- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání měkkých dovedností pro společnost SSI (II)
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12375
Název zakázky: Vzdělávání měkkých dovedností pro společnost SSI (II)
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 6. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005509 Vzdělávání měkkých dovedností pro management společnosti SSI příjemce: Special Service International, spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Special Service International, spol. s r.o.,
Sídlo zadavatele: Letohradská 711/10, Holešovice, 170 00 Praha 7
- Jméno: Radek Škrabal a Václav Elman, jednatelé
IČ zadavatele: 26116570
DIČ zadavatele: CZ26116570
- Jméno: Radoslav Kavulič
- Telefon: +420775617462
- E-mail: radoslav.kavulic@ssi.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 7. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky lze doručit osobně do recepce společnosti Special Service International, spol. s r.o, - 6.patro, Na Žertvách 29, Praha 8, k rukám R. Kavuliče ve dnech lhůty pro podání nabídky od 9 do 10 hodin. Nabídky zaslané poštou či obdobným způsobem musí být doručené na tutéž adresu do do 10.00 hodin posledního dne lhůty pro podání nabídky.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následujících vzdělávacích aktivit:
Efektivní a hladký průběh změn ve firmě
Obsah vzdělávacího kurzu:
- změny v managementu (jak reagovat na změny ve firmě)
- teorie managementu změn obecně
- práce ve skupině (co je žádoucí změna a co naopak není)
- využití změn v praxi - workshop
Pro 60 osob – min. 7 běhů
Cílová skupina - top management, liniový management, nejnižší management
délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení
Obsah vzdělávacího kurzu:
- principy strategického myšlení
- analýza vnitřní x vnější
- firemní hodnoty a firemní kultura
- strategické vize a cíle
- model přípravy a plánovací strategie
- principy manažerské komunikace
Pro 15 osob – min. 2 běhy;
Cílová skupina - top management
Délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Zvyšování výkonnosti firmy
Obsah vzdělávacího kurzu:
- vize, poslání a strategie - jejich význam pro výkonnost firmy obecně
- zvyšování výkonnosti díky změně myšlení lidí
- profilace klíčových manažerských kompetencí
- efektivita manažera a její vliv na zaměstnance
- výkonnost, její sledování, měření
- diskuse příkladů z praxe – pozitivních i negativních
Pro 15 osob – min. 2 běhy
Cílová skupina - top management
délka 1 běhu: 1 den (8 hodin)
Zvyšování efektivity procesů
Obsah vzdělávacího kurzu:
- efektivní procesy a jejich sledování
- přínosy, měření a optimalizace
- správa a sjednocení procesů
- standardy u opakovaných aktivit; flexibilita u nestandardních situací a vzájemné sdílení
- rozbor a zpětná vazba
Pro 45 osob – min. 6 běhů
Cílová skupina - liniový management, nejnižší management
Délka 1 běhu: 1 den (8 hodin)
Vedení a motivace zaměstnanců
Obsah vzdělávacího kurzu:
- pochopení role leadershipu
- schopnost vytvářet loajalitu a vysoký výkon na základě motivačních nástrojů leadershipu
- důležité vlastnosti vůdčí osobnosti
- přístupy k vedení lidí
- základy motivačních teorií
- profilace manažerských kompetencí
Pro 15 osob – min. 2 běhy
Cílová skupina - top management
Délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Motivace lidí v praxi
Obsah vzdělávacího kurzu:
- základy motivace
- profilace manažerských kompetencí
- sebemotivace, teorie - individuální a skupinová práce
- motivace okolí, teorie a skupinová práce
- motivační instrumenty,
- diskuse příkladů z praxe
Pro 25 osob – min. 3 běhy
Cílová skupina - liniový management
Délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Principy prozákaznického chování a komunikace se zákazníkem
Obsah vzdělávacího kurzu:
- základní principy komunikace se zákazníkem
- rozdělení zákazníků dle skupin (potencionální, stávající, nový)
- versatilní komunikace v obchodním jednání
- praktické tipy a nácviky komunikace se zákazníkem
Pro 20 osob – min. 2 běhy
Cílová skupina - nejnižší management
Délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Požadavek na minimální počet lektorů při výuce: 2
Další charakteristiky vzdělávacích aktivit a požadavky na jejich realizaci:
maximální počet osob v 1 běhu je 12 osob
vyučovací hodinou je myšleno 60 min
nejdéle po 6 hod. běhu vzdělávací aktivity musí být poskytnuta přestávka na jídlo v min. délce 30 min.
