- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj jazykových dovedností zaměstnanců společnosti NAM system, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13198
Název zakázky: Rozvoj jazykových dovedností zaměstnanců společnosti NAM system, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 12. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: NAM system, a.s.
Sídlo zadavatele: Havířov, Prostřední Suchá, U Pošty 1163/13
- Jméno: Jiří Tomčala
- Telefon: +420603479094
- E-mail: jiri.tomcala@nam.cz
IČ zadavatele: 25862731
- Jméno: Ivana Bubníková
- Telefon: +420553036711
- E-mail: ivana.bubnikova@nam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2020 14:00
Místo pro podání nabídek: Havířov, Prostřední Suchá, U Pošty 1163/13
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
- Viz příložená výzva.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 677600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. 2. 2020 - 31. 10. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Havířov, Prostřední Suchá, U Pošty 1163/13
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Viz příložená výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Viz příložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Viz příložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (20. 12. 2019 11:18)
- Smlouva.doc (20. 12. 2019 11:18)
- 200113_Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (19. 1. 2020 20:08)
- 200113_Vysledek vyzvy k podani nabidek - oznameni o vysledku hodnoceni_vyberu.doc (19. 1. 2020 20:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 415800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Jolanta Kovářová, Čeladná 791, 73912 Čeladná, IČ: 655 07 916
Datum podpisu smlouvy: 13. 1. 2020
Datum ukončení: 13. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.