- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výběrové řízení na zajištění ubytování, souvisejících služeb a přechodný pronájem objektu pro projekt „PAS-AKTIV – rozvoj podpůrných opatření pro klienty s PAS a problémovým chováním, pečující osoby a personál, reg.č.: CZ.03.2.6.3/0.0/0.0/16_134/0008186
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12830
Název zakázky: Výběrové řízení na zajištění ubytování, souvisejících služeb a přechodný pronájem objektu pro projekt „PAS-AKTIV – rozvoj podpůrných opatření pro klienty s PAS a problémovým chováním, pečující osoby a personál, reg.č.: CZ.03.2.6.3/0.0/0.0/16_134/0008186
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 6. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Národní ústav pro autismus, z.ú.
Sídlo zadavatele: Brunnerova 1011/3, Praha 17, 16200
- Jméno: Ing. Magdalena Thorová
- Telefon: +420605246139
- E-mail: magdalena.thorova@nautis.cz
IČ zadavatele: 26623064
- Jméno: Ing. Pavla Drozdová
- Telefon: +420773924618
- E-mail: pavla.drozdova@nautis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 7. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Poštou anebo osobně na adresu ředitelství zadavatele: V Holešovičkách 593/1a, 18200, Praha 8, ekonomické oddělení, v pracovních dnech v době od 9:00 do 13:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Místo plnění: do 100km od adresy ředitelství Národního ústavu pro autismus, z.ú., V Holešovičkách 593/1a, 182 00 Praha 8 (nejkratší vzdálenost po silnici)
Jedná se o zajištění ubytovacích a souvisejících služeb v rozsahu, kvalitě a za podmínek uvedených v Příloze č. 1. Uchazeč v nabídce uvede objekt (hotel, pension, případně jiné ubytovací zařízení), ve kterém lze zajistit vzdělávací kurz pro účastníky s možností ubytování a stravování v témže komplexu a zároveň splňuje podrobnou specifikaci uvedenou v Příloze č. 1.
Stravovací služby nejsou předmětem této části zakázky a jejich hodnota není zahrnuta do její předpokládané hodnoty. Zajištění stravování ve stejném komplexu jako ubytování pro účastníky kurzu je však zadávací podmínkou a předpokládá se, že stravování si budou účastníci kurzu hradit v plné výši z vlastních zdrojů. Přesný rozsah zajišťovaných stravovacích služeb dodavatelem a jejich maximální cenový limit je součástí Přílohy č. 1 zadávací dokumentace a součástí Návrhu smlouvy o zajištění služeb.
Předpokládaný rozsah služeb je zajištění ubytování, souvisejících služeb a pronájmu seminární místnosti v následujícím rozsahu:
prodloužený víkend, t.j. 2 noci (nocleh vždy pátek, sobota) v počtu celkem 7 víkendových pobytů v období od 9/2019 do 4/2021, vždy, pro 35 – 40 osob, v celkové maximální hodnotě 196.000,- Kč, přičemž ubytování bude zajištěno v minimálně 13 pokojích, s WC a sprchou na pokoji.
ubytování na 5 nocí v počtu celkem 2 pobytů v období 9/2019 do 5/2021, vždy pro 15-20 osob, v celkové maximální hodnotě 180.000,- Kč, přičemž ubytování bude zajištěno v minimálně 13 pokojích.
pronájem seminární místnosti na 3, resp. 6 dnů (dle typu/délky příslušného pobytu) v období 9/2019 do 5/2021, v celkové maximální hodnotě 113.000,-Kč.
Termíny plnění jsou stanoveny jako předpokládané, resp. jako termíny možného zahájení. První den předpokládaného termínu je prvním dnem poskytování služby.
Zakázka bude plněna na základě Smlouvy o zajištění služeb, kterou uzavře zadavatel s dodavatelem, a jejíž návrh je uveden v Příloze č. 4 této zadávací dokumentace.