zadavatel si vyhrazuje právo navýšit počet účastníků o 10 % z důvodu plnění indikátorů
požadavky na místo realizace vzdělávacích aktivit:
školící místnosti musí splňovat hygienické a další zákonné normy pro realizaci vzdělávacích kurzů, musí být vybaveny minimálně dataprojektorem s plátnem či promítací plochou, flipchartem či tabulí, stolky či lavicemi a židlemi pro účastníky a lektora/y - náklady na pronájem prostor jsou součástí nabídkové ceny.
místy realizace jsou Brno, Ostrava, Mladá Boleslav a Kladno.
konkrétní adresy místa realizace navrhne dodavatel do 14 dnů po podpisu smlouvy (zadavatel si vyhrazuje právo je odmítnout a vyžádat si nové návrhy) a musí splňovat tyto požadavky:
možnost nákupu teplého jídla v dosahu 10 min. chůze,
dopravní dostupnost veřejnou dopravou, v dosahu 10 min chůze od zastávky vlaku či autobusu,resp. MHD
Při realizaci 2 denních běhů musí být v dosahu chůze max. 20 min dostupná možnost ubytování.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1565520,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín plnění: červenec 2018 - 31. březen 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Mladá Boleslav, Kladno (Středočeský kraj), Brno (Jihomoravský kraj) Ostrava (Moravskoslezský kraj)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny.
Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kritérii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu.
Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě nabídky.
Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů.
Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH
V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny 3 subkritéria:
|
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
K prokázání způsobilosti v rámci tohoto řízení požaduje zadavatel po uchazečích předložit následující dokumenty k prokázání následujícícho:
Základní způsobilost:
Dodavatel musí prokázat, že není nezpůsobilým dodavatelem ve smyslu § 74 zákona o veřejných zakázkách.
Dodavatel předloží následující dokumenty analogicky ve vztahu k jednotlivým bodům § 74 zákona o veřejných zakázkách, dle § 75 zákona.
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:
výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),
potvrzením že nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),
písemného čestného prohlášení, že nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
potvrzením že nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74odst. 1 písm. e)
Profesní způsobilost:
Dodavatel předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence a oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
Technická kvalifikace:
Pojistné krytí odpovědnosti za škody způsobené dodavatelem třetí osobě min. ve výši 5.000.000,- Kč, přičemž toto pojištění bude dodavatel povinen udržovat po celou dobu realizace zakázky. K prokázání tohoto předpokladu předloží dodavatel platnou pojistnou smlouvu nebo pojistný certifikát, jejichž předmětem je pojištění výše uvedených pojistných rizik a to min. v požadované výši pojistného krytí, případně doplněný o příslib navýšení pojistné částky vystavený příslušnou pojišťovnou, ze kterého vyplývá, že v případě získání zakázky uchazečem bude pojistná smlouva do požadované výše pojistného krytí navýšena. Z předložených dokladů musí být zřejmý rozsah pojištění a výše pojistného krytí a doba platnosti pojištění.
Seznam významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech v oblasti dodávek vzdělávacích aktivit na základě jedné smlouvy či objednávky. V seznamu bude uveden název a popis předmětu zakázky, její finanční objem, doba plnění, název a kontakt na objednavatele. Tento kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který předloží seznam alespoň 2 obdobných zakázek, s finančním objemem min. 1 ve výši 900 000 Kč a každé další min. 500 000 Kč bez DPH.
