- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení zaměstnanců Rotas strojírny - Helios Inuvio
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14033
Název zakázky: Školení zaměstnanců Rotas strojírny - Helios Inuvio
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2022
Název/obchodní firma zadavatele: ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Nejdecká 183, Rotava 358 01
- Jméno: Ing. Jan Šaling
- Telefon: +420774200162
- E-mail: saling@rotas-strojirny.cz
IČ zadavatele: 64356922
DIČ zadavatele: CZ64356922
- Jméno: Petr Nováček
- Telefon: +420608820989
- E-mail: petr.novacek1@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 1. 6. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: Nejdecká 183, Rotava 358 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Služba ve formě školení pro zaměstnance zadavatel.
Dodavatel je povinen dodržovat podmínky projektu Podpora odborného vzdělávání CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Helios - Controlling, Výroba a HR
Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):
teorie 39 h, praxe 0 h, zkouška 3 h, celkem 42 h
Počet účastníků 3 osoby
Maximální cena viz Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH):
Obsah školení - dle přílohy č.1. Učební osnova Helios - Controlling, Výroba a HR
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 105000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.8.2022 - 15.12.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Nejdecká 183, Rotava 358 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Hodnotící kritéria:
1. Nabídková cena při hodnocení se bude vycházet z ceny za celkovou hodnotu celého souboru školení v cenách bez DPH. Cena jednotlivých školení nesmí překročit maximální cenu uvedenou v této výzvě, i kdyby celková cena celého souboru školení byla nižší.
2. Flexibilita zahájení školení Dodavatel ve své nabídce uvede maximální počet kalendářních dnů, za které je schopen zahájit školení (nebo část školení) na výzvu zadavatele. Počet dnů se začíná počítat od následujícího dne, kdy zadavatel odešle objednávku kontaktní osobě dodavatele, dodavatel je povinen zahájit školení nejpozději den následující po skončení lhůty. Např. Dodavatel uvedl lhůtu 14 dnů. Objednatel odešle objednávku 1.6.. Lhůta začíná běžet 2.6.. Dodavatel musí zahájit školení 15.6.. Minimální hodnota je 1 den.
- Metoda vyhodnocení
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační požadavky
čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
Profesní kvalifikační požadavky:
doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. obchodní rejstřík, živnostenský list);
doklad o akreditaci či jiný doklad, který opravňuje dodavatele vzdělávání tyto vzdělávací aktivity realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva)
U neakreditovaných vzdělávacích aktivit se předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity:
Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom).
Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti (osvědčení, pracovní smlouvu.
Dodavatel je povinen doložit profesní kvalifikaci minimálně za své 2 zaměstnance.
(Dodavatel předloží doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii.)
Technické kvalifikační požadavky
v rámci technických kvalifikačních požadavků doloží dodavatel seznamu minimálně 3 významných služeb poskytnutých v posledních 5 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Za významnou službu je považováno plnění v oblasti dalšího profesního vzdělávání nebo implementace systému Helios Inuvio. Tyto skutečnosti dodavatel doloží vyplněním sekce Reference v Příloze č.3 Nabídkový formulář.xlsx.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele
Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné podobě a současně v elektronické podobě ve formátu pdf na CD v jedné obálce.
Součástí nabídky uchazeče bude také podepsaný návrh smlouvy, který přílohou č.2
Obálka bude označena nápisem „NEOTVÍRAT“ a bude opatřena adresou, na kterou je možné v případě potřeby nabídku vrátit.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel do cenové nabídky zahrne veškerá náklady na realizaci vzdělávací aktivity (školení). Tzn. že bude obsahovat náklady na lektory, dopravu, učební a výukové materiály, prezentační techniku, atd.
Cena bude obsahovat jen jednu položku, tedy celkovou cenu vzdělávací aktivity (školení).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v Listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Učební osnova Helios - Controlling, Výroba a HR
Smlouva o dílo
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.1 Osnova školení Učební osnova Helios - Controlling, Výroba a HR.docx (3. 5. 2022 21:22)
- Příloha č.3 Nabídkový formulář.xlsx (3. 5. 2022 21:22)
- Příloha č.2 Smlouva.pdf-2 (5. 5. 2022 18:24)
- Vyzva k podání nabídek POVEZ Helios Inuvio esfcr.pdf (11. 5. 2022 09:25)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (16. 6. 2022 20:19)
- Oznámení o výsledku hodnocení-výběru.pdf (16. 6. 2022 20:19)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem .pdf (16. 6. 2022 20:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: zjištěné chyby
Datum ukončení: 13. 7. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.