Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Plán rozvoje obce pro města Janské Lázně a Žacléř

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13333

Název zakázky: Plán rozvoje obce pro města Janské Lázně a Žacléř

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 2. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše

Sídlo zadavatele: Národní 199, 541 01 Trutnov – Střední Předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jakub Rus
  • Telefon: +420731183920
  • E-mail: jakub@vychodnikrkonose.cz

IČ zadavatele: 71188371

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Tomek
  • Telefon: +420777244236
  • E-mail: tomek@icvv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 3. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše, Národní 199, 541 01 Trutnov – Střední Předměstí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zpracování plánu rozvoje obce/města (dále jen PRO) pro města Janské Lázně a Žacléř. PRO bude zpracován v souladu s SOD a dle metodiky tvorby PRO, která je přílohou č.3 SOD.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 210 kalendářních dnů od podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše, Národní 199, 541 01 Trutnov – Střední Předměstí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena včetně DPH.

Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkových cen. Nejlépe hodnocená bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Další pořadí nabídek bude dle výše nabídkových cen.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

· Účastník prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením Čestného prohlášení dle vzoru v příloze č. 3 Výzvy

· Účastník prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením výpisu z obchodního rejstříku, či výpisu z jiné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nebude starší než 90 dnů ke dni podání nabídky.                       

· Účastník prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu plnění zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licence – Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, případně Služby v oblasti administrativní správy a služby organizačně hospodářské povahy.

· Účastník prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením Seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech přede dnem podání nabídky – dodavatel v seznamu významných služeb (dle přílohy č. 5) realizovaných v posledních 3 letech uvede cenu a dobu jejich plnění (měsíc a rok) a identifikaci objednatele a prokáže, že provedl alespoň 2 služby PRO v hodnotě min. 200.000, - Kč bez DPH.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat dokumenty uvedené v příloze č. 1 Obsah nabídky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky, na kterou podává svoji nabídku. Nabídková cena bude stanovena pro danou dobu plnění jako cena pevná, nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, přiměřené míry zisku a finančních vlivů, platná po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci. Nabídková cena bude uvedena v českých korunách. Nabídková cena bude uvedena včetně platné sazby DPH.
Změna (překročení) nabídkové ceny je možné v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka a IČO. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek bude zveřejněno shodně jako Výzva k podání nabídek na https://www.esfcr.cz/zadavaci-rizeni-opz .

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude vyhotovena 1x v listinné písemné podobě a 1 x v elektronické podobě na CD
Nabídka musí být svázána do jednoho samostatného nerozebíratelného svazku
Variantní řešení nabídky nejsou přípustná
Účastník je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jeho jménem. Účastníkem předložený návrh smlouvy musí obsahovat a respektovat veškerá ustanovení a přílohy, které jsou součástí vzorové smlouvy – příloha č. 4
Smlouva musí obsahovat a respektovat veškerá ustanovení obchodních podmínek, které jsou součástí této zadávací dokumentace. Po předání nabídky jsou změny v návrhu Smlouvy ze strany účastníka nepřípustné.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených zadávací dokumentací, a to buď na základě žádostí účastníků o vyjasnění zadávací dokumentace, nebo z vlastního podnětu. Změna bude provedena písemnou formou a případná změna bude uveřejněna shodně jako Výzva k podání nabídek na https://www.esfcr.cz/zadavaci-rizeni-opz.
Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení této zakázky v souladu s Pravidly OPZ, kap. 20.10.
Zadavatel nebude hradit účastníkům výdaje spojené se zpracováním nabídky a jejím doručením.

Předložené nabídky zadavatel nevrací.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V průběhu realizace veřejné zakázky získal zadavatel informace, na základě zaslaných nabídek a následném provedení nového cenového průzkumu, že původní předpokládaná cena zakázky je nadhodnocená, následovalo tak stanovení nové předpokládané ceny zakázky. Částka, ke zpracování Plánu rozvoje obce pro města Janské Lázně a Žacléř, byla nižší než 500 000 Kč bez DPH, v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, se zadavatel rozhodl nevyhlašovat VZ, ale řešit formou přímého oslovení dodavatele.

Datum ukončení: 10. 6. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 2. 2020
 
Aktualizováno: 11. 6. 2020