- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Posílení strategického řízení a nákup nástrojů komunikace s občany ve městě Kunovice
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13536
Název zakázky: Posílení strategického řízení a nákup nástrojů komunikace s občany ve městě Kunovice
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 7. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kunovice
Sídlo zadavatele: nám. Svobody 361, 686 04 Kunovice
- Jméno: Ing. Pavel Vardan
- Telefon: +420572432720
- E-mail: kunovice@mesto-kunovice.cz
IČ zadavatele: 00567892
DIČ zadavatele: CZ00567892
- Jméno: JUDr. Radomír Salvet
- Telefon: +420604479431
- E-mail: salvet@envipartner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: ENVIPARTNER s.r.o. Vídeňská 55 639 00 Brno- Štýřice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Rozdělení veřejné zakázky na části.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na šest části, přičemž každý účastník o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo všech částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky zadavatele uvedené v této výzvě k podání nabídek.
Pro každou část veřejné zakázky bude vybrán jeden dodavatel, se kterým zadavatel uzavře smlouvu o dílo. Pokud není stanoveno jinak, informace uvedené v této výzvě se vztahují ke všem částem veřejné zakázky.
Předmětem veřejné zakázky je zpracování strategických dokumentů a nákup nástrojů komunikace s občany pro město Kunovice v následujícím rozsahu:
Část 1. Veřejné zakázky:
Pasport pozemků
Část 2. Veřejné zakázky:
Strategický plán rozvoje města 2021-2025
Strategie Smart city
Strategie komunikace města s občany
Část 3. Veřejné zakázky:
Koncepce rozvoje bydlení vč. sociálního bydlení 2020-2030
Část 4. Veřejné zakázky:
Urbanistická koncepce širšího centra města Kunovice
Část 5. Veřejné zakázky:
Nový web města Kunovice včetně nákladů na provoz do 30.9.2021
Část 6. Veřejné zakázky:
Rozvoj IS spravovaných obcemi pro potřeby napojení na NIA a Portál občana
Předmět veřejné zakázky je podrobně vymezen v samostatných dokumentech pro každou část veřejné zakázky, který jsou přílohou č. 4-9 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1625000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: dle Výzvy k podání nabídek
Místo dodání / převzetí plnění: nám. Svobody 361, 686 04 Kunovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
(část 1, část 3, část 6)
- Nabídková cena v Kč bez DPH
(část 2, část 4, část 5)
- Nabídková cena v Kč bez DPH - váha 60 %
- Počet referenčních zakázek nad rámec kvalifikačních předpokladů - váha 40 %
Dále viz Výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Profesní způsobilost
- Technická kvalifikace
Podrobné požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje po účastnících předložení návrhu smlouvy o dílo na realizaci zakázky dle vzoru, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsán účastníkem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Zadavatel doporučuje účastníkům předložit nabídku v tomto členění:
Krycí list-dle vzoru – příloha č.1
Čestné prohlášení-dle vzoru – příloha č.2
Návrh smlouvy o dílo – dle vzoru přílohy č. 3 pro každou část veřejné zakázky
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti
Doklady prokazující splnění technické kvalifikace
Vzor referenčních zakázek – příloha č.10
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena za provedení díla bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizaci, včetně všech nákladů souvisejících.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky: jsou stanoveny v návrhu smlouvy o dílo.
Zadavatel může zrušit výběrové řízení pouze z důvodů uvedených v kap. 20.10 Pravidel OPZ.
Změna nabídkové ceny je možná za předpokladu, že v průběhu realizace díla dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Požadavky na formu nabídky: zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 písemném vyhotovení a 1x v elektronické formě ve formátu .pdf na CD nebo DVD nosiči nebo flash disku.
Jednotlivé referenční zakázky vyplní účastníci do přílohy č. 10.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 1 - Kryci list.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 2 - Čestné prohlášení.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 3 - smlouva o dilo_pro část 1.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 3 - smlouva o dilo_pro část 2.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 3 - smlouva o dilo_pro část 3.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 3 - smlouva o dilo_pro část 4.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 3 - smlouva o dilo_pro část 5.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 3 - smlouva o dilo_pro část 6.doc (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 4 _předmět_část 1.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 5_předmět_část 2.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 6_předmět_část 3.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 7_předmět_část 4.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 8_předmět_část 5.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 9_předmět_část 6.pdf (29. 7. 2020 14:27)
- příloha č. 10_vzor_referenčních_zakázek.docx (29. 7. 2020 14:27)
- Dodatecne informace cast 5 sign.pdf (14. 8. 2020 14:14)
- příloha č. 8_předmět_část 5 final.pdf (14. 8. 2020 14:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast 1_fin.pdf (25. 9. 2020 16:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast 2_fin.pdf (25. 9. 2020 16:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast 3_fin.pdf (25. 9. 2020 16:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast 6_fin.pdf (25. 9. 2020 16:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o zruseni casti 4. a 5.pdf (29. 9. 2020 16:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem cast 6.pdf (6. 1. 2021 16:48)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem cast 2.pdf (8. 1. 2021 16:41)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem cast 3.pdf (8. 1. 2021 16:41)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem cast 1.pdf (21. 1. 2021 15:48)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem cast 4.pdf (21. 1. 2021 15:48)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem cast 5.pdf (21. 1. 2021 15:48)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.