Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání členů České asociace čistících stanic - opakovaná

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13235

Název zakázky: Vzdělávání členů České asociace čistících stanic - opakovaná

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 1. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká asociace čistících stanic

Sídlo zadavatele: V korytech 1532/67, Strašnice, 100 00 Praha 10

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. David Pinka
  • Telefon: +420736506735
  • E-mail: pinkdee@email.cz

IČ zadavatele: 27045889

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jiří Samek
  • Telefon: +420607842507
  • E-mail: akjirisamek@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 28. 1. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
AK Mgr. Jiří Samek Pod Děkankou 435/27 147 00 Praha 4 (pracovní doba recepce 9:00 – 16:00)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích služeb pro zaměstnance České asociace čistících stanic, v projektu Vzdělávání členů České asociace čistících stanic, reg. č.CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010900 v oblastech:

Měkké a manažerské dovednosti

Obecné IT

Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je vymezena ve Smlouvě (příloha této výzvy) a dále v seznamech kurzů.

Uvedená témata jednotlivých kurzů vychází z kurzů vytipovaných MPSV (coby poskytovatelem dotace) ve Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání. Jedná se tedy o témata, která je možné v rámci projektu (smlouvy) proškolit, ale jejich realizace není nezbytně nutná, neboť bude odviset od aktuální poptávky zapojených firem. Uchazeč/dodavatel však musí počítat s tím, že každý uvedený typ kurzu by mohl být v rámci zakázky realizován.

Cílovou skupinou budou zaměstnanci čistících stanic, převážná většina jsou manuální pracovníci (40%), dále pak vedoucí směn, pracovních čet, tedy nižší a střední management (40%), účetní, personalisté, zaměstnanci v controllingu, obchodní zástupci (20%).

Smlouva bude sjednána jako smlouva rámcová, která stanoví zejména cenu a podmínky plnění. Realizace konkrétních školení bude odviset od aktuální potřeby firem zapojených do projektu a bude konkretizována prostřednictvím plánů školení dle smlouvy.

Nabídka dodavatele musí zajistit všechny požadované vzdělávací aktivity s tím, že zadavatel umožňuje využití subdodavatele.

Nejedná se o veřejnou zakázku zadávanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Zadavatel je však povinen řídit se předpisy Operačního programu Zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1065600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení plnění bezprostředně po podpisu smlouvy Ukončení plnění nejpozději 30. 6. 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
ČR (mimo hl. m. Prahy)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti nabídek, přičemž zadavatel stanoví následující dílčí hodnotící kritéria, jejich váhu:

 

1. Nabídková cena s DPH – oblast Měkké a manažerské dovednosti (váha 35 %)

2. Nabídková cena s DPH – oblast Obecné IT (váha 5%)

3. Kvalita obsahu vzdělávacích kurzů, metod výuky a evaluace (váha 40 %)

4. Kvalita organizačního zajištění zakázky (váha 20 %)

 

Metoda vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích

 

Ad 1) a Ad 2) Nabídková cena

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle nabídkové ceny za 1 školící den za danou oblast  s DPH. Pro hodnocení nabídek bude rozhodná nabídková cena uvedená v krycím listu nabídky.

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

100 x (nejnižší cena/cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech (x0,35; x0,05)

 

Ad 3) Kvalita obsahu vzdělávacích kurzů, metod výuky a evaluace

Pro hodnocení tohoto kritéria bude použita bodovací stupnice v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce bude na základě rozhodnutí hodnotící komise přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Na výši bodové hodnoty se komise buď shodne jednomyslně, nebo bude zjištěna jako aritmetický průměr součtu bodů přidělených od všech členů komise. Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek v tomto kritériu od nejvhodnější k nejméně vhodné, označí nabídku s nejvyšším počtem bodů jako nejvhodnější a přiřadí ji 100 bodů. Každé následující nabídce pak přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Komise hodnocení podrobně odůvodní.

Nabídka musí obsahovat návrh všech vzdělávacích kurzů, které jsou přílohou výzvy.

