Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Propagační předměty OPZ – II.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12545

Název zakázky: Propagační předměty OPZ – II.

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. et Mgr. Simona Vavrochová

IČ zadavatele: 00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Beránek
  • Telefon: +420950194085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 11. 2018 10:30

Místo pro podání nabídek:
Viz čl. 2. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je výroba a dodání propagačních předmětů včetně jejich grafického návrhu a následně potisku. Dodavatel konkrétně zajistí:

  • grafický návrh propagačních předmětů,
  • výrobu propagačních předmětů vč. potisku,
  • dodání propagačních předmětů na adresu zadavatele, a to včetně vyložení zakázky na místo určené zadavatelem – bližší informace viz čl. 6. této Výzvy a čl. V. odst. 9. Smlouvy, která je přílohou č. 1 této Výzvy (dále také jen „Smlouva“).

Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 2 Smlouvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 45 kalendářních dnů ode dne následujícího ke dni akceptace grafických návrhů ze strany zadavatele, nejpozději však do 4 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Kartouzská 4, Praha 5, 150 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz čl. 7. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz čl. 8. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Mimo jiné viz čl. 9. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Mimo jiné viz čl. 10. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz čl. 2. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz čl. 12. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Požadavek na jednu nabídku:
Viz čl. 9. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz čl. 14. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Zadávací řízení se řídí:
Viz Výzva k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: viz Rozhodnutí o zrušení ke stažení

Datum ukončení: 4. 12. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 10. 2018
 
Aktualizováno: 5. 12. 2018