- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj nástrojů strategického řízení a komunikace s veřejností v podmínkách města Valašské Klobouky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12937
Název zakázky: Rozvoj nástrojů strategického řízení a komunikace s veřejností v podmínkách města Valašské Klobouky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 8. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
- Jméno: Mgr. Eliška Olšáková
- Telefon: +420577311112
- E-mail: olsakova@mu-vk.cz
IČ zadavatele: 00284611
DIČ zadavatele: CZ00284611
- Jméno: MCI SERVIS s.r.o.
- Telefon: +420573034265
- E-mail: mciservis@mciservis.eu
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: do sídla zmocněné osoby MCI SERVIS s.r.o., Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem projektu je tvorba a aktualizace strategických a analytických dokumentů pro město Valašské Klobouky, které budou řešit problémové oblasti ve městě, jež dosud nejsou koncepčně ukotveny. Rovněž bude zajištěna oblast komunikace s veřejností a vzdělávání zaměstnanců. Projekt navazuje na v tomto roce zpracovaný Udržitelný plán rozvoje města Valašské Klobouky. Cílem je efektivnější řízení města do budoucna a zajištění lepších životních podmínek pro obyvatele.
Veřejná zakázka je rozdělena na 7 částí:
a) Část A: Strategie podpory cestovního ruchu obce Valašské Klobouky
b) Část B: Koncepce ochrany životního prostředí obce Valašské Klobouky
c) Část C: Koncepce dopravy města Valašské Klobouky
d) Část D: Koncepce zdravotní oblasti města Valašské Klobouky
e) Část E: Metodika participativního řízení města a komunikace s veřejností
f) Část F: Ekonomicko-urbanistická studie zintenzivnění městské zástavby
g) Část G: Odborné vzdělávání na úřaděPředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1490262,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.11.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele-MěÚ Valašské Klobouky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejnižší nabídková cena včetně DPH (pro každou část veřejné zakázky)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže:
a) základní způsobilost
b) profesní způsobilost
c) technickou kvalifikaci - A. Základní způsobilost a způsob prokázání platí pro všechny části nerozdílně
- Zadavatel požaduje prokázání základní způsobilosti.
- Způsobilý není dodavatel, který
a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně
odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního
řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží.
· Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle písmene a) splňovat tato právnická
osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.,
· Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písmene
a) splňovat tato právnická osoba a každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.,
· Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku
podle písmene a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu.,
· Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku
podle písmene a) splňovat také vedoucí pobočky závodu.
b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový
nedoplatek,
c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na veřejné zdravotní pojištění,
d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále
na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená
správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla
dodavatele.
Způsob prokázání splnění podmínek základní způsobilosti
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením čestného prohlášení.
Dodavatelé jsou povinni prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Z obsahu
čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné podmínky základní
způsobilosti.
Čestné prohlášení musí být podepsáno oprávněnou osobou zastupovat dodavatele a nesmí být starší
3 měsíců ke dni zahájení výběrového řízení.
Má-li být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají či hodlají
podat společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních
kvalifikačních předpokladů v plném rozsahu. - B. 1. Profesní způsobilost a způsob prokázání platí pro části A- E
Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti ve smyslu ustanovení § 77
odst. 1 a odst. 2 písm. a) zákona.
Dodavatel prokazuje splnění podmínek profesní způsobilosti předložením:
- výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do
takové evidence vyžaduje – (výpis nikoliv starší než 3 měsíců ke dni zahájení výběrového řízení).
- dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné
právní předpisy takové oprávnění vyžadují.
Dodavatel jako doklad prokazující jeho odbornou způsobilost předloží:
• Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků
Doklady o profesní způsobilosti předkládají dodavatelé v nabídkách v prostých kopiích.
2. Profesní způsobilost a způsob prokázání platí pro část F
Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti ve smyslu ustanovení § 77
odst. 1 a odst. 2 písm. a) zákona.
Dodavatel prokazuje splnění podmínek profesní způsobilosti předložením:
- výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do
takové evidence vyžaduje – (výpis nikoliv starší než 3 měsíců ke dni zahájení výběrového řízení).
- dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné
právní předpisy takové oprávnění vyžadují.
Dodavatel jako doklad prokazující jeho odbornou způsobilost předloží:
• Projektová činnost ve výstavbě
Doklady o profesní způsobilosti předkládají dodavatelé v nabídkách v prostých kopiích.