SPOLEČNÉ PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE:
Veškeré požadované doklady, osvědčení o prohlášení mohou být doloženy v prosté kopii, není-li u jednotlivých bodů uvedeno jinak. Nejsou-li doklady vydány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka.
Doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilostí nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 90 kalendářních dnů.
Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě musí předložit smlouvu uzavřenou se poddodavatelem, z níž vyplývá závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění příslušné části veřejné zakázky či k poskytnutí věci či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal splnění kvalifikace. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění základní kvalifikace.
Má-li být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají společnou nabídku, musí každý z nich prokázat splnění základní kvalifikace a výpis z obchodního rejstříku v plném rozsahu. Další kvalifikační předpoklady musí prokázat všichni dodavatelé společně.
V případě že má být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají společnou nabídku, musí zároveň v nabídce předložit originál nebo úředně ověřenou kopii smlouvy, z níž vyplývá závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplívajících z veřejné zakázky. Příslušná smlouva musí rovněž zřetelně vymezovat, který z dodavatelů je oprávněn jednat za ostatní účastníky ve věcech spojených s poskytováním plnění veřejné zakázky či její určité části, a kterou konkrétní část plnění bude fakticky poskytovat každý z dodavatelů.
Zadavatel si vyhrazuje právo uchazeče, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo uvede neúplné či nepravdivé informace z části ze zadávacího řízení vyloučit.
Dokumenty mohou být předloženy v prosté kopii, zadavatel si vyhrazuje právo na předložení originálů nebo úředně ověřených dokumentů doložených v nabídce před podpisem smlouvy. V případě nedoložení dokladů bude toto hodnoceno jako nesplnění resp. porušení podmínek zadávacího řízení a zadavatel uchazeče vyloučí.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel požaduje zpracování nabídky v českém jazyce.
Zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění:
Krycí list nabídky, obsahující identifikační údaje o uchazeči, celkovou nabídkovou cenu v členění bez a včetně DPH, cenou za realizaci jednotlivých aktivit popsaných v popisu předmětu zakázky této výzvy (tato cena zahrnuje veškeré náklady na realizaci vzdělávání celého počtu osob - zahrnuje všechny jednotlivé realizace) a vázanosti celým obsahem nabídky, který je podepsán osobou oprávněnou za uchazeče jednat.
Doklady k prokázání kvalifikace
Kritéria pro hodnocení nabídek
Přílohy (nepovinné)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou celkovou cenu vymezenou předmětem veřejné zakázky v souladu s touto Výzvou, a to absolutní částkou v české měně v členění:
nabídková cena celkem za všechny vzdělávací aktivity bez DPH
jednotková cena za realizaci jednotlivých aktivit popsaných v popisu předmětu zakázky této výzvy (tato cena zahrnuje veškeré náklady na realizaci vzdělávání celého počtu osob - zahrnuje všechny jednotlivé realizace) , bez DPH.
Nabídková cena musí být zpracována jako nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Musí zahrnovat veškeré náklady (např. včetně pronájmu prostor a techniky) související se splněním předmětu veřejné zakázky včetně všech předvídatelných rizik a vlivů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo jím pověřenou osobou na základě plné moci – v tomto případě je potřeba doložit i plnou moc).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Případné dotazy či požadavky na doplnění zasílat na kontaktní osobu zadavatele (viz tato výzva).
Další požadavky na zpracování nabídky:
Cenu není možno navyšovat z žádného důvodu, mimo důvodu zákonné změny výše DPH.
Nabídka musí být předložena písemně a to 1x originál a 1x kopie, tak aby byla znemožněna manipulace.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Nabídka musí být podána v českém jazyce.
Zadavatel požaduje specifikaci (identifikační údaje) všech poddodavatelů.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky NEW 06 2018.pdf (27. 6. 2018 16:42)
- SSI-2018-07-04-vyzva2-dotazy.pdf (4. 7. 2018 15:34)
- SSI-2018-07-Rozhodnutí o vyloučení.pdf (26. 7. 2018 08:19)
- SSI-2018-07-Výsledek výzvy.pdf (26. 7. 2018 08:19)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.