- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj nástrojů strategického řízení a komunikace s veřejností v podmínkách města Valašské Klobouky- Koncepce zdravotní oblasti města Valašské Klobouky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13000
Název zakázky: Rozvoj nástrojů strategického řízení a komunikace s veřejností v podmínkách města Valašské Klobouky- Koncepce zdravotní oblasti města Valašské Klobouky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 9. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky
Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 189, 766 01 Valašské Klobouky
- Jméno: Mgr. Eliška Olšáková
- Telefon: +420577311112
- E-mail: olsakova@mu-vk.cz
IČ zadavatele: 00284611
DIČ zadavatele: CZ00284611
- Jméno: MCI SERVIS s.r.o.
- Telefon: +420573034265
- E-mail: mciservis@mciservis.eu
Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: do sídla zmocněné osoby MCI SERVIS s.r.o., Pod Vodojemem 2607, 760 01 Zlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem projektu je tvorba a aktualizace strategických a analytických dokumentů pro město Valašské Klobouky, které budou řešit koncepci přípravy města na demografické změny a koncepci primární prevence zdravotně rizikového chování pro město Valašské Klobouky. Cílem je efektivnější řízení města do budoucna a zajištění lepších životních podmínek pro obyvatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 124500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.11.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele - MěÚ Valašské Klobouky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nejnižší nabídková cena včetně DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, dokument Podmínky kvalifikace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobnosti jsou uvedeny v Textové části zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobnosti jsou uvedeny v Textové části zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Podrobnosti jsou uvedeny v Textové části zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídku může podat více dodavatelů společně za podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Podrobnosti jsou uvedeny v Textové části zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek .pdf (20. 9. 2019 13:25)
- Zadavaci dokumentace.zip (20. 9. 2019 13:25)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 10. 2019 16:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (2. 3. 2020 18:25)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 95000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Opus consulting s.r.o., Lidická 700/19, Veveří, 602 00, Brno, IČ 04647084
Datum podpisu smlouvy: 27. 2. 2020
Datum ukončení: 27. 2. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.