Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Úklidové služby pro Krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, pracoviště Chrudim

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12572

Název zakázky: Úklidové služby pro Krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, pracoviště Chrudim

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 11. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Klimpl, ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Pardubicích
  • Telefon: +420950144300
  • E-mail: petr.klimpl@uradprace.cz

IČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Holečková
  • Telefon: +420950144324
  • E-mail: petra.holeckova@uradprace.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2018 06:00

Místo pro podání nabídek:
elektronická forma podání; evidenční číslo zakázky v NEN: N006/18/V00027070

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění úklidových prací pro Úřad práce ČR – Krajskou pobočku v Pardubicích na pracovišti v Chrudimi.  
Zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 4 části, na každou z těchto částí bude uzavřena samostatná smlouva s jedním vybraným dodavatelem.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 112000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.2.2019-30.6.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Chrudim

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Dotazy prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.

Zadávací řízení se řídí:
zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 179125.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VV TOP s.r.o., Podolská 1739/38, Líšeň, 628 00 BrnoIČ: 49977202

    Datum podpisu smlouvy: 9. 5. 2019

Datum ukončení: 9. 5. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 11. 2018
 
Aktualizováno: 5. 6. 2019