Návrh musí vždy obsahovat:

a) dílčí témata – věcný obsah kurzů a zaměření na cílovou skupinu

b) navržené metody výuky
c) druhy a popis navrhované evaluace

 

Z hlediska hodnocení zadavatel preferuje návrh obsahu kurzů, které budou akceptovat odborné poznatky a současné trendy s ohledem na zaměření kurzu a cílovou skupinu, jednotlivé části obsahu kurzů budou v logické obsahové posloupnosti, budou vhodně strukturovány, aby nejvíce odpovídaly plánovaným cílům výuky a zároveň byly adekvátní z hlediska potřeb a schopností cílové skupiny v celkové časové dotaci určené pro daný kurz. Zadavatel dále preferuje návrh metod výuky a evaluace, kde budou při realizaci kurzů jasně definované metody vzdělávání, tyto metody budou zajišťovat co nejvyšší efektivitu pro nabytí nových znalostí či osvojení nových dovedností s ohledem na charakter cílové skupiny, budou motivovat účastníka k aktivitě během kurzu, způsob evaluace vzdělávání bude zajištěn komplexně a víceúrovňově.

V  rámci tohoto dílčího kritéria bude zadavatel hodnotit kvalitu obsahu vzdělávacích kurzů z hlediska odborné úrovně navržených dílčích témat, obsahu nejnovějších poznatků / trendů / závěrů / legislativních novinek atd., optimálnost obsahů vzhledem k časové dotaci a cílové skupině. V rámci hodnocení kvality návrhu obsahu kurzů bude zadavatel posuzovat:

 

Ad  a) dílčí témata – věcný obsah kurzů a zaměření na cílovou skupinu

- zda je navržený věcný obsah kurzů vhodný s ohledem na délku kurzu, cílovou skupinu a zohledňuje požadované cíle
- zda je navržený obsah v souladu s požadavkem na zvyšování úrovně kompetencí účastníků kurzů a odpovídá potřebám dané cílové skupiny

 

Ad  b) navržené metody výuky (workshopy, ukázky z praxe, sdílení zkušeností, atd.)

- zda jsou obsaženy jasné definice jednotlivých metod, jejich soulad a provázanost k obsahu kurzu 
- zda je uvedena variantnost navržených metod, aplikovatelnost a vhodnost jejich použití vzhledem k cílové skupině
- jak metody podpoří uplatnitelnost získávaných poznatků do praxe

 

Ad  c) druhy a popis navrhované evaluace

- zda jsou druhy navrhované evaluace propracované a systematické 
- zda je navržené řešení evaluace s jednotlivými subjekty využitelné v praxi
- jak jsou evaluací posuzovány a ověřovány získané znalosti

Hodnotící komise bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnotit návrhy obsahů kurzů jak jednotlivě, tak i ve vzájemných souvislostech, dle jednotlivých uvedených okruhů. Jako nejvhodnější bude vyhodnocen takový návrh vzdělávacích kurzů, který bude nejlépe obsahem odpovídat zadavatelem vymezeným cílům vzdělávání, cílovým skupinám, požadovaným kvalifikovaným výsledkům vzdělávání a preferencím zadavatele uvedeným v této zadávací dokumentaci, z hlediska metod výuky a způsobu evaluace bude nejvíce efektivní, vhodný vzhledem k cílové skupině, metody budou povzbuzovat k aktivitě během kurzů, budou motivovat k rozvoji kompetencí, kde bude evaluace víceúrovňová a nabízena s konkrétními použitelnými výstupy s praktickými dopady pro zaměstnavatele školených osob a zadavatele a bude nejlépe odpovídat preferencím zadavatele, jak jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Bodové hodnocení získané v tomto dílčím hodnotícím kritériu bude následně redukováno vahou kritéria (x 0,40).

