- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
REALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ PROVÁZANÉ S KLÍČOVOU AKTIVITOU (KA 5) PROJEKTU „MĚSTSKÝ ÚŘAD HORAŽĎOVICE – PROFESIONALITA S LIDSKOU TVÁŘÍ II.“ CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002879 - (ČÁST D) - opakované vyhlášení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12257
Název zakázky: REALIZACE VZDĚLÁVÁNÍ PROVÁZANÉ S KLÍČOVOU AKTIVITOU (KA 5) PROJEKTU „MĚSTSKÝ ÚŘAD HORAŽĎOVICE – PROFESIONALITA S LIDSKOU TVÁŘÍ II.“ CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002879 - (ČÁST D) - opakované vyhlášení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002879 Městský úřad Horažďovice - Profesionalita s lidskou tváří II příjemce: Město Horažďovice
Název/obchodní firma zadavatele: Město Horažďovice
Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice
- Jméno: Ing. Michael Forman
- Telefon: +420371430579
- E-mail: forman@muhorazdovice.cz
IČ zadavatele: 00255513
DIČ zadavatele: CZ00255513
- Jméno: Jitka Vokatá
- Telefon: +420371430573
- E-mail: vokata@muhorazdovice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 5. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Město Horažďovice, Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice (podatelna)
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávání provázané s klíčovou aktivitou (KA 5) projektu „Městský úřad Horažďovice – profesionalita s lidskou tváří II.“, reg. Č. Cz.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002879 v rozsahu daném
- smlouvou o dílo,
- textem „Specifikace_části_D“ (dle příslušné části zakázky).
Zakázka je dělena na části:
- část D: pokročilé využívání nástrojů eGovernmentu
Jedná se o opakované vyhlášení. Předchozí bylo zrušeno pro neobdržení žádné nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 114688,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 06/2018 - 03/2019
Místo dodání / převzetí plnění: Městský úřad Horažďovice, Mírové náměstí 1, 341 01 Horažďovice. Bližší informace jsou uvedeny v přílohách.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Nabídky bude zadavatel hodnotit podle ekonomické výhodnosti. Jediným kritériem ekonomické výhodnosti s vahou 100% je celková nabídková cena (vč. DPH) za celý kurz (respektive za celou část veřejné zakázky, pokud se daná část veřejné zakázky skládá z více kurzů). Hodnocení bude provedeno seřazením nabídek podle nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Jako ekonomicky nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou (vč. DPH).
V případě rovnosti nejnižších nabídkových cen bude přistoupeno k transparentnímu losování za umožnění účasti dotčených uchazečů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Zadavatel požaduje, prokázání splnění základní způsobilosti formou originálu čestného prohlášení – formulář přiložen k doplnění.
- Zadavatel požaduje, prokázání splnění profesní způsobilosti – profesní způsobilost splní dodavatel, který je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky (dodavatel předloží kopii výpisu z obchodního rejstříku (dále jen OR) nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje).
- Zadavatel požaduje prokázání splnění technické kvalifikace. Technickou kvalifikaci splní dodavatel, který předloží seznam jím realizovaných vzdělávacích aktivit za uplynulé 3 roky s minimálním počtem 2 bezvadně realizovaných dokončených vzdělávání (tzv. měkké dovednosti) poskytnuté objednateli.
- Zadavatel požaduje předložit seznam školitelů
Podrobnější informace a požadavky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky zpracovaném zadavatelem.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Bližší Informace a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky zpracovaném zadavatelem.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Informace a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky zpracovaném zadavatelem a v dokumentu specifikace části D. Nabídková cena bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Na každou část veřejné zakázky, které se uchazeč účastní, bude zpracována samostatná nabídka v českém jazyce, 1x v písemné listinné podobě + 1x na CD/DVD (sken celé nabídky v běžně dostupném formátu, např. *pdf, *pdf/a, *xls, *doc apod.). Nabídka bude podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.V případě, že bude nabídka předkládána v jiném, než českém jazyce, bude součástí předkládané nabídky i úředně ověřený překlad této nabídky do českého jazyka. Povinnost připojit k dokladům úředně ověřený překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce a v případě dokladů o vzdělání na doklady v latinském jazyce.Nabídka bude doručena v uzavřené obálce označené dle bodu 10.1. dokumentu Výzva k podání nabídek zpracovaném zadavatelem.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně (elektronicky e-mailem) vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle či uveřejní vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, do 2 pracovních dnů od doručení žádosti stejným způsobem, jako oznámení/vyhlášení výběrového řízení. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet výše uvedené lhůty. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky týkající se zpracování nabídky jsou uvedeny v přiloženém dokumentu Výzva k podání nabídky zpracovaném zadavatelem a v dokumentu specifikace části D.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 01_Výzva k podání nabídek (verze 4).pdf (17. 4. 2018 13:36)
- 02_Vyzva_cast_A-F-opakované.pdf (17. 4. 2018 13:36)
- priloha_7-Smlouva-castD.pdf (17. 4. 2018 13:36)
- priloha_8-podrobnosti_cast_D_pokrocile_vyuzivani_nastroju_eGovernmentu.pdf (17. 4. 2018 13:36)
- priloha_13-Krycí list nabídky.pdf (17. 4. 2018 13:36)
- priloha_14-cestne prohlaseni.pdf (17. 4. 2018 13:36)
- priloha_15-tabulka_pododavatelu.pdf (17. 4. 2018 13:36)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 5. 2018 10:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (21. 6. 2018 12:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 94800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Akademie digitální ekonomiky, s.r.o., Blažkova 186, 104 00 Praha 10, IČO: 05610761
Datum podpisu smlouvy: 19. 6. 2018
Datum ukončení: 19. 6. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.