Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení EPLAN Experience

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12922

Název zakázky: Školení EPLAN Experience

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 8. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: M&S Elektro Třinec, s.r.o.

Sídlo zadavatele: ul. Míru 281, 739 61 Třinec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Mazoch
  • Telefon: +420558534515
  • E-mail: info@mselektrotrinec.cz

IČ zadavatele: 27765024

DIČ zadavatele: CZ27765024

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Mazoch
  • Telefon: +420558534515
  • E-mail: info@mselektrotrinec.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 9. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
ul. Míru 281, 739 61 Třinec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Odborné školení v práci s programem ePlan pro 4 zaměstnance v tomto rozsahu:

 EPLAN Electric P8 Compact

 Správa stránek, typy stránek, kopírování a přesun stránek

 Struktura projektu

 Kreslení schémat (dialog vlastností symbolu)

 Vkládání, editace a formátování textů, funkční texty

 Výběr artiklů

 Device koncept

 EPLAN Data Portal

 Navigátor přístrojů (hromadná editace vlastností, číslování přístrojů)

 Křížové odkazy (hl./vedlejší funkce, vícepólové/jednopólové, přehled)

 Svorky / Konektory / Kabely

 Kontrolní běhy (správa hlášení, odstranění chyb v projektu)

 Automatické vyhodnocení (titulní list, obsah, kusovníky, svorky a kabely)

 Zálohování projektu

 

Síťové prostředí EPLAN, úpravy vzorových dat

 administrace uživatelského prostředí, nastavení základní uživatelské plochy

 nastavení Data Portal

 nastavení specifických práv pro správu

 jednotné úpravy všech dat

 opakovatelnost

 omezení chybovosti

 nastavení prostředí systému dle individuálních potřeb firmy

 toolbary

 

Šablony projektu, struktura produktu a projektu

 uživatelské rozhraní a panely nástrojů

 segment šablony navigátoru

 kopírování a vkládání segmentu do šablony

 metody funkčního projektování

 metody generování projektů

 

Databáze překladů, importy

 vytváření vícejazyčné dokumentace

 překlady – nastavení

 individuální úpravy slovníku

 

Konfigurace popisování rozvaděčů, varianty nastavení

 vytvoření 3D grafických maker přístrojů

 správa artiklů

 vytváření obrysů (extruze) – uživatelsky definovaná lišta

 vrtací zobrazení

 

Závěrečné přezkoušení

 dotazy účastníků

 opakování

 závěrečné ověření znalostí

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 660000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.06.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo firmy M&S Elektro Třinec, s.r.o.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

  • Rozsah školení

  • Odbornost dodavatele

  • Dosavadní recenze dodavatele

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Doklad opravňující dodavatele poskytovat vzdělávání tohoto zaměření (certifikáty, oprávnění apod.), kde je zřejmá odborná kvalifikace dodavatele 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována položkově s uvedením jednotlivých cen za položky bez DPH. Celková cena bude uvedena bez DPH a včetně DPH. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídka musí obsahovat popis a rozsah jednotlivých školení v jednotkách "hodin", a to v oblasti teorie, praxe a zkoušky. Tzn., že nabízející musí uvést obsah školení v oblasti "teorie" a dobu školení v jednotkách hodin včetně sazby za hodinu. Takto bude uvedena nabídka také u školení v oblastech "praxe" a "zkoušky".

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 8. 2019
 
Aktualizováno: 22. 8. 2019