Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

PLC – Simatic S7-300, 400, 1200

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12527

Název zakázky: PLC – Simatic S7-300, 400, 1200

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 10. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: RMT s.r.o.

Sídlo zadavatele: Zahradní 224, Paskov, 739 21

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ladislav Marhevský, jednatel společnosti
  • Telefon: +420558640211
  • E-mail: rmt@rmt.cz

IČ zadavatele: 47669110

DIČ zadavatele: CZ47669110

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Monika Wiedermannová
  • Telefon: +420558640232
  • E-mail: monika.wiedermannova@rmt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 10. 2018 12:00

Místo pro podání nabídek:
RMT s.r.o., Zahradní 224, Paskov, 739 21

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem zakázky je školení pracovníků k získání přehledu funkčních možností PLC řady

Siemens SIMATIC S7 a získání praktických zkušenosti z oblasti programovací sady STEP 7, jak

strukturovat, programovat, dokumentovat, spravovat a instalovat PLC.

 

Celková plánovaná časová náročnost kurzu je cca 80 hodin (včetně času na vykonání závěrečné zkoušky, kdy za jednu časovou jednotku se považuje 60 minut). Vzdělávací aktivita bude zahrnovat níže uvedené body:

 

1. týden – S7-300 a S7-400

 

2. týden – S7-1200

 

Vzdělávací aktivita je určena pro 2 zaměstnance. Výuka by měla být koncipována jako kombinace přednášek, workshopů a praktických cvičení, s co největším zapojením účastníků.

 

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je říjen 2018 až listopad 2018. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb, preferované místo plnění je však sídlo společnosti RMT s.r.o.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti a na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a poskytované kvality (viz níže).

  • Celková nabídková cena bez DPH (váha 100%)

Ostatní kritéria, která nebudou hodnocena, ale v případě shody k nim bude přihlédnuto:

  • úroveň servisních služeb včetně technické pomoci
  • podmínky a lhůta dokončení plnění
  • technická úroveň znalostí
  • uživatelská přístupnost

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
  • Čestné prohlášení o způsobilosti lektora/lektorů

Výše požadované doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě kopií.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí mít písemnou formu a obsahovat níže uvedené údaje:

  • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny
  • Předmět plnění
  • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH)
  • Platební podmínky (zadavatel preferuje platbu na fakturu se splatností)
  • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
  • Místo plnění smlouvy

Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

Celá nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena uvedená v nabídce bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

 

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

 

Cena musí být členěna na cenu s DPH, bez DPH a samostatné DPH.

 

Celková cena bude zahrnovat proškolení 2 zaměstnanců v rozsahu 80 hodin.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka může být podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem NEOTEVÍRAT s uvedením kontaktní adresy uchazeče, nebo může být předložena v elektronické podobě (skrze elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek) a musí být také opatřena elektronickým podpisem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Není připuštěno variantní podání nabídek.
  • Zadavatel nebude poskytovat zálohy za poskytnuté (nabídnuté) služby.
  • Platba bude probíhat na základě daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 10. 2018
 
Aktualizováno: 5. 10. 2018