Předpokládaná celková maximální hodnota zakázky činí 489.000,- Kč včetně DPH, tedy 404 132,- Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 404132,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: •předpokládaný termín zahájení 09/2019 •předpokládaný termín ukončení 05/2021
Místo dodání / převzetí plnění: oblast do 100km od adresy ředitelství Národního ústavu pro autismus, z.ú., V Holešovičkách 593/1a, 182 00 Praha 8 (nejkratší vzdálenost po silnici)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Otevíráním obálek s nabídkami, hodnocením úplnosti nabídek a hodnocením nabídek zadavatel pověří hodnotící komisi, která bude mít 3 členy:
- Kateřina Sczepaniková, DiS., ředitelka pro rozvoj a vnější vztahy
- Ing. Renata Němcová, Ph.D, ředitelka střediska vzdělávání
- Martina Sáblíková, projektový manažer projektu
Otevírání obálek s nabídkami není veřejné.
- Zadavatel bude po zhodnocení úplnosti nabídek spolu se souladem se zadávacími podmínkami, hodnotit ekonomickou výhodnost nabídek podle základního kritéria nejnižší nabídkové ceny včetně DPH. Toto kritérium hodnocení bude mít v hodnocení váhu 100%.
- Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše včetně DPH uvedená v návrhu smlouvy.
- Zadavatel může požádat uchazeče o doplnění jeho nejasné nebo neúplné nabídky v dodatečné lhůtě (minimálně 48 hodin), jen pokud se takové doplnění netýká nabízeného plnění, nabídkové ceny nebo jiné skutečnosti rozhodné pro hodnocení nabídek. V případě nedoplnění požadovaných informací uchazečem, nebo v případě nedostatečného doplnění informací ve stanovené dodatečné lhůtě, zadavatel uchazeče/dodavatele, který nabídku podal, vyloučí. Zadavatel vyloučí také toho dodavatele, který je nezpůsobilý ve smyslu 20.8. Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ.
- Zadavatel stanoví pořadí jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH.
- Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měla být hodnocena nabídka pouze jednoho dodavatele. Pokud je v zadávacím řízení jediný účastník zadávacího řízení, může být zadavatelem vybrán bez provedení hodnocení.
- Při shodě nabídkových cen se určí pořadí losem.
- O provedení výběru dodavatele pořídí zadavatel „Zápis o posouzení a hodnocení nabídek“.
- O výsledku výběrového řízení, popř. vyloučení nabídky z výběrového řízení vyrozumí zadavatel uchazeče prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz do 10 pracovních dnů. Zadavatel spolu s uveřejněním o tom vyrozumí taktéž kontaktní osobu uchazeče.
- S vybraným dodavatelem uzavře zadavatel písemnou smlouvu v souladu s touto zadávací dokumentací. O podpisu smlouvy zadavatel informuje oznámením na portálu www.esfcr.cz do 10 pracovních dnů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Zadavatel požaduje, aby uchazeč/dodavatel prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů/základní způsobilosti ve smyslu čl. 12 zadávací dokumentace a ustanovení § 74 zákona č. 134/2016 Sb., ZZVZ:
- Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením čestného prohlášení, jehož vzor je Přílohou č. 3 zadávací dokumentace. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky, musí být předloženo v originále a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče/dodavatele.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Uchazeč ve své nabídce uvede své identifikační údaje, a to název obchodní firmy, sídlo, místo podnikání, popř. bydliště, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, IČ, DIČ, telefonní kontakt, e-mailový kontakt a URL adresu (viz Příloha - Krycí list, který tvoří Přílohu č. 2 této zadávací dokumentace), údaj kontaktní osoby, včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy; v případě, že se uchazeč rozhodne o použití subdodavatele/ů k plnění jakékoliv části zakázky, uvede tyto údaje i ve vztahu k těmto subdodavatelům;
- Nabídka bude učiněna v písemné, listinné formě a ve formě elektronické na datovém nosiči, ze které bude jasně vyplývat, do jaké části popř. do jakých více částí zakázky uchazeč nabídku podává. Nabídka pak bude současně obsahovat příslušný návrh Smlouvy o zajištění služeb pro veřejnou zakázku podepsaný statutárním orgánem uchazeče nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou jednat jménem/za uchazeče na základě plné moci, která bude připojena; včetně příloh, příslušného krycího listu, čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (v souladu s čl. 12 této zadávací dokumentace), kopií výpisu z veřejného rejstříku, nebo jiné evidence, ve které je uchazeč zapsán.
