- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Propagační předměty OPZ – II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12545
Název zakázky: Propagační předměty OPZ – II.
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Mgr. et Mgr. Simona Vavrochová
IČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Jan Beránek
- Telefon: +420950194085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 11. 2018 10:30
Místo pro podání nabídek: Viz čl. 2. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je výroba a dodání propagačních předmětů včetně jejich grafického návrhu a následně potisku. Dodavatel konkrétně zajistí:
- grafický návrh propagačních předmětů,
- výrobu propagačních předmětů vč. potisku,
- dodání propagačních předmětů na adresu zadavatele, a to včetně vyložení zakázky na místo určené zadavatelem – bližší informace viz čl. 6. této Výzvy a čl. V. odst. 9. Smlouvy, která je přílohou č. 1 této Výzvy (dále také jen „Smlouva“).
Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v příloze č. 2 Smlouvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 45 kalendářních dnů ode dne následujícího ke dni akceptace grafických návrhů ze strany zadavatele, nejpozději však do 4 měsíců od nabytí účinnosti Smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Kartouzská 4, Praha 5, 150 00
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz čl. 7. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz čl. 8. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Mimo jiné viz čl. 9. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Mimo jiné viz čl. 10. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz čl. 2. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz čl. 12. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Požadavek na jednu nabídku: Viz čl. 9. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz čl. 14. Výzvy k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Zadávací řízení se řídí: Viz Výzva k podání nabídky ze dne 22. 10. 2018.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.zip (26. 10. 2018 11:31)
- Vysvětlení ZD_1.pdf (31. 10. 2018 10:25)
- Vysvětlení zadávacích podmínek II.1.pdf (8. 11. 2018 09:24)
- Vysvětlení zadávacích podmínek II.2.pdf (8. 11. 2018 09:38)
- Rozhodnutí o vyloučení_Danter.pdf (5. 12. 2018 16:59)
- Rozhodnutí o vyloučení_Jirout.pdf (5. 12. 2018 16:59)
- Rozhodnutí o vyloučení_Predvo.pdf (5. 12. 2018 16:59)
- Rozhodnutí o zrušení.pdf (5. 12. 2018 17:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz Rozhodnutí o zrušení ke stažení
Datum ukončení: 4. 12. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.