- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
školení svářečů oceli
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13147
Název zakázky: školení svářečů oceli
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 12. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Moravský Plynostav a.s.
Sídlo zadavatele: Zastávecká 371, 665 01 Rosice
- Jméno: Buchtová Zdeňka
- Telefon: +420546411072
- E-mail: buchtova@mopl.cz
IČ zadavatele: 46345957
DIČ zadavatele: CZ46345957
- Jméno: Ing. Málek Josef
- Telefon: +420725742200
- E-mail: malek@mopl.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 12. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Moravský Plynostav a.s. Zastávecká 371, 665 00 Rosice
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem této zakázky je realizace vzdělávací aktivity - školení svářečů oceli
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 450000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 6.1.2020 - 28.2.2020
Místo dodání / převzetí plnění: v objektech vybraného dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- 35 % kvalita a úplnost zpracování nabídky
- 35 % nabídková cena
- 30 % reference o poskytování služeb obdobného charakteru
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- doklady dokazující způsobilost uchazeče (živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku)
- doklady prokazující splnění profesní způsobilosti školitelů (oprávnění, osvědčení)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- náklady na jednotlivé vzdělávací aktivity zvlášť dle specifikace
- náklady na jednoho účastníka a celkové náklady na vzdělávací aktivitu bez DPH a s DPH
- harmonogram vzdělávací aktivity, počet hodin na jednotlivé metody a celkový počet hodin
- místo realizace vzdělávací aktivity v prostorách dodavatele
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Do nabídkiy dodavatel uvede podrobný rozpočet podle zadání zakázky. Uvede se cena a počet hodin vzdělávací aktivity na jednoho účastníka dle požadovaných metod.
Souhrnnou cenu dodavatel zapracuje též do svého návrhu smlouvy o realizaci VA. Cena bude uvedena bez DPH, výše DPH a celková cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek 2019.pdf (28. 11. 2019 13:47)
- Smlouva o realizaci VA 2019.pdf (28. 11. 2019 13:47)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.