- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školící manuály pro kurz ATLS 2019
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12749
Název zakázky: Školící manuály pro kurz ATLS 2019
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 4. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové
Sídlo zadavatele: Sokolská 581, Hradec Králové - Nový Hradec Králové
- Jméno: prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.
- Telefon: +420495831111
- E-mail: fnhk@fnhk.cz
IČ zadavatele: 00179906
DIČ zadavatele: CZ00179906
- Jméno: Ing. Vladimír Duchoň
- Telefon: +420495832512
- E-mail: vladimir.duchon@fnhk.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 5. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: oddělení veřejných zakázek, budova č. 29, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodání školících manuálů pro kurzy „The Advanced Trauma Life Support®“, které budou probíhat v období od května 2019 do listopadu 2020.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 660045,45 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: průběžně od podpisu smlouvy do listopadu 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Hradec Králové
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, přičemž jediným hodnotícím kritériem je nejnižší celková nabídková cena v Kč vč. DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
V nabídce musí účastník doložit prosté kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace, resp. způsobilosti.
Splnění základní způsobilosti:
Splnění základní způsobilosti prokáže účastník, který předloží čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka prokazující splnění základní způsobilosti, jehož vzor je přílohou č. 4 této zadávací dokumentace.
Splnění profesní způsobilosti:
Splnění profesní způsobilosti prokáže účastník, který předloží
výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje a
doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena musí být uvedena v Kč vč. DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky v listinné podobě je možno podávat osobně nebo doporučeně poštou na adresu Ing. Vladimír Duchoň, oddělení veřejných zakázek, budova č. 29, Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, a to v pracovních dnech od 8:00 do 14:00 hodin., nejpozději však ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídky podané v elektronické podobě musí být podány prostřednictvím profilu zadavatele, dostupného z adresy https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilFNHK.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Cenová nabídka.xlsx (24. 4. 2019 15:06)
- Příloha č. 2 - Návrh kupní smlouvy.doc (24. 4. 2019 15:06)
- Příloha č. 3 - Krycí list nabídky.doc (24. 4. 2019 15:06)
- Příloha č. 4 - Čestné prohlášení.docx (24. 4. 2019 15:06)
- Výzva_sign.pdf (24. 4. 2019 15:06)
- Zadávací dokumentace_sign.pdf (24. 4. 2019 15:06)
- Rozhodnutí o výběru_sign.pdf (23. 5. 2019 13:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 660045.27
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MAXDORF s.r.o., Praha 4 - Libuš, Na Šejdru 6a/247, PSČ 14200, IČ 64579816
Datum podpisu smlouvy: 24. 6. 2019
Datum ukončení: 24. 6. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.