- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Svářečské kurzy k rozšíření kvalifikace zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12711
Název zakázky: Svářečské kurzy k rozšíření kvalifikace zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 3. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: DT Mostárna, a.s.
Sídlo zadavatele: Dolní 100, 797 11 Prostějov
- Jméno: ing. Jiří Schulmeister, Ing. Robert Šup
- Telefon: +420724504972
- E-mail: sup@dtmo.cz
IČ zadavatele: 27701042
DIČ zadavatele: CZ27701042
- Jméno: ing. Robert Šup
- Telefon: +420724504972
- E-mail: sup@dtmo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 4. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: DT Mostárna, a.s., Dolní 100, 797 11 Prostějov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávací aktivity pro společnost DT Mostárna, a.s. a to včetně závěrečného přezkoušení.
Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 96500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2019 - červen 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Dolní 100, 797 11 Prostějov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Tzn., že bude hodnocena nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
* Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
* Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
* Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
* Čestné prohlášení o tom, že vůči jeho majetku neprobíhá nebo v posledních třech letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut pro to, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurz zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů
* Doklady osvědčující odbornou způsobilost dodavatele ke splnění předmětu zakázky
* Čestné prohlášení uchazeče o tom, že vlastní pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě
* Čestné prohlášení o tom, že vlastní pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění pro případ odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při vzděláváníPodmínky a požadavky na zpracování nabídky:
* nabídka musí být zpracována v českém jazyce, písemně v jednom svazku, svázaná, obsahující název zakázky a ostatní požadované informace, potvrzená oprávněnou osobou uchazeče
* nabídková cena bude uvedena v české měně, v (hodnotící kritérium).
* zadavatel na nabídku podanou po uplynutí lhůty pro podání nabídek bude pohlížet, jako by nebyla podaná, obálku bude archivovat v neotevřené formě a vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz: Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Nabídkovou cenou pro účely této Výzvy se rozumí cena za jednotlivé vzdělávací aktivity.
Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do předložené nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: •Místem dodání plnění je areál Dolní 100, Prostějov•Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
* výuka musí probíhat v pracovní dny od 6.00 do 14.00 hodin
* kapacita jednoho běhu školení musí být minimálně jeden účastník
* uchazeč není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavateleZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (26. 3. 2019 08:41)
- Příloha č 1 Výzvy - Krycí list.docx (26. 3. 2019 08:41)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (11. 4. 2019 13:34)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (11. 4. 2019 13:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 96500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ing. Helena Urbanová, Žárovice 100, 798 Plumlov, IČ: 66696772
Datum podpisu smlouvy: 9. 4. 2019
Datum ukončení: 9. 4. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.