- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení IS - ekonomika
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13513
Název zakázky: Školení IS - ekonomika
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: GERBRICH s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nádražní 106, Velké Opatovice 679 63
- Jméno: Ing. Radim Gerbrich
- Telefon: +420603881662
- E-mail: gerbrich@gerbrich.com
IČ zadavatele: 26961903
DIČ zadavatele: CZ26961903
- Jméno: Zita Musilová
- Telefon: +420605475566
- E-mail: musilova@gerbrich.com
Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2020 23:59
Místo pro podání nabídek: Nádražní 106, Velké Opatovice 679 63
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem vzdělávaí aktivity je prohloubení znalostí a dovedností při používání informačního systému OR-SYSTEM Open, a to v oblastech zavedených modulů - finanční účetnictví, majetek, personalistika, mzdy cestovní příkazy a Work Flow.
zaměstnanci budou proškoleni v nově zavedených modulech v pokročilém ovládání a budou schopni také vytvářet požadované sestavy, vlastní pohledy a exportovat data do nejrůznějších systémů.
Požadujeme školení v rozsahu teorie - 80 hodin, praxe 76 hodin a závěrečná zkouška v rozsahu 4 hodin. Kalkulace je pro 1 hodina = 60 minut.
Šolení je určeno pro 4 zaměstnance v sídle firmy Velké Opatovice, Nídražní 106.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 290000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Srpen 2020 - Prosinec2020
Místo dodání / převzetí plnění: Nádražní 1006
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Výpis z obchodního rejstříku (či výpis z jiné obdobné evidence prokazující právní subjektivitu),
- doklad o oprávnění k podnikání (Výpis z živnostenského rejstříku, koncesní listina)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
rozsah dle výše uvedeného zadání
počet zaměstnanců 4
rozsah školení 160 hodin
platba fakturou - bankovním převodem
splatnost 14 dní
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
1 hod školení / cena
1 zaměstnanec 160 hod školení / cena
celkem náklady na 1 zaměstnance
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Zaslat na adresu sídla firmyGERBRICH s.r.o., Nádražní 106, Velké Opatovice 67963
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.Ing. Radim Gerbrich
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Kontakt Musilová Zita 605475566
Další požadavky na zpracování nabídky: Platební podmínky - fakturace, hrazeno splatnost 14 dní, bankovním převodem.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Scan10018.PDF (16. 7. 2020 08:22)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (1).doc (16. 9. 2020 13:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (16. 9. 2020 13:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 288000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ORTEX spol.s.r.o.Resslovan935/3, Hradec KrálovéIČ: 00529745
Datum podpisu smlouvy: 14. 9. 2020
Datum ukončení: 14. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.