Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti COM PLUS CZ a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13933

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti COM PLUS CZ a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: COM PLUS CZ a.s.

Sídlo zadavatele: Nad Krocínkou 317/48, Prosek, 190 00, Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: David Šafařík
  • Telefon: +420606611588
  • E-mail: david.safarik@complus.cz

IČ zadavatele: 25772104

DIČ zadavatele: CZ25772104

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: David Šafařík
  • Telefon: +420606611588
  • E-mail: david.safarik@complus.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 2. 2022 14:00

Místo pro podání nabídek:
COM PLUS CZ a.s. U Vlečky 3086/6 Ústí nad Labem

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Poptávány jsou vzdělávací kurzy. Jedná se o zakázku na služby. Předmětem plnění zakázky je zajištění odborného vzdělávání pro zaměstnance společnosti COM PLUS CZ a.s. s cílem zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků.

 

Požadovaná délka kurzu – 39 hodin + 1 hodina závěrečného pohovoru. 1 hodina kurzu = 60 minut.

 

Zakázka je rozdělena na následující části (popis jednotlivých částí je uveden v příloze č. 3 této výzvy):

 

1) Kybernetická bezpečnost

2) Pokročilé funkce Excel

3) Správa serverů, sítí a zařízení

Výše uvedené části zakázky jsou nejmenšími dále nedělitelnými celky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 788479,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Březen 2022 až Prosinec 2022, Přesný harmonogram školících aktivit bude vytvářen průběžně po dobu realizace zakázky na základě dohody objednatele a dodavatele a bude zohledňovat aktuální potřeby objednatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha / Brno

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Jediným kritériem hodnocení s vahou 100 % je nejnižší nabídková cena v CZK bez DPH.

Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou za celý předmět plnění dané části zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje prokázání:

    - splnění základní způsobilosti v rozsahu stanoveném v příloze č. 2 této výzvy, a to formou čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (kopie čestného prohlášení, vystaveného ve lhůtě pro podání nabídek, bude součástí nabídky uchazeče).

    - splnění profesní způsobilosti: tyto dokládají profesní a odbornou způsobilost dodavatele pro plnění veřejné zakázky.

    - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence.
    - doklad o akreditaci či jiný doklad, který opravňuje dodavatele vzdělávání tyto vzdělávací aktivity realizovat (např. rozhodnutí ministerstva). U neakreditovaných vzdělávacích aktivit je jiným dokladem doklad o dosaženém vzdělání všech školitelů, kteří budou poskytovat služby na základě této zakázky (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom). Pokud vzdělání školitelů neodpovídá školené oblasti, je účastník povinen doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

     

     

    Uchazeč může prokázat určitou část technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence prostřednictvím jiné osoby.  Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

    výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence jiné osoby
    doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby
    doklady o splnění základní způsobilosti jinou osobou (čestné prohlášení) a
    písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

     

    Způsob prokázání kvalifikace: 

    Dodavatel je povinen předložit všechny zadavatelem požadované doklady prokazující kvalifikaci v českém jazyce. V případě cizojazyčných dokladů je povinen přiložit kopii jejich překladu do českého jazyka. Povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce nebo na doklady o vzdělání v latinském jazyce.

    Účastník doloží v nabídce prosté kopie dokumentů, přičemž doklad prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence nesmí být starší než 3 měsíce před zahájením výběrového řízení.
    Účastníci mohou k prokázání základních a profesních způsobilostí využít výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce. Zadavatel si v průběhu VŘ může vyžádat originály či úředně ověřené kopie dokladů o kvalifikaci

     