3. Profesní způsobilost a způsob prokázání platí pro část G
Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek profesní způsobilosti ve smyslu ustanovení § 77
odst. 1 a odst. 2 písm. a) zákona.
Dodavatel prokazuje splnění podmínek profesní způsobilosti předložením:
- výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do
takové evidence vyžaduje – (výpis nikoliv starší než 3 měsíců ke dni zahájení výběrového řízení).
- dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné
právní předpisy takové oprávnění vyžadují.
Dodavatel jako doklad prokazující jeho odbornou způsobilost předloží:
· Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti
Doklady o profesní způsobilosti předkládají dodavatelé v nabídkách v prostých kopiích. - C. Kritéria technické kvalifikace a jejich prokázání
Zadavatel požaduje prokázání splnění podmínek technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm.
b) zákona požaduje zadavatel prokázání kritéria technické kvalifikace.
Dodavatel předloží seznam významných služeb (obdobného charakteru jako je předmět veřejné zakázky
– příslušné části) poskytnutých za poslední 3 roky/5let (dle požadavků pro konkrétní část veřejné
zakázky) před zahájením zadávacího řízení (rozumí se v této době dokončených).
V seznamu bude uveden rozsah (stručný popis služeb), cena, doba jejich poskytnutí (zahájení –
ukončení). V seznamu bude dále uvedena identifikace objednatele, kterému byly služby poskytnuty,
včetně uvedení kontaktní osoby.
Seznam služeb dodavatel doloží formou čestného prohlášení podepsaného osobou/osobami oprávněnou
zastupovat dodavatele.
Pro část A: Strategie podpory cestovního ruchu obce Valašské Klobouky
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 3 roky poskytnul min. 1 významnou službu
– „alespoň jeden výzkum zaměřený na analýzu turistické poptávky v jednom městě nebo turistické
oblasti, kde bylo min. 1000 respondentů a dotazováni byli jak tuzemští, tak zahraniční turisté“, která
byla v ceně min. 100.000,- Kč bez DPH.
Pro část B: Koncepce ochrany životního prostředí obce Valašské Klobouky
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 3 roky poskytnul min. 1 významnou službu
– „zpracování strategie přímo týkající se změny klimatu, která může být nahrazena 3 významnými
službami v oblasti environmentální, ochrany životního prostředí“, která byla v ceně min. 100.000,- Kč
bez DPH.
Pro část C: Koncepce dopravy města Valašské Klobouky
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za posledních 3 roky poskytl min. 1 významnou službu
– „zpracování koncepce dopravy zahrnující řešení cyklistické a pěší dopravy, individuální automobilové
dopravy a dopravy v klidu jako jeden celek“, které byly v ceně min. 100.000,- Kč bez DPH/každá.
Pro část D: Koncepce zdravotní oblasti města Valašské Klobouky
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 3 roky poskytnul min. 1 významnou službu
zpracování koncepce nebo studie či analýzy v oblasti zdravotnictví, může být nahrazeno 3 významnými
službami ( přednášky, besedy) v oblasti zdravotnictv, která byla v ceně min. 70.000,- Kč bez DPH
Pro část E: Metodika participativního řízení města a komunikace s veřejností
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 3 roky poskytnul min. 1 významnou službu
– „Zpracování metodiky nebo koncepce participace a komunikace s veřejností zaměřenou na veřejnou
správu dle certifikované metodiky jako je např. MA 21, Národní síť zdravých měst“, které byly v ceně
min. 100.000,- Kč bez DPH.
Pro část F: Ekonomicko-urbanistická studie zintenzivnění městské zástavby
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za posledních 5 let poskytnul min. 2 významné služby
– „Zpracování urbanistické studie pro obec nebo město“, které byly v ceně min. 100.000,- Kč bez DPH. - Pro část G: Odborné vzdělávání na úřadě
Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 3 roky poskytnul min. 1 významnou službu
– „Odborné vzdělávání úředníků“, které byly v ceně min. 70 000,- Kč bez DPH.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
PODMÍNKY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY, OBSAH NABÍDEK
1. Zadavatel doporučuje, aby nabídka – pro každou část samostatně - byla podána dodavatelem
písemně ve dvou vyhotoveních, které musí být zpracovány dle zadávacích podmínek uvedených v
této zadávací dokumentaci. Jedno vyhotovení nabídky bude předloženo a označeno jako
„ORIGINÁL“, druhé vyhotovení nabídky bude předloženo a označeno jako „KOPIE“. ORIGINÁL
i KOPIE budou dány do jedné obálky. Předmětem posuzování je originál tištěné nabídky.
