Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Školící manuály pro kurz ATLS 2019

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12749

Název zakázky: Školící manuály pro kurz ATLS 2019

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové

Sídlo zadavatele: Sokolská 581, Hradec Králové - Nový Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.
  • Telefon: +420495831111
  • E-mail: fnhk@fnhk.cz

IČ zadavatele: 00179906

DIČ zadavatele: CZ00179906

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Vladimír Duchoň
  • Telefon: +420495832512
  • E-mail: vladimir.duchon@fnhk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
oddělení veřejných zakázek, budova č. 29, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání školících manuálů pro kurzy „The Advanced Trauma Life Support®“, které budou probíhat v období od května 2019 do listopadu 2020.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 660045,45 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
průběžně od podpisu smlouvy do listopadu 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Hradec Králové

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, přičemž jediným hodnotícím kritériem je nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

V nabídce musí účastník doložit prosté kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace, resp. způsobilosti.

 

Splnění základní způsobilosti:

Splnění základní způsobilosti prokáže účastník, který předloží čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka prokazující splnění základní způsobilosti, jehož vzor je přílohou č. 4 této zadávací dokumentace.

 

Splnění profesní způsobilosti:

Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží

výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje a

doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

 

 

Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Uvedeno v zadávací dokumentaci

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena musí být uvedena v Kč vč. DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky v listinné podobě je možno podávat osobně nebo doporučeně poštou na adresu Ing. Vladimír Duchoň, oddělení veřejných zakázek, budova č. 29, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, a to v pracovních dnech od 8:00 do 14:00 hodin., nejpozději však ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídky podané v elektronické podobě musí být podány prostřednictvím profilu zadavatele, dostupného z adresy https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilFNHK.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 660045.27

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MAXDORF s.r.o., Praha 4 - Libuš, Na Šejdru 6a/247, PSČ 14200, IČ 64579816

    Datum podpisu smlouvy: 24. 6. 2019

Datum ukončení: 24. 6. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 4. 2019
 
Aktualizováno: 24. 6. 2019