    Účastníci mohou k prokázání způsobilosti využít certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace účastníka v rozsahu v něm uvedených údajů.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Obsah nabídky: Podepsaný krycí list v souladu s přílohou č. 1 této výzvy, doklady k prokázání kvalifikace, podepsaný a vyplněný návrh smlouvy (příloha č. 5 této výzvy) ve žlutě označených místech (jedná se o závazný návrh smlouvy, který není určen k editování či komentování), oceněný soubor Nabídková cena (příloha č. 4 této výzvy) pro danou část zakázky, ostatní doklady jsou-li relevantní (např. smlouva o společnosti v případě společné účasti dodavatelů a vymezení jejich odpovědnosti za plnění zakázky, plná moc apod.).

v českém jazyce

nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl

v listinné podobě ve dvou identických vyhotoveních v originálech

všechny listy doporučujeme číslovat nepřerušovanou vzestupnou řadou, která zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi. Jedná se o formální požadavek

zadavatel nepřipouští předložení variant nabídky

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude členěna na položkové ceny dle jednotlivých položek dané části zakázky a to v rozsahu a formě dle přílohy č. 4 výzvy (příloha č. 4a pro část 1, příloha č. 4b pro část 2, příloha č. 4c pro část 3). Současně Uchazeč doplní celkovou nabídkovou cenu za plnění celého požadovaného předmětu dané části zakázky do závazného návrhu smlouvy, tato cena musí být shodná s celkovou cenou z oceněného rozpočtu

 

Celková nabídková cena dané části zakázky bude uvedena v korunách českých v členění cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH. Pokud uchazeč není plátcem DPH, tuto skutečnost výslovně uvede.

 

Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu dané části zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy, náklady na zajištění školících prostor a jakékoli další výdaje nutné pro realizaci zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat (lze ji navyšovat pouze při zákonné změně sazby DPH).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a částí zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě, že nabídky nepodepisuje statutární orgán, či prokurista, je třeba doložit plnou moc pověřené osoby.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč je oprávněn podat nabídku na všechny či pouze některé části (část 1, část 2, část 3) veřejné zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část veřejné zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku. Pokud tedy účastník hodlá podat nabídky na všechny části veřejné zakázky, či na více částí veřejné zakázky, podá samostatně zabalené nabídky obsahující veškeré náležitosti a dokumenty požadované pro danou část veřejné zakázky. Požadavky zadavatele jsou pro všechny části veřejné zakázky stanoveny shodně, pokud není v dalších ustanoveních uvedeno jinak. Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem otevírány, posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá část zakázky samostatně zadána jednomu uchazeči. Každý uchazeč může podat ke každé části veřejné zakázky pouze jednu nabídku

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli, resp. výše uvedené kontaktní osobě zadavatele, doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti dodavatele. Vysvětlení (příp. změny) zadávacích podmínek budou zveřejňovány na portálu www.esfcr.cz, a to včetně přesného znění žádosti o vysvětlení bez identifikace dodavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení před podpisem smlouvy, nebo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v ZD, a to buď na základě žádosti zájemců o vysvětlení zadávací dokumentace, nebo z vlastního podnětu.

Dále si zadavatel vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení před podpisem smlouvy v případě zamítnutí žádosti o podporu.

Dále si zadavatel vyhrazuje právo omezit předmět či rozsah plnění, a to i po uzavření smlouvy. Důvodem pro takové konání je neschválení či významné zkrácení dotace. Uchazeč, který podá nabídku do zadávacího řízení, tuto informaci bere na vědomí a plně ji respektuje.

 

Uchazeči sami ponesou veškeré své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto výběrové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 762594.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha - Vršovice, 63911035 - Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) - 1) Kybernetická bezpečnost

    Datum podpisu smlouvy: 2. 3. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AbecedaPC Consulting a.s., Mnichovická 173, 280 02 Kolín, 04534794 - Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) - 2) Pokročilé funkce Excel

    Datum podpisu smlouvy: 2. 3. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha - Vršovice, 63911035 - Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) - 3) Správa serverů, sítí a zařízení

    Datum podpisu smlouvy: 2. 3. 2022

Datum ukončení: 2. 3. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 2. 2022
 
Aktualizováno: 11. 3. 2022