- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení měkkých a manažerských dovedností ve společnosti JPServis, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13217
Název zakázky: Školení měkkých a manažerských dovedností ve společnosti JPServis, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 1. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: ECONET OPENFUNDING s.r.o.
Sídlo zadavatele: Chodovská 228/3, Michle, 141 00 Praha 4
- Jméno: Ing. Marek Cagášek
- Telefon: +420602345047
- E-mail: Marek.Cagasek@jpservis.com
IČ zadavatele: 26431068
DIČ zadavatele: CZ26431068
- Jméno: Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 1. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „zakázka“) je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti Měkkých a manažerských dovedností.
blíže viz ZD
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31. 12. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: okolí Prahy a další viz ZD
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč bez DPH váha 60 %
- Kvalita odborného týmu váha 40 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- a další viz ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za jeden (1) školící den v Kč bez DPH v rozsahu a struktuře dle Přílohy č. 8 ZD. Nabídka nesmí obsahovat nulové položky ceny za den školení bez DPH.
Jeden školící den odpovídá osmi (8) hodinám školení (1hod = 60min).
blíže viz ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.blíže viz ZD
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.blíže viz ZD
Další požadavky na zpracování nabídky: blíže viz ZD
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace.pdf (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 3 - Rámcová dohoda.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 4 - Specifikace kurzů.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 5 - vzor - Seznam poddodavatelu.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam významných zakázek.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx (7. 1. 2020 10:12)
- Příloha č. 8 – Formulář nabídkové ceny.xlsx-1 (7. 1. 2020 10:15)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (8. 1. 2020 13:11)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (10. 1. 2020 09:26)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf (13. 1. 2020 14:36)
- Oznámení o výsledku hodnocení výběru.pdf (4. 2. 2020 13:34)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (17. 2. 2020 10:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1850000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Trainers s.r.o., K Zelené louce 1367/4, 148 00 Praha 4 – Kunratice, IČO: 28414284
Datum podpisu smlouvy: 7. 2. 2020
Datum ukončení: 7. 2. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.