2. Nabídka musí být zpracována jen v českém nebo slovenském jazyce (listiny v jiném, než českém
nebo slovenském jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka). Výjimku tvoří doklady o
vzdělání, které, jsou-li požadovány, lze předkládat v latinském jazyce.
3. V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, a to v krycím listu a v návrhu smlouvy
o poskytnutí služeb.
4. Nabídka bude obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou zastupovat
dodavatele (viz čl. VIII zadávací dokumentace).
5. V případě, že má být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem
podají společnou nabídku, musí být za krycím listem a příp. plnou mocí smlouva, ve které je
obsažen závazek všech dodavatelů podávajících společnou nabídku nést odpovědnost společně
a nerozdílně (obdobně dle § 103 odst. 1 písm. f) zákona).
6. V případě, že má být splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázáno prostřednictvím
poddodavatele, musí být za krycím listem písemný závazek poddodavatele analogicky dle
§ 83 odst. 1 písm. d) zákona.
7. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat přepisy, škrty či jiné úpravy. Zadavatel doporučuje, aby
dodavatelé podali nabídku s jednotlivě očíslovanými listy zabezpečenými proti manipulaci.
Doporučuje se převázat šňůrkou a přelepit volné konce a opatřit razítkem případně podpisem
dodavatele v místě přelepu. Nabídka bude v jednom svazku. Pokud nabídka bude obsahovat přílohy
(fotografie, prospekty a další materiály), pak tyto přílohy budou neoddělitelně zařazeny až na konci
za vlastní nabídkou dodavatele. Jednotlivé přílohy budou postupně číslovány a jednotlivé listy
budou rovněž očíslovány v návaznosti na číselnou řadu vlastní nabídky.
8. Zadavatel doporučuje, aby nabídka, pro každou část samostatně, byla předložena v tomto členění:
A. Obsah nabídky (bude uveden počet listů a počet příloh)
B. Krycí list nabídky (vyplněný krycí list - v tištěné formě) – vzor je přílohou č. 1 zadávací
dokumentace) a dále:
a) plná moc, pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba
b) smlouva analogicky dle § 103 odst. 1 písm. f) zákona, v případě, že předmět zakázky má
být plněn společně několika dodavateli
c) písemný závazek poddodavatele analogicky dle § 83 odst. 1 písm. d) zákona v případě,
že část kvalifikací bude prokázána pomocí poddodavatele
C. Návrh smlouvy včetně přílohy. V případě, že dodavatel podává nabídku do více částí veřejné
zakázky, předloží v této části nabídky návrhy smluv pro jednotlivé části ve vzestupném pořadí.
Tento návrh smlouvy o dílo musí být v souladu se zadávacími a obchodními podmínkami
uvedenými v této zadávací dokumentaci.
a) Přílohou č. 1 pro část A-G bude „Specifikace rozsahu a struktury předmětu plnění„ (příloha
č. 4 zadávací dokumentace).
D. Poddodavatelské zajištění zakázky (vyplněná tabulka - v tištěné formě) – vzor je přílohou
č. 2 zadávací dokumentace
E. Prokázání splnění kvalifikace dodavatele (doklady a informace)
F. Elektronické zpracování nabídky - části C
Elektronické zpracování nabídky bude obsahovat:
a) sken kompletní nabídky ve formátu vícestránkové PDF
b) samostatný návrh smlouvy v otevřeném formátu doc, nebo docx
c) všechny přílohy smlouvy v otevřeném formátu .doc, nebo docx, .xls, nebo xlsx
CD, nebo DVD nosič bude bude popsán názvem zakázky a bude v zalepené obálce, která bude
přilepena v části F nabídky. V případě rozporu mezi tištěnou formou nabídky a elektronickou
formou nabídky, má přednost tištěná forma.
Vzory - přílohy č. 1, č. 2, č. 3, č. 4 A-G zadávací dokumentace jsou pro dodavatele závazné.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY
1. Nabídkovou cenu dodavatel uvede v návrhu smlouvy o dílo. Nabídkovou cenu dále uvede dodavatel
v příloze zadávací dokumentace č. 1 – Krycí list nabídky. V případě, že bude v nabídce rozpor mezi
hodnotou nabídkové ceny zapsané v krycím listu nabídky a hodnotou nabídkové ceny zapsané v
textu návrhu smlouvy, bude pro hodnocení nabídek použita nabídková cena zapsaná v textu návrhu
smlouvy.
