- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Strategický plán rozvoje obce Bílovice nad Svitavou na období 2022–2027 – opětovné vypsání
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13910
Název zakázky: Strategický plán rozvoje obce Bílovice nad Svitavou na období 2022–2027 – opětovné vypsání
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 10. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014379 Zavedení strategického řízení v obci Bílovice nad Svitavou příjemce: Obec Bílovice nad Svitavou
Název/obchodní firma zadavatele: Obec Bílovice nad Svitavou
Sídlo zadavatele: Těsnohlídkovo náměstí 1000 664 01 Bílovice nad Svitavou
- Jméno: Mgr. Miroslav Boháček – starosta
- Telefon: +420602233333
- E-mail: starosta@bilovicens.cz
IČ zadavatele: 00281581
DIČ zadavatele: CZ00281581
- Jméno: Barbora Šeráková, DiS.
- Telefon: +420775026770
- E-mail: serakova@bilovicens.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 11. 2021 12:00
Místo pro podání nabídek: Úřad obce Bílovice nad Svitavou (podatelna) Těsnohlídkovo náměstí 1000 664 01 Bílovice nad Svitavou
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je vytvoření Strategického plánu rozvoje obce Bílovice nad Svitavou, Adaptační strategie na změnu klimatu a Koncepci krizového řízení s využitím inovativních postupů a metod (nové analytické pohledy na území, maximální zapojení veřejnosti do procesu strategického plánování od fáze přípravy, až do fáze vyhodnocení plnění strategických dokumentů.). Bližší specifikace – příloha č. 4
Veřejná zakázka malého rozsahu je rozdělena na tři části se samostatným plněním:
Strategický plán rozvoje obce Bílovice nad Svitavou (včetně pětidenního kurzu „Strategické plánování“)
Adaptační strategie na změnu klimatu
Koncepce krizového řízení
Nejedná se o veřejnou zakázku zadávanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Zadavatel je však povinen řídit se předpisy Operačního programu Zaměstnanost.
Podáním nabídky dodavatel zcela a bez výhrad akceptuje podmínky účasti v zadávacím řízení, podmínky průběhu zadávacího řízení, pravidla pro hodnocení nabídek, požadavky zadavatele na obsah, formu a způsob podání nabídky a případné další podmínky, které zadavatel stanovil v zadávací dokumentaci.
Každý dodavatel se může účastnit všech dílčích částí zakázky a podat nabídku na každou dílčí část zakázky zvlášť. Pro každou dílčí část může každý dodavatel podat pouze jednu nabídku.
Od dodavatelů se očekává, že si pečlivě prostudují, splní a dodrží veškeré podmínky, pokyny a termíny vyplývající ze zadávací dokumentace. Zadavatel nemůže vzít v úvahu žádnou výhradu účastníka zadávacího řízení k zadávacím podmínkám obsaženou v jeho nabídce.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 806000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Listopad 2021 – březen 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Úřad obce Bílovice nad Svitavou (podatelna) Těsnohlídkovo náměstí 1000 664 01 Bílovice nad Svitavou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
V rámci ekonomické výhodnosti bude hodnocena nejnižší nabídková cena.
Hodnocena bude celková nabídková cena v korunách českých bez DPH. Hodnotící komise seřadí nabídky dle nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší. Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou je nabídkou nejvhodnější. V případě shody nabídkových cen bude proveden transparentní náhodný výběr členy hodnotící komise.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je v nabídce povinen prokázat splnění kvalifikace v rozsahu a způsobem stanoveným touto výzvou k podání nabídky. Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek.
Zadavatel požaduje po uchazečích prokázání této kvalifikace:
- Základní způsobilosti
- Profesní způsobilosti
- Technické kvalifikace
Uchazeč splňuje technickou kvalifikaci analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“), a to tak, že uvádí seznamem 3 referenčních významných služeb poskytnutých za posledních 5 let přede dnem zahájení výběrového řízení, včetně uvedení názvu referenční významné služby, popisu služby, ceny a doby jejího poskytnutí (mm.rrrr) a identifikace objednatele (včetně uvedení kontaktní osoby, telefonního čísla a e-mailové adresy pro možnost ověření), s naplněním níže uvedených požadavků zadavatele, z nichž:
2 byly zaměřeny na zpracování strategického plánu rozvoje územně samosprávního celku, s min. hodnotou 250 tis. Kč bez DPH/každá doložená referenční významná služba – pro část zakázky 1),
2 byly zaměřeny na Adaptační strategie na změnu klimatu – pro část zakázky 2)
2 byly zaměřeny na Koncepci krizového řízení – pro část zakázky 3)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje po uchazečích předložení návrhu smlouvy o dílo na realizaci zakázky dle vzoru, který tvoří přílohu č. 3 této výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsán uchazečem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Zadavatel doporučuje uchazeči předložit nabídku v tomto členění:
Krycí list-dle vzoru – příloha č.1
Čestná prohlášení-dle vzoru – příloha č.2
Návrh smlouvy o dílo – dle vzoru přílohy č. 3
Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti
Doklady prokazující splnění technické kvalifikace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena za provedení díla bez daně z přidané hodnoty. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizaci, včetně všech nákladů souvisejících.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel se může účastnit všech dílčích částí zakázky. Pro každou dílčí část může každý dodavatel podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky: jsou stanoveny v návrhu smlouvy o dílo
Zadavatel může zrušit výběrové řízení pouze z důvodů uvedených v kap. 20.10 Pravidel OPZ.
Překročení nabídkové ceny je možné za předpokladu, že v průběhu realizace díla dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Požadavky na formu nabídky: zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 písemném vyhotovení a 1x v elektronické formě ve formátu .pdf na CD nebo DVD nosiči nebo flash disku
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (7. 10. 2021 08:31)
- Příloha č. 1_krycí list nabídky.docx (7. 10. 2021 08:31)
- Příloha č. 2_čestná prohlášení.docx (7. 10. 2021 08:31)
- Příloha č. 3_návrh smlouvy o dílo.doc (7. 10. 2021 08:31)
- Příloha č. 4_vymezení předmětu zakázky.docx (7. 10. 2021 08:31)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část I..doc (4. 1. 2022 11:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část II..doc (4. 1. 2022 11:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - část III..doc (4. 1. 2022 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 263000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ASITIS s.r.o., Vážného 99/10, 621 00 Brno, IČ 07836686
Datum podpisu smlouvy: 27. 1. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIPARTNER, s.r.o.Vídeňská 55, 639 00 Brno - Štýřice, IČ 28358589
Datum podpisu smlouvy: 27. 1. 2022
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIPARTNER, s.r.o.Vídeňská 55, 639 00 Brno - Štýřice, IČ 28358589
Datum podpisu smlouvy: 27. 1. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.