- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12770
Název zakázky: Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 5. 2019
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková, MBA
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Ing. Veronika Fejtová
- Telefon: +420466026491
- E-mail: veronika.fejtova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 5. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice. Místo pro podání nabídek osobně v pracovních dnech Po a St v době od 7:00 do 17:00 hod., ve dnech Út a Čt v době od 7:00 do 15:30 hod., v Pá v době od 7:00 do 14:30 hod. na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, Podatelna (prostory Czech POINT), Komenského náměstí 120, 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro pracovníky krajského úřadu a sociální pracovníky obcí v rámci projektu „Podpora procesů kvality a systémových změn v řízení sociálních služeb v Pardubickém kraji“, který je spolufinancovaný z prostředků ESF – Operačního programu Zaměstnanost, státního rozpočtu ČR a rozpočtu Pardubického kraje. Jedná se o kompletní realizaci 7 vzdělávacích kurzů (11 běhů) pro účastníky z řad pracovníků Krajského úřadu Pardubického kraje – odboru sociálních věcí a sociálních pracovníků obcí II. a III. stupně Pardubického kraje, kteří vykonávají činnosti sociální práce. Cílem vzdělávání je prohloubit profesní znalosti, kompetence a pracovní dovednosti těchto pracovníků. Veřejná zakázka je rozdělena dle témat jednotlivých kurzů na 7 dílčích částí:
- Dílčí část 1: Komunikace s klientem s psychiatrickou diagnózou (2 běhy, požadavek na akreditaci MPSV)
- Dílčí část 2: Finanční kontroly v sociálních službách dle zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole (2 běhy, požadavek na akreditaci)
- Dílčí část 3: Sebepoznáním k větší produktivitě (1 běh, kurz bez požadavku na akreditaci)
- Dílčí část 4: Práce s agresivním a manipulativním klientem (3 běhy, požadavek na akreditaci MPSV)
- Dílčí část 5: Kvalita a efektivita v sociálních službách (1 běh, kurz bez požadavku na akreditaci)
- Dílčí část 6: Kontrolní řád v samostatné a přenesené působnosti (1 běh, požadavek na akreditaci)
- Dílčí část 7: Úhrady za sociální služby (1 běh, požadavek na akreditaci MPSV)
Dodavatel může podat nabídku do jedné i více dílčích částí této veřejné zakázky. V případě, že dodavatel podá nabídku na více dílčích částí této zakázky, každá nabídka jednotlivého dodavatele bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele. Bližší informace jsou uvedeny v přiložené výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 220000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Viz přiložená výzva
Místo dodání / převzetí plnění: Realizace všech kurzů bude probíhat v Pardubicích v prostorách, které poskytne zadavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. U kurzů s požadavkem na akreditaci bude hodnocena výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 3 výzvy). U kurzů bez požadavku na akreditaci bude hodnocena výše celkové nabídkové ceny v Kč včetně DPH uvedená dodavatelem v položkovém rozpočtu (Příloha č. 3 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz přiložená výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka - Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí II“ a názvem dílčí části veřejné zakázky. Pokud dodavatel podává nabídku do více částí veřejné zakázky, může vložit obálky s nabídkami na jednotlivé části označené dle výše uvedeného pokynu do jedné transportní obálky. Transportní obálka bude opatřena označením „Veřejná zakázka - Vzdělávání pracovníků krajského úřadu a sociálních pracovníků obcí II – transportní obálka“ a názvy dílčích částí veřejné zakázky. Na každou dílčí nabídku se hledí jako na samostatnou nabídku. Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz přiložená výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz přiložená výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat nabídku do jedné i více dílčích částí této veřejné zakázky. V případě, že dodavatel podá nabídku na více dílčích částí této zakázky, každá nabídka jednotlivého dodavatele bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele. Na každou dílčí část může dodavatel podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) a směrnicí O zadávání veřejných zakázek VN/19/16 v platném znění. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vyjma zásad transparentnosti, přiměřenosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace dle § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva.pdf (9. 5. 2019 15:03)
- Editovatelné přílohy.zip (9. 5. 2019 15:04)
- Vysvetleni_zadavacich_podminek.pdf (16. 5. 2019 09:32)
- Oznameni_o_vyberu_1.pdf (30. 5. 2019 15:45)
- Oznameni_o_zruseni_VZ_dilci_cast_7.pdf (30. 5. 2019 16:09)
- Oznameni_o_vyberu_3.pdf (6. 6. 2019 15:29)
- Oznameni_o_vyberu_4.pdf (6. 6. 2019 15:29)
- Oznameni_o_vyberu_5.pdf (19. 6. 2019 15:07)
- Oznameni_o_vyberu_2.pdf (1. 7. 2019 16:29)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_3.pdf (1. 7. 2019 16:29)
- Oznameni_o_vyberu_6.pdf-1 (9. 7. 2019 10:51)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_1.pdf (11. 9. 2019 11:16)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_2.pdf (11. 9. 2019 11:16)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_4.pdf (11. 9. 2019 11:16)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy_dilci_cast_5.pdf (11. 9. 2019 11:16)
- Oznameni_o_zruseni_VZ_dilci_cast_6.pdf (17. 9. 2019 16:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: NADĚJE, K Brance 11/19e, 155 00 Praha, IČ 005 70 931
Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 5: NADĚJE, K Brance 11/19e, 155 00 Praha, IČ 005 70 931
Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: Bc. Martin Florián, Náměstí 20, 517 24, Borohrádek, IČ 048 72 363
Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3: Bc. Martin Florián ,Náměstí 20, 517 24, Borohrádek, IČ 048 72 363
Datum podpisu smlouvy: 26. 6. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: ACCON human resources management, s.r.o., Šmeralova 170/31, 170 00 Praha 7, IČ 272 08 371
Datum podpisu smlouvy: 6. 9. 2019
Zrušené části zakázky: Dílčí část č. 6 Dílčí část č. 7
Datum ukončení: 16. 9. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.