- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení systému Alphacam
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12386
Název zakázky: Školení systému Alphacam
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ASSA ABLOY ES Production s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostrov u Stříbra 11, 349 01 Kostelec
- Jméno: Radek Poskočil
- Telefon: +420602638977
- E-mail: radek.poskocil@assaabloy.com
IČ zadavatele: 27523021
DIČ zadavatele: CZ27523021
- Jméno: Vladislava Hánová
- Telefon: +420725456395
- E-mail: vladislava.hanova@assaabloy.com
Lhůta pro podání nabídek: 23. 7. 2018 23:59
Místo pro podání nabídek: Sídlo společnosti- Ostrov u Stříbra 11, Kostelec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění odborné vzdělávací aktivity včetně realizace závěrečného přezkoušení. Vzdělávací aktivitou je certifikované školení CAD/CAM systému Alphacam. Školit se budou 4 zaměstnanci (inženýři) naší společnosti tak, aby byli schopni plně ovládat tento systém, Školení bude v rozsahu 180 hod teorie (uskutečněné buď u dodavatele nebo v naší společnosti), 52 hod praxe (uskutečněné u dodavatele) a 8 hod závěrečná zkouška, celkem tedy 240 hod. Každá vyučovací hodina bude v rozsahu 60 min.
Obsahová náplň VA: Tvorba 2D geometrie pro obrábění, 3D návrh, 2D cykly, Obrábění ploch, Frézování 3D modelů, Postprocesor a generování NC kódů, Tvorba technologie z 2D dokumentace, Tvorba technologie z 3D ploch/3D modelů se závěrečnou simulací v simulátoru, Automatizace procesu tvorby technologie, Konfigurace technologie v návaznosti na CNC stroj
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Srpen-listopad 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Provozovna dodavatele, provozovna společnosti ASSA ABLOY Ostrov u Stříbra 11, Kostelec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH s váhou s 80%.
- Prokazatelné zkušenosti se školením systému Alphacam s váhou 20%
Jako vítězná bude vybraná pouze úplná nabídka, která splňuje výše uvedené požadavky dle zadávací dokumentace.
Nabídky neúplné nebo přijaté po termínu budou z výběrového řízení vyloučeny
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel prokáže svou kvalifikaci předložením: dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z obchodního rejstříku), osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci členů realizačního týmu v rámci plnění předmětu zakázky. Dále čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: V nabídce je potřeba uvést: rozsah a místo realizace školení, podrobnou osnovu školení včetně časové dotace na jednotlivé části, cenu školení, čestné prohlášení dodavatele, že školení je certifikované
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude uvedena v Kč, uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu bez DPH, dále výši DPH a cenu včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena jako pevná a nejvýše přípustná
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Platební podmínky: lhůta splatnosti faktur je 60 dnů
- Možnost navýšení ceny: není možné
- Požadavky na formu nabídky (požadovaný počet kopií, podání nabídky
na elektronickém médiu atd.): budou akceptovány pouze nábídky zaslané písemně na adresu zadavatele
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek FIN.pdf (2. 7. 2018 18:21)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.