Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Podnikové vzdělávání zaměstnanců II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13586

Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců II.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Heimstaden Czech s.r.o.

Sídlo zadavatele: Gregorova 2582/3, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeněk Horníček
  • Telefon: +420724845052
  • E-mail: zdenek.hornicek@heimstaden.cz

IČ zadavatele: 05253268

DIČ zadavatele: CZ699002915

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Juchelková Pavla
  • Telefon: +420607083848
  • E-mail: pavla.juchelkova@heimstaden.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Heimstaden Czech s.r.o., Gregorova 2582/3, 702 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci projektu Podnikové vzdělávání zaměstnanců RESIDOMO, s.r.o. II., který je určen pouze pro zaměstnance společnosti Heimstaden Czech s.r.o.

Cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti.

Náplní školení jsou IT kurzy, kurzy měkkých a manažerských dovedností, kurzy technického a jiného odborného vzdělávání a účetní, ekonomické a právní kurzy a jazykové kurzy.

Bližší specifikace předmětu zakázky viz Výzva k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1228200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2020 – březen 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava, Karviná, Havířov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritériem hodnocení pro všechny části zakázky je nejnižší nabídková cena.

    Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH stanovená jako cena celková za kompletní realizaci předmětu zakázky definovaného touto Výzvou a podmínkami stanovenými v návrhu smlouvy o zajištění odborného proškolení zaměstnanců. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně.

    Hodnocení nabídek:

    Doručené nabídky budou pro každou část zakázky seřazeny podle výše nabídkové ceny za předmět plnění poskytovaný zadavateli v Kč bez DPH.

    Hodnotící komise seřadí hodnocené nabídky podle výše nabídkové ceny, a to vzestupně od nejnižší až po nejvyšší nabídkovou cenu. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

    Hodnotící kritérium je v souladu se zásadou transparentnosti a je v souladu s požadavky uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na profesní a základní způsobilost včetně technické kvalifikace jsou podrobně popsány ve Výzvě k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat.

Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů a přepisování a musí plně respektovat podmínky stanovené výzvou.

Každý účastník může podat maximálně jednu nabídku na jednu část Výzvy.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Součástí nabídky bude:

·       Krycí list nabídky (Příloha č. 1) – podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.

·       Obsah nabídky, který bude obsahovat čísla stránek a názvy jednotlivých kapitol.

·       Doklady o prokázání splnění kvalifikace.

·       Popis předmětu celého plnění v dostatečném rozsahu, aby bylo možné nabídku posoudit z hlediska splnění všech požadavků zadavatele. Součástí popisu předmětu plnění bude přesný popis vzdělávacích kurzů (Příloha č. 2), jejich zajištění a další služby.

·       Nabídková cena bez DPH (pro každou část samostatně).

·       Návrh smlouvy dle Přílohy č. 3 podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou k zastupování dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

·       V Příloze č.3. – Návrh smlouvy - vyplní dodavatel své identifikační údaje. Červeně uvedené části jsou upozorňující pro dodavatele, a to v rámci toho, že na každou část musí být podaná samostatná smlouva. Pokud dodavatel podá nabídku na všechny části, podá 4 návrhy smlouvy, které budou adekvátně vyplněné k daným částem zakázky.

·       Příloha č. 4 Čestné prohlášení o neexistenci vlastnictví podílu společnosti vyššího než 25 % veřejným funkcionářem nebo jím ovládanou osobou v obchodní společnosti podepsané oprávněnou osobou k zastupování dodavatele.

·       Kompletní nabídka v elektronické podobě na CD/DVD.

·       Další relevantní dokumenty dle zvážení dodavatele (např. ukázka vzdělávacího materiálu, hodnotící dotazník apod.).

·       Plná moc

-        pokud jedná za dodavatele zmocněnec na základě plné moci, nebo je jednáno na základě pověření, musí být v nabídce předložena platná plná moc nebo pověření v originále nebo úředně ověřené kopie (je-li relevantní).

Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně účastník – výčet dokumentů obsažený v tomto článku Výzvy slouží pouze pro usnadnění orientace účastníka při kompletaci nabídky – pokud

v tomto výčtu nebude uveden dokument a povinnost jeho doložení do nabídky by event. vyplývala ze zadávacích podmínek, nemůže se účastník zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) bez DPH pro každou část zakázky, na níž je nabídka podána, samostatně.

Nabídková cena bude dále uvedena v kapitole Nabídková cena bez DPH, kde bude rozdělena na cenu za jednotlivé kurzy a celkovou cenu bez DPH.

Cena bude dále uvedena v Příloze č. 3 – Návrhu smlouvy.

Celková nabídková cena uvedena v krycím listu nabídky, v Nabídkové ceně bez DPH a Návrhu smlouvy se bude shodovat, v případě nesouladu je rozhodující nabídková cena uvedená v Návrhu smlouvy.

Další případné členění a rozbor ceny dle zvážení dodavatele.

V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady související s realizací zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k zajištění školení, zejména náklady za lektora, výukové materiály, místo apod.

V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady nutné k realizaci této zakázky. Jejich navýšení při samotném průběhu projektu není možné.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
•Nabídka musí být podána v listinné podobě v českém jazyce.•Elektronické podání nabídky není možné. Nabídky se nepodávají prostřednictvím datových schránek nebo zasláním do elektronické pošty zadavatele.•Nabídka musí být svázána a zajištěna proti jakékoliv manipulaci cizí osobou.•Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele, a to buď poštou, nebo osobně proti předávacímu protokolu.Osobní podání je možné na adrese sídla zadavatele, a to do dne a hodiny uvedeného v záhlaví Výzvy.•Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).•Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace rukou.•Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a jedné kopii na CD/DVD v PDF formátu.•Součástí nabídky budou i všechny přílohy uvedené v této výzvě a v návrhu smlouvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může být doručeno poštou na adresu sídla zadavatele k rukám paní Pavly Juchelkové (kontaktní osoby zadavatele), nebo elektronicky e-mailem na adresu pavla.juchelkova@heimstaden.cz Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může vysvětlení zadávacích podmínek poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně popsány ve Výzvě k podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12 s účinností od 1.5.2020), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 952900.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, 738 01 Frýdek – Místek, IČ 08494541

    Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, 738 01 Frýdek – Místek, IČ 08494541

    Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, 738 01 Frýdek – Místek, IČ 08494541

    Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, 738 01 Frýdek – Místek, IČ 08494541

    Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2020

Zrušené části zakázky: nerelevantní

Datum ukončení: 16. 10. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 8. 2020
 
Aktualizováno: 27. 10. 2020