- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců - OLMAN SERVICE s.r.o. - Měkké a manažerské dovednosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13559
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců - OLMAN SERVICE s.r.o. - Měkké a manažerské dovednosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013872 Podnikové vzdělávání zaměstnanců - OLMAN SERVICE s.r.o. příjemce: OLMAN SERVICE s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: OLMAN SERVICE s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jakuba Obrovského 1389/1b, Bystrc, 635 00 Brno
- Jméno: Martin Olejár
- Telefon: +420546223535
- E-mail: martin.olejar@olman.cz
IČ zadavatele: 26293102
DIČ zadavatele: CZ26293102
- Jméno: Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb školení pro zaměstnance v oblasti Měkkých a manažerských dovedností.
blíže viz ZD
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6119760,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.06.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Brno a další viz ZD
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH váha 100%
blíže viz ZD
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
blíže viz ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v následující struktuře:
Svazek č. 1 - Nabídka
vyplněný krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti zadávací dokumentací dle přílohy č. 1 ZD;
dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace;
podepsaný a vyplněný návrh Rámcové dohody podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele dle přílohy č. 3; návrh Rámcové dohody zůstává součástí nabídky z důvodu nezbytné archivace;
seznam poddodavatelů dle přílohy č. 6 ZD;
případné další dokumenty (řazení dle uvážení dodavatele).
Svazek č. 2 – Rámcové dohoda
Samostatně bude dále přiložena Rámcové dohoda (vč. všech jejich příloh) dle přílohy č. 3 ZD, která bude podepsaná osobou oprávněnou jednat za dodavatele, a to ve dvou vyhotoveních, které budou u vybraného dodavatele sloužit k podpisu ze strany zadavatele.
blíže viz ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za školící kurz v Kč bez DPH v tomto rozsahu a sktruktuře dle přílohy č. 8 ZD. Nabídka nesmí obsahovat nulové položky ceny za hodinu školení bez DPH u žádného z kurzů.
blíže viz ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.blíže viz ZD
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.blíže viz ZD
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.blíže viz ZD
Další požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.blíže viz ZD
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (7. 8. 2020 10:46)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení.docx (7. 8. 2020 10:46)
- Příloha č. 3 -Rámcová dohoda o poskytování služeb školení.docx (7. 8. 2020 10:46)
- Příloha č. 4 -Specifikace předmětu plnění.xlsx (7. 8. 2020 10:46)
- Příloha č. 5 - vzor - Seznam poddodavatelu.docx (7. 8. 2020 10:46)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam významných zakázek.docx (7. 8. 2020 10:47)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx (7. 8. 2020 10:47)
- Příloha č. 8 -Formulář nabídkové ceny.xlsx (7. 8. 2020 10:47)
- ZD_OLMAN Service MMD.pdf (7. 8. 2020 10:47)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (12. 8. 2020 10:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - aktuální.pdf (22. 9. 2020 09:45)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.