- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj systému řízení lidských zdrojů na MÚ v Bílovci a realizace vzdělávacích programů
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11919
Název zakázky: Rozvoj systému řízení lidských zdrojů na MÚ v Bílovci a realizace vzdělávacích programů
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Bílovec
Sídlo zadavatele: Slezské náměstí 1, 743 01 Bílovec
- Jméno: Mgr. Pavel Mrva
- Telefon: +420556414203
- E-mail: pavel.mrva@bilovec.cz
IČ zadavatele: 00297755
DIČ zadavatele: CZ00297755
- Jméno: Roman Hlaváč
- Telefon: +420545120289
- E-mail: roman.hlavac@rts.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 12. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek:
RTS, a.s., Lazaretní 4038/13, 61500 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky, kterou zadavatel rozdělil na sedm části, je nastavení systému řízení lidských zdrojů na Městském úřadě v Bílovci a zvýšení kompetencí, odborných znalostí a dovedností vedoucích zaměstnanců pro zajištění zavedení tohoto systému. Cílem je také optimalizace systému vzdělávání, hodnocení a rozvoje úředníků a zaměstnanců a komplexní zefektivnění kvality řízení lidských zdrojů. Navazovat bude vzdělávání zaměstnanců v oblasti měkkých dovedností a realizace odborných vzdělávacích aktivit vedoucích k prohloubení specifických znalostí.
Zadavatel rozdělil veřejnou zakázku v souladu s § 101 zákona na 7 částí:
Část 1:
Zavedení systémových nástrojů – moderních metod ŘLZ
Implementace kompetenčního přístupu – vzdělávání zaměstnanců MÚ Bílovec v měkkých dovednostech
Část 2 – Odborný rozvoj zaměstnanců – Legislativa ve veřejné správě I.
Část 3 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Stavební legislativa
Část 4 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Ekonomická oblast
Část 5 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Životní prostředí
Část 6 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Legislativa ve veřejné správě II.
Část 7 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Oblast Městské policie
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu část veřejné zakázky nebo na více částí nebo na všechny části veřejné zakázky v návaznosti na prokázanou kvalifikaci pro danou část. Zadavatel si vyhrazuje právo uzavřít smlouvu pro každou část veřejné zakázky s jiným dodavatelem, podle výhodnosti nabídek, dodavatel musí riziko, že nebude vybrán na všechny jím nabízené části započítat do své nabídky.
Bližší podrobnosti a požadavky vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v přílohách této Výzvy k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení (dále také jen výzva).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1660000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
dle Obchodních podmínek platných pro příslušnou část zakázky
Místo dodání / převzetí plnění:
Bílovec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky bude posuzována a hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny (shodně pro všechny části VZ).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz Zadávací dokumentace v přílohách
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- viz Zadávací dokumentace v přílohách
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely řízení rozumí celková cena za řádné provedení požadovaných služeb bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady na řádné a odborné plnění předmětu zakázky. Nabídková cena bude zpracována podle věcného členění služeb. V rámci nabídky účastníka je údaj o nabídkové ceně uváděn na několika místech nabídky (návrh smlouvy o dílo, krycí list nabídky). Je povinností účastníka, aby veškeré jím uváděné cenové údaje byly ve všech částech nabídky shodné. Nabídková cena i dílčí ceny budou uvedeny v české měně v zadavatelem požadovaném členění.
Požadavek na písemnou formu nabídky:
•viz Zadávací dokumentace v přílohách
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
•viz Zadávací dokumentace v přílohách
Požadavek na jednu nabídku:
•viz Zadávací dokumentace v přílohách
Vysvětlení zadávacích podmínek:
•viz Zadávací dokumentace v přílohách
Další požadavky na zpracování nabídky:
- viz Zadávací dokumentace v přílohách
Zadávací řízení se řídí:
•viz Zadávací dokumentace v přílohách
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky - část 1) až 7).pdf (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 1).zip (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 2).zip (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 3).zip (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 4).zip (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 5).zip (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 6).zip (29. 11. 2017 12:56)
- ZD pro část 7).zip (29. 11. 2017 12:56)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č.1.pdf (14. 12. 2017 13:09)
- Rozhodnutí zadavatele o zrušení - žádná nabídka - část 4_sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí zadavatele o zrušení - žádná nabídka - část 5_sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí zadavatele o zrušení - žádná nabídka - část 6_sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí zadavatele o zrušení - žádná nabídka - část 7_sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 1 - M.C.TRITON, spol. s r.o._sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 2 - ACCON human resources management, s.r.o._sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí o výběru dodavatele - část 3 - ACCON human resources management, s.r.o._sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Rozhodnutí zadavatele o vyloučení dodavatele - část 1 - BDO Advisory s.r.o._sign.pdf (8. 2. 2018 15:18)
- Oznámení o výběru - Zpráva o hodnocení - část 1.pdf (9. 2. 2018 13:54)
- Oznámení o výběru dodavatele - část 2 - ACCON human resources management, s.r.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení o výběru dodavatele - část 3 - ACCON human resources management, s.r.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení o výběru dodavatele - Zpráva o hodnocení - část 2.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení o výběru dodavatele - Zpráva o hodnocení - část 3.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení o vyloučení dodavatele - část 1 - BDO Advisory s.r.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení -žádná nabídka - část 4.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení -žádná nabídka - část 5.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení -žádná nabídka - část 6.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení -žádná nabídka - část 7.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Oznámení rozhodnutí o výběru dodavatele - část 1 - M.C.TRITON, spol. s r.pdf (9. 2. 2018 13:55)
- Písemná zpráva zadavatele o průběhu zadání veřejné zakázky - 5211 - části 4-7.pdf (26. 2. 2018 09:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1273000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M.C.TRITON, spol. s r.o.,se sídlem: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČ: 49622005,jednající: Ing. Luděk Pfeifer, CSc., jednatel
Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management, s.r.o.,se sídlem: Šmeralova 170/31, 170 00 Praha 1 - Bubeneč, IČ: 27208371,jednající: Mgr. Drahomír Mejzr, MBA
Datum podpisu smlouvy: 23. 4. 2018
Zrušené části zakázky: Část 4 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Ekonomická oblastČást 5 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Životní prostředíČást 6 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Legislativa ve veřejné správě II.Část 7 - Odborný rozvoj zaměstnanců – Oblast Městské policie
Datum ukončení: 25. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.