmení, místo podnikání, identifikační číslo, bylo-li přiděleno), kontaktní osobu zadavatele - vzor krycího listu je přílohou č. 2 zadávací dokumentace
b) prohlášení o splnění základní a profesní způsobilosti účastníka výběrového řízení dle čl. 8 této ZD
c) návrh smlouvy zpracovaný v souladu s přílohou č. 3 této zadávací dokumentace,
Varianty nabídek zadavatel nepřipouští.
Zadávací řízení se řídí: veřejná zakázka malého rozsahu podle § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip-1 (31. 8. 2020 11:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (16. 10. 2020 10:08)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (16. 12. 2020 13:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 340000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PROCES-Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o. Sídlo: Moravská 758/95, Hrabůvka, 700 30 OstravaIČO: 28576217
Datum podpisu smlouvy: 8. 10. 2020
Datum ukončení: 8. 10. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.