Ad 4) Kvalita organizačního zajištění zakázky

Pro hodnocení tohoto kritéria bude použita bodovací stupnice v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce bude na základě rozhodnutí hodnotící komise přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Na výši bodové hodnoty se komise buď shodne jednomyslně, nebo bude zjištěna jako aritmetický průměr součtu bodů přidělených od všech členů komise. Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek v tomto kritériu od nejvhodnější k nejméně vhodné, označí nabídku s nejvyšším počtem bodů jako nejvhodnější a přiřadí ji 100 bodů. Každé následující nabídce pak přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Komise hodnocení podrobně odůvodní.

Nabídka musí obsahovat návrh organizačního zajištění zakázky obsahující:

a) systém zabezpečení organizačního zajištění zakázky

b) analýza rizik

c) řešení dokumentace

 

Z hlediska hodnocení zadavatel preferuje návrh organizačního zajištění, kde budou procesy při realizaci všech požadovaných podmínek plnění jasně definovány a strukturovány, budou komplexně a systematicky uchopeny, budou jasně definované odpovědnosti členů realizačního týmu, řešení zastupitelnosti či jiných rizik při realizaci zakázky a konkrétní popis způsobu dokumentace zakázky.

 

V  rámci hodnocení tohoto dílčího kritéria bude zadavatel nabídku posuzovat dle těchto okruhů:

 

Ad a)    systém zabezpečení organizačního zajištění zakázky

- zda je navržený systém organizačního zajištění vhodný s ohledem na dobu trvání zakázky a její specifika (různost zapojených subjektů, dotační projekt OPZ)
- zda jsou obsaženy definice všech dílčích procesů realizace a jejich logická posloupnost a návaznost
- zda je obsaženo jasné vymezení a odpovědnosti členů týmu a zapojených osob a zda je návrh vhodný vzhledem k zakázce

 

Ad b)    analýza rizik

- zda jsou obsaženy identifikace všech rizik a jejich podrobné řešení a jejich vhodnost a prevence vzhledem k zakázce
- zda je konkrétní řešení zastupitelnosti vhodné vzhledem k rozsahu a specifikám zakázky

 

Ad c)    řešení dokumentace

- zda je navržená dokumentace přesná, správná a odpovídající zakázce

 

Hodnotící komise bude, v rámci tohoto dílčího kritéria hodnotit každý návrh výše uvedeným postupem, kdy napřed tento posoudí pomocí jednotlivých shora uvedených okruhů s přihlédnutím k jejich vzájemným souvislostem. Jako nejvhodnější nabídka bude vyhodnocen takový návrh organizačního zajištění, který bude nejlépe odpovídat rozsahu a předmětu veřejné zakázky a preferencím zadavatele, jak jsou uvedeny ve výzvě a jejích přílohách.

Bodové hodnocení získané v tomto dílčím hodnotícím kritériu bude následně redukováno vahou kritéria (x 0,20).

Sestavení celkového pořadí:

Jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty vážených bodů (součet za všechna hodnotící kritéria).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

Základní způsobilost

Základní způsobilost splňuje uchazeč:

- nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele,

  • podává-li nabídku dodavatel právnická osoba, splňuje tuto podmínku právnická osoba i každý člen statutárního orgánu právnické osoby, je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, splňuje tuto podmínku tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, a osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele;
  • účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, splňuje tuto podmínku tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu;
  • účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu české právnické osoby, splňuje tuto podmínku právnická osoba a vedoucí pobočky závodu a zároveň i každý člen statutárního orgánu právnické osoby, je-li členem statutárního orgánu takového dodavatele právnická osoba, splňuje tuto podmínku tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, a osoba zastupující tuto právnickou osobu ve statutárním orgánu dodavatele;

- nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
- nemá nedoplatek na spotřební dani;
- nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
- nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
- není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo nebyl v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené podmínky splňuje. Toto čestné prohlášení (příloha č. 2 této výzvy) musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče.

Profesní způsobilost

Uchazeč musí dále předložit:

•          Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;

•          Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licencí;

Technické kvalifikační předpoklady

K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení seznamu významných služeb formou čestného prohlášení, a to za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí, uvedení popisu poskytnutého vzdělávání a identifikace objednatele včetně kontaktů na objednatele (na osobu oprávněnou potvrdit referenci, uvést e-mail či telefonní číslo).

