- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Úklidové služby pro Krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, pracoviště Chrudim
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12572
Název zakázky: Úklidové služby pro Krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, pracoviště Chrudim
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 11. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, Praha 7
- Jméno: Ing. Petr Klimpl, ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Pardubicích
- Telefon: +420950144300
- E-mail: petr.klimpl@uradprace.cz
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Ing. Petra Holečková
- Telefon: +420950144324
- E-mail: petra.holeckova@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 12. 2018 06:00
Místo pro podání nabídek: elektronická forma podání; evidenční číslo zakázky v NEN: N006/18/V00027070
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění úklidových prací pro Úřad práce ČR – Krajskou pobočku v Pardubicích na pracovišti v Chrudimi.
Zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 4 části, na každou z těchto částí bude uzavřena samostatná smlouva s jedním vybraným dodavatelem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 112000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.2.2019-30.6.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Chrudim
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Dotazy prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.
Zadávací řízení se řídí: zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 179125.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VV TOP s.r.o., Podolská 1739/38, Líšeň, 628 00 BrnoIČ: 49977202
Datum podpisu smlouvy: 9. 5. 2019
Datum ukončení: 9. 5. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.