2. Dodavatelé zpracují nabídkovou cenu za předmět zakázky v souladu se zadávacími a obchodními
podmínkami této zadávací dokumentace, a to absolutní částkou v českých korunách.
3. Nabídková cena musí být zpracována jako cena platná po celou dobu realizace předmětu veřejné
zakázky až do protokolárního předání a převzetí předmětu veřejné zakázky, není-li dále uvedeno
jinak.
4. Nabídková cena bude uvedena v členění pro každou část:
- cena předmětu veřejné zakázky bez DPH,
- DPH v zákonné výši ke dni podání nabídky,
- celková nabídková cena včetně DPH.
5. Pokud dodavatel hodlá nabídnout zadavateli slevu z ceny, musí tuto slevu promítnout přímo do
nabídkové ceny.
PLATEBNÍ PODMÍNKY A PODMÍNKY, ZA KTERÝCH JE MOŽNÉ PŘEKROČIT VÝŠI
NABÍDKOVÉ CENY
1. Nabídkovou cenu je možné změnit pouze na základě zákona a písemného dodatku ke smlouvě o
dílo. Bližší podmínky pro změnu ceny za předmět veřejné zakázky jsou uvedeny v obchodních
podmínkách.
2. V případě změny sazby daně z přidané hodnoty nebudou smluvní strany povinny uzavírat ke
smlouvě dodatek. Platná sazba daně z přidané hodnoty bude k datu uskutečnění zdanitelného plnění
uvedena v daňovém dokladu – faktuře.
3. Platební podmínky jsou uvedeny v obchodních podmínkách. Pokud zadávací dokumentace
výslovně neumožňuje dodavateli předložit návrh výhodnějších platebních podmínek, je dodavatel
povinen stanovené platební podmínky dodržet.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, části veřejné zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Podrobnosti jsou uvedeny v Textové části zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat nabídku na jednu, na více nebo na všechny části veřejné zakázky. Zadavatel účast v jednotlivých částech veřejné zakázky neomezuje. Dodavatel, který podal nabídku ve výběrovém řízení pro danou část, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení- části prokazuje kvalifikaci.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Podrobnosti jsou uvedeny v Textové části zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek .pdf (23. 8. 2019 12:49)
- Zadavaci dokumentace.zip (23. 8. 2019 12:49)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf (2. 9. 2019 14:10)
- Textová část Zadávací dokumentace_změna č. 1.pdf (2. 9. 2019 14:10)
- Vyrozumění o pozdním podání nabídky_cast G.pdf (10. 9. 2019 14:51)
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení_část D_k podpisu.pdf (17. 9. 2019 13:55)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast A.pdf (29. 10. 2019 16:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast B.pdf (29. 10. 2019 16:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast C.pdf (29. 10. 2019 16:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast E.pdf (29. 10. 2019 16:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast F.pdf (29. 10. 2019 16:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_cast G.pdf (29. 10. 2019 16:37)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast A.pdf (14. 1. 2020 11:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast B.pdf (14. 1. 2020 11:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast C.pdf (14. 1. 2020 11:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast E.pdf (14. 1. 2020 11:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast F.pdf (14. 1. 2020 11:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_cast G.pdf (14. 1. 2020 11:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 978800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Akademie digitální ekonomiky, s.r.o., Blažkova 186, Hájek u Uhříněvsi, 104 00, Praha 10, IČ 05610761
Datum podpisu smlouvy: 29. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Akademie digitální ekonomiky, s.r.o., Blažkova 186, Hájek u Uhříněvsi, 104 00, Praha 10, IČ 05610761
Datum podpisu smlouvy: 29. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Michal Burian, Ph.D., Železné 112, 666 01, IČ 12422282
Datum podpisu smlouvy: 30. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO Advisory s.r.o. , Karolinská 661/4, Karlín, 186 00, Praha 8, IČ 27244784
Datum podpisu smlouvy: 31. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ASITIS s.r.o., Šebrov 215, 679 22 Šebrov - Kateřina, IČ 07836686
Datum podpisu smlouvy: 23. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing.arch.Tomáš Pavlovský, Ph.D., Stojanova 373/10, 602 00, Brno-Veveří, IČ 74337785
Datum podpisu smlouvy: 2. 1. 2020
Zrušené části zakázky: Část D
Datum ukončení: 2. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.