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že dodavatel realizoval následující služby:

  • alespoň 2 významné služby, jejichž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (dodavatel může mít např. uzavřenou rámcovou smlouvu, případně jinou smlouvu, jejímž předmětem je realizace několika vzdělávacích kurzů, přičemž tato smlouva ještě nebyla ukončena a zasahuje do budoucna. V takovém případě může dodavatel předložit seznam čerpání k dílčímu plnění, tj. významné službě, jejímž předmětem je již ukončený vzdělávací kurz), přičemž ze seznamu musí vyplývat následující: každá služba musí být v minimální hodnotě alespoň 200 000 Kč vč. DPH;
  • alespoň 2 významné služby, jejichž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů v oblasti obecného IT poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (dodavatel může mít např. uzavřenou rámcovou smlouvu, případně jinou smlouvu, předmětem které je realizace několika vzdělávacích kurzů, přičemž tato smlouva ještě nebyla ukončena a zasahuje do budoucna. V takovém případě může dodavatel předložit seznam čerpání k dílčímu plnění, tj. významné službě, jejímž předmětem je již ukončený vzdělávací kurz), přičemž ze seznamu musí vyplývat následující: každá služba musí být v minimální hodnotě alespoň 50 000 Kč vč. DPH.

Zadavatel dále požaduje osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

Zadavatel požaduje předložení seznamu členů realizačního týmu formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude jednoznačně vyplývat, že členové realizačního týmu splňují níže uvedené požadavky zadavatele.

Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

  • min. 2 lektoři, každý z nich vysokoškolské vzdělání. Každý z lektorů dále prokáže min. 3 roky profesní praxe v oblasti vzdělávání měkkých a manažerských dovedností, přičemž každý z lektorů doloží seznam jím realizovaných školení v oblasti měkkých a manažerských dovedností, ze kterého bude plynout, že odškolil minimálně 50 školicích dnů.
  • min. 1 lektor, min. středoškolské vzdělání, min. 3 roky profesní praxe v oblasti vzdělávání v oblasti obecného IT, přičemž doloží seznam jím realizovaných školení v oblasti obecného IT, ze kterého bude plynout, že odškolil minimálně 20 školicích dnů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídka bude podána v českém jazyce. Jako součást nabídky dodavatelé předloží:

  • Dokumenty rozhodné pro hodnocení nabídek
  • Doklady, prokazující splnění požadované kvalifikace
  • Návrh smlouvy, který je přílohou této výzvy. Návrh smlouvy musí být doplněný o vyznačené náležitosti (identifikační údaje uchazeče, finanční částky nabídkové ceny) a podepsaný uchazečem, resp. statutárním orgánem uchazeče v souladu se způsobem podepisování za společnost uvedeným v obchodním rejstříku či osobou zmocněnou k takovému úkonu. Plná moc musí být v takovém případě součástí nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění dle jednotlivých vzdělávacích aktivit za 1 školící den bez DPH, samostatně vyčíslí DPH a dále uvede částku za 1 školící den včetně DPH.

Dodavatel doplní nabídkovou cenu v tomto členění do krycího listu (příloha této výzvy) a návrhu smlouvy (příloha této výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatelé budou nabídky předkládat v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele). Nabídka musí být odevzdána v následující struktuře:a) Krycí list nabídky;b) Doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků;c) Návrh smlouvy, který bude v souladu s popisem předmětu zakázky vymezeném v této výzvě;d) Dokumenty rozhodné pro hodnocení nabídek;e) Případné další dokumenty.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Zadavatel neumožňuje varianty nabídky.
  • Dodavatel se seznámí s aktuálními Pravidly Operačního programu Zaměstnanost (dostupnými na www.esfcr.cz) a zavazuje se plnit veškeré povinnosti pro něj vyplývající.
  • Ostatní požadavky na zpracování nabídky jsou stanoveny v této výzvě. Další podmínky (platební a obchodní podmínky) jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je přílohou této výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 1. 2020
 
Aktualizováno: 29. 7. 2020