- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení obsluhy manipulačních vozíků - opakované
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13592
Název zakázky: Školení obsluhy manipulačních vozíků - opakované
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dolní novosadská 516/84, Nové Sady, 779 00 Olomouc
- Jméno: Jindřich Neděla
- Telefon: +420777593535
- E-mail: veverkova@subvens.cz
IČ zadavatele: 26823411
DIČ zadavatele: CZ26823411
- Jméno: Jarmila Veverková
- Telefon: +420778527025
- E-mail: veverkova@subvens.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 9. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: Spro stavby, obchod, dopravu a služby, s.r.o., Slatinická 191, 783 49 Lutín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Počet účastníků kurzu: 221
POČET HODIN:
Teorie: 7
Zkouška: 1
Celkem: 8
Rozsah jedné hodiny: 60 min.
Forma kurzu: prezenční
Forma ukončení: závěrečná zkouška
Osnova školení a odborného výcviku obsluh (řidičů) manipulačních motorových vozíků
Zákoník práce č. 262/2006 Sb.
NV č. 495/2001Sb., kterou se stanoví rozsah a bližší podmínky poskytování OOPP, mycích, čistících a desinfekčních prostředků.
NV 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí.
NV 168/2002 Sb., kterým se stanoví způsob organizace práce a pracovních postupů, které je zaměstnavatel povinen zajistit při provozování dopravy dopravními prostředky.
NV č. 101/2005 Sb., o podrobnějších požadavcích na pracoviště
Zákon č. 12/1997 Sb., o bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 411/2005 Sb., o provozu na pozemních komunikacích ve znění pozdějších předpisů
Vyhl. MDS 30/2001 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava řízení provozu na pozemních komunikacích
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 88400,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 6. Ledna 2021 – 2. Února 2021
Místo dodání / převzetí plnění: sál Kulturní dům Hněvotín 47
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Jediným hodnotícím kritériem je: Celková nabídková cena – hodnotí se celková nabídková cena v Kč bez DPH, váha kritéria je 100 %.
Způsob hodnocení nabídek
Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 1–100. Každé jednotlivé nabídce je dle kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci tohoto kritéria.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria (nabídková cena) získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky.
hodnota nejvhodnější nabídky
Počet bodů kritéria = -------------------------------------------------- * váha kritéria
hodnota nabídky
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Dodavatel prokazuje splnění základních způsobilostí předložením čestného prohlášení, viz příloha č. 2. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky.
Doklad o oprávnění k podnikání: předložením živnostenského oprávnění či výpisu ze živnostenského rejstříku v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele v rozsahu: zadavatel požaduje osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci u všech osob, které budou zajišťovat realizaci školení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v následujícím členění:
Krycí list nabídky s identifikačními údaji účastníka, nabídkovou cenou a podpisem oprávněné osoby (osob) účastníka, Viz příloha č. 1.
Plná moc (pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba).
Návrh smlouvy s dodavatelem (návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu). Viz příloha č. 3
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku).
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm účastník zapsán.
Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti. Viz příloha č. 2
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Účastník je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v Kč v členění cena bez DPH, DPH, celková cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána písemně, a to v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Školení obsluhy manipulačních vozíků - opakované“ a nápisem „NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Obálka či jiný obal musí být dostatečným způsobem zajištěn proti manipulaci.Nabídky v listinné podobě musí být podány v jednom vyhotovení v originále. Účastník podává nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídka účastníka nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka, včetně příloh, bude zpracována v českém jazyce včetně kopie na CD/DVD nosiči, flash disk, nebo jiný nosič dat.Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel vyrozumí dodavatele, kterého vyloučil, o tomto kroku do 5 pracovních dnů od této skutečnosti oznámením na portálu www.esfcr.cz.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, popřípadě související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení žádosti.Kontaktní osoba zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek:Jarmila Veverkovátel.: +420 778 527 025e-mail: info@subvens.czVysvětlení zadávacích podmínek (včetně znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na svých webových stránkách, rovněž tak a portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (inflační doložka nebo změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH).
Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy.
Další požadavky
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Požadavky na formu nabídky (požadovaný počet kopií – 1, a to na elektronickém médiu).
Účastník je vázán svojí nabídkou po celou dobu plnění předmětu smlouvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12, Datum účinnosti 1. 5. 2020), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_manipulační vozíky.pdf (27. 8. 2020 11:27)
- Příloha č. 1 Krycí list nabídky (MV).docx (27. 8. 2020 11:27)
- Příloha č. 2 Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (MV).doc (27. 8. 2020 11:27)
- Příloha č.3_Návrh_ Smlouva s dodavatelem (MV)).doc (27. 8. 2020 11:27)
- Manipulační_vozíky_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (2).pdf (21. 9. 2020 21:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (2. 10. 2020 10:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 49800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIFORM a.s., Třinec, Staré Město, Závodní 814, IČ 25839047
Datum podpisu smlouvy: 25. 9. 2020
Datum ukončení: 25. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.