- Každý uchazeč je do výběrového řízení oprávněn podat jen jednu nabídku.
- Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
- Nabídka se podává ve lhůtě pro podání nabídek.
- Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v článku 9. této zadávací dokumentace.
- Varianty nabídek nejsou přípustné.
- Obálka s nabídkou v jednom vyhotovení bude označena následujícím způsobem:VEŘEJNÁ ZAKÁZKA – Národní ústav pro autismus, z.ú. – Nabídka ubytování, veřejná zakázka - NEOTEVÍRAT !! a bude zapečetěna proti neoprávněné manipulaci. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče pro účely zasílání oznámení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Nabídková cena uvedená v návrhu Smlouvy o zajištění služeb pro veřejnou zakázku musí být stanovena jako závazná, nejvýše přípustná a nepřekročitelná, zahrnující veškeré daně, poplatky a další náklady spojené s realizací této veřejné zakázky.
- Celková nabídková cena bude uvedena v CZK v členění: nabídková cena bez DPH, samostatně DPH a celková nabídková cena včetně DPH, kterou uchazeč uvede v Krycím listu tvořícím Přílohu č. 2 této dokumentace.
- Nabídková cena bude zpracována v souladu s výzvou k podání nabídky, zadávací dokumentací nebo jinými dokumenty, které jsou podkladem pro vymezení předmětu zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude učiněna v písemné, listinné formě a ve formě elektronické na datovém nosiči. Bližší požadavky jsou stanoveny v podmínkách a požadavcích na zpracování nabídky, v čl. 8 Zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč je do výběrového řízení oprávněn podat jen jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Písemná žádost uchazeče se doručuje na e-mailovou adresu kontaktní osoby zadavatele nebo do datové schránky zadavatele a musí být doručena zadavateli nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace či podklady uchazeči nejpozději do 2 dnů ode dne doručení žádosti. Dodatečné informace, které zadavatel poskytl, odešle emailem současně také ostatním uchazečům, které vyzval a zveřejní je na profilu www.efcr.cz a na svých internetových stránkách.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Platební podmínky a požadavky na fakturaci jsou stanoveny v návrhu smlouvy pro plnění jednotlivých částí zakázky, která tvoří Přílohu č. 4 k zadávací dokumentaci.
- V případě, že dodavatel přistoupí k plnění zakázky (i jejích jednotlivých částí) prostřednictvím svého/svých subdodavatele/ů, je povinen, kromě svých identifikačních údajů, uvést též identifikační údaje, a to název obchodní firmy, sídlo, místo podnikání, popř. bydliště, jméno osoby oprávněné jednat jménem uchazeče, IČ, DIČ, telefonní kontakt, e-mailový kontakt a URL adresu těchto svých subdodavatelů.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.9). Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ), v případě, že na ustanovení tato výzva , případně zadávací dokumentace odkazuje, zadavatel se jimi řídí pouze přiměřeně.
Soubory ke stažení:
- NAUTIS_ZD_6-2019.pdf (17. 6. 2019 15:08)
- Výzva k podání nabídek 6-2019.PDF (17. 6. 2019 15:09)
- NAUTIS_ZD_Příloha č. 2.xlsx (17. 6. 2019 15:09)
- NAUTIS_ZD_Příloha č.1.docx (17. 6. 2019 15:09)
- NAUTIS_ZD_Příloha č.3.docx (17. 6. 2019 15:09)
- NAUTIS_Příloha č.4 Navrh_smlouvy.docx (17. 6. 2019 15:10)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.PDF (19. 7. 2019 13:48)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.PDF (6. 8. 2019 10:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Přihlásil se pouze jeden uchazeč, který nesplnil podmínky ZD a byl vyloučen.
Datum ukončení: 6. 8. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.