Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školení zaměstnanců Rotas strojírny - Helios Inuvio

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14033

Název zakázky: Školení zaměstnanců Rotas strojírny - Helios Inuvio

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Nejdecká 183, Rotava 358 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Šaling
  • Telefon: +420774200162
  • E-mail: saling@rotas-strojirny.cz

IČ zadavatele: 64356922

DIČ zadavatele: CZ64356922

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Nováček
  • Telefon: +420608820989
  • E-mail: petr.novacek1@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 1. 6. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nejdecká 183, Rotava 358 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Služba ve formě školení pro zaměstnance zadavatel.
Dodavatel je povinen dodržovat podmínky projektu Podpora odborného vzdělávání CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

Helios - Controlling, Výroba a HR

Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):      
    teorie   39 h,  praxe  0 h,  zkouška    3  h, celkem 42 h

Počet účastníků  3  osoby

Maximální cena     viz Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH):

Obsah školení          - dle přílohy č.1. Učební osnova Helios - Controlling, Výroba a HR

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 105000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.8.2022 - 15.12.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Nejdecká 183, Rotava 358 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnotící kritéria:

1. Nabídková cena při hodnocení se bude vycházet z ceny za celkovou hodnotu celého souboru školení v cenách bez DPH. Cena jednotlivých školení nesmí překročit maximální cenu uvedenou v této výzvě, i kdyby celková cena celého souboru školení byla nižší.

2. Flexibilita zahájení školení Dodavatel ve své nabídce uvede maximální počet kalendářních dnů, za které je schopen zahájit školení (nebo část školení) na výzvu zadavatele. Počet dnů se začíná počítat od následujícího dne, kdy zadavatel odešle objednávku kontaktní osobě dodavatele, dodavatel je povinen zahájit školení nejpozději den následující po skončení lhůty. Např. Dodavatel uvedl lhůtu 14 dnů. Objednatel odešle objednávku 1.6.. Lhůta začíná běžet 2.6.. Dodavatel musí zahájit školení 15.6.. Minimální hodnota je 1 den.

  • Metoda vyhodnocení

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní kvalifikační požadavky

čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
 

Profesní kvalifikační požadavky:

doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. obchodní rejstřík, živnostenský list);
doklad o akreditaci či jiný doklad, který opravňuje dodavatele vzdělávání tyto vzdělávací aktivity realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva)
U neakreditovaných vzdělávacích aktivit se předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity:

Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom).
Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti (osvědčení, pracovní smlouvu.

Dodavatel je povinen doložit profesní kvalifikaci minimálně za své 2 zaměstnance.

(Dodavatel předloží doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii.)

Technické kvalifikační požadavky

v rámci technických kvalifikačních požadavků doloží dodavatel seznamu minimálně 3 významných služeb poskytnutých v posledních 5 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Za významnou službu je považováno plnění v oblasti dalšího profesního vzdělávání nebo implementace systému Helios Inuvio. Tyto skutečnosti dodavatel doloží vyplněním sekce Reference v Příloze č.3 Nabídkový formulář.xlsx.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele

Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné podobě a současně v elektronické podobě ve formátu pdf na CD v jedné obálce.

Součástí nabídky uchazeče bude také podepsaný návrh smlouvy, který přílohou č.2

Obálka bude označena nápisem „NEOTVÍRAT“ a bude opatřena adresou, na kterou je možné v případě potřeby nabídku vrátit.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel do cenové nabídky zahrne veškerá náklady na realizaci vzdělávací aktivity (školení). Tzn. že bude obsahovat náklady na lektory, dopravu, učební a výukové materiály, prezentační techniku, atd.

Cena bude obsahovat jen jednu položku, tedy celkovou cenu vzdělávací aktivity (školení).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v Listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Učební osnova Helios - Controlling, Výroba a HR
Smlouva o dílo

Nabídkový formulář

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: zjištěné chyby

Datum ukončení: 13. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 5. 2022
 
Aktualizováno: 